Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestäni ottamaan vähemmän alkoholia lomamatkalla

Vierailija
17.09.2021 |

Edes vähän. Hän muuttuu pistävän ilkeäksi ja pelottavan arvaamattomaksi tietyssä pisteessä iltaa juodessaan. Hän sanoi, ettei aio vähentää yhtään tippaa. Hän ei taivu tuollaiseen paskaan nipottamiseen. Minä muutun ilkeäksi kun hän on juonut, vaikka olen kuin kusi sukassa, sanoi, kun kerron etten halua pelätä tällä reissulla. Hän tietää että lomapaikka on minulle rakas ja tärkeä. Minulla olisi siellä tärkeä tehtävä suoritettavana. Se siirtyisi vuodella ja joutuisin kärsimään siitä.
Tuntuu järkyttävältä, kun normi-ihminen joustaisi ja sanoisi tule vain mukaan, otan vähemmän. Mitä teen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paska ryyppäsi koko viikon.

Vierailija
2/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Miksi et lähde matkaan yksin?

Vierailija
4/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet, että mitä teet? Haluatko kulkea kusi sukassa vielä 50v jälkeen? Tunnen avioparin, jossa n 70v ukko vetää viinaa ja akka myötäilee.

Vierailija
5/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
6/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kun se mies on muuten aivan ihana ... onhan? Et sinä muuten sietäisi alkkista, joka pilaa lomatkin. Ja sitten se kurja vielä syytää sinua!

Eikö hän saa juoda aivan tarpeeksi kotona niin, että lomalla voisi nauttia elämästä muuten?

Vierailija
7/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö orjja tehnyt niin kuin orjaa käskettiin. Se on tuo omatahto ärsyttävä juttu

Vierailija
8/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet raitis, juovan kumppanin katseleminen käy raskaaksi. Lomahan menee pilalle, jos toinen on kännissä ja toinen selvä. Eihän siitä tule kuin riitaa. Käytännössä toinen ryyppää baarissa tai hotellihuoneessa, ja toinen liikkuu ja katselee maisemia. Kuka sellaista haluaisi.

Vierailija
9/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomalla ei saa kireyttä ja stressiä lievennettyä parilla kaljalla niin missä sitten?

Vierailija
10/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen tollon kanssa? Juopottelu on muutenkin tosi rasittavaa, en jaksaisi itse enkä jaksa katsella muiden juopottelua.

Vierailija
11/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nainen vingu miehen olutharrastuksesta

Vierailija
12/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö orjja tehnyt niin kuin orjaa käskettiin. Se on tuo omatahto ärsyttävä juttu

Orja ei lähde, vapaus on liian pelottavaa. Typerys.

Vierailija
13/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lomalla ei saa kireyttä ja stressiä lievennettyä parilla kaljalla niin missä sitten?

AP ei taida tarkoittaa "paria kaljaa" vaan mieluummin parin viikon kännäämistä.

Vierailija
14/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känniääliöt aina puhuvat parista kaljasta.

Edesmennyt naapurinikin erottuaan sanoi, että vaimo nipotti parista kaljasta.

No, mies joi joka pe-la pänikän viiniä ja 24 tölkkiä kaljaa tai lonkeroa.

Vierailija
15/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Minä pyysin exnaista vähentämään negatiivista kommentointia kaikesta, ei pystynyt. Silloin kun muutama huomautus ei riitä on aika sietää tai erota. Nalkutus on ainakin henkistä väkivaltaa, eikä auta mitään.

Vierailija
16/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aika vähän vaihtoehtoja:

1. alistut miehesi alkoholinkäytölle ja opit olemaan hänen seurassaan näkymätön niin, ettei hän kännissä saa mitään aihetta ilkeillä sinulle. Menet ajoissa nukkumaan, ainakin teeskentelet nukkuvaa, ja ilmoitat ajoissa olevasi "tosi väsynyt". Pikku hiljaa mies oppii siihen, että juo yksin ja sinä "nukut". Tämä on otettava tavaksi, jotta saat pidettyä parisuhteenne ja pystytte elämään yhdessä.

2. matkustat yksin 

3. ymmärrät, että miehesi on jo valinnut tärkeimmäksi elämänkumppanikseen alkoholin ja sinä et ikinä tule voittamaan alkoholia. Et edes miehen muuttaessa elintapojaan, sillä alkoholi sitoo hänen psyykensä vuosikausiksi ja muutoksen mullistukseen. Onko se sinun elämääsi toimia omaishoitajana joko alkoholistille tai parantuvalle alkkikselle on suuren miettimisen paikka. Sinä et todellakaan pysty muuttamaan miestäsi. Lue vaikka Virhahepo olohuoneessa, niin pääset jyvälle miten vakavassa tilanteessa olet miehesi kanssa.

Vierailija
17/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Pyysit jopa, että, vain vähentäisi, mutta vastaantuloksi vain haukkui. Tässä taitaa olla kovan luokan narsisti kyseessä, koska alkoholistikin edes yrittäisi sanomalla että ottaa vähemmän, vaikkei sitten ehkä pysty pitämään.

Vierailija
18/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa veneessä aikoinaan. Vaimo joi pari kertaa viikossa täydet lärvit ja muuttui aina jossain vaiheessa aggressiiviseksi käyden päälle. Suuttui jos asiasta yritti puhua, hänellä kun on oikeus rentoutua nauttimalla lasillinen viiniä silloin tällöin. Hänen "lasinsa" on tosin pahvia ja vetää kolme litraa.

Et pysty ratkaisemaan miehesi ongelmaa, mutta voit elää elämäsi ilman sitä. Ainoa ratkaisu on lähteä lopullisesti. Se saattaa olla ukollekin syy tarkastella omaa juomistaan joten lopputulos voi olla että kaikki voittavat. Joka tapauksessa sinä voitat.

Vierailija
19/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ihana kaupunkiloma eli Shoppailuloma pilalle kun ostostenkantaja päätti juoda

Vierailija
20/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa.

Se lie jotenkin vaikeeta. Tosin itse sanoisin laiskuudeksi. Äitini aina kehui että he ovat olleet jo 100 vuotta yhdessä. Ja sitä sotaa...! Miksi ihmeessä ihmiset mieluiten, no mukavuudenhalusta kun ei sentäs joka päivä saada selkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän