Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestäni ottamaan vähemmän alkoholia lomamatkalla

Vierailija
17.09.2021 |

Edes vähän. Hän muuttuu pistävän ilkeäksi ja pelottavan arvaamattomaksi tietyssä pisteessä iltaa juodessaan. Hän sanoi, ettei aio vähentää yhtään tippaa. Hän ei taivu tuollaiseen paskaan nipottamiseen. Minä muutun ilkeäksi kun hän on juonut, vaikka olen kuin kusi sukassa, sanoi, kun kerron etten halua pelätä tällä reissulla. Hän tietää että lomapaikka on minulle rakas ja tärkeä. Minulla olisi siellä tärkeä tehtävä suoritettavana. Se siirtyisi vuodella ja joutuisin kärsimään siitä.
Tuntuu järkyttävältä, kun normi-ihminen joustaisi ja sanoisi tule vain mukaan, otan vähemmän. Mitä teen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lomalla ei saa kireyttä ja stressiä lievennettyä parilla kaljalla niin missä sitten?

Känniääliöt aina puhuvat parista kaljasta.

Edesmennyt naapurinikin erottuaan sanoi, että vaimo nipotti parista kaljasta.

No, mies joi joka pe-la pänikän viiniä ja 24 tölkkiä kaljaa tai lonkeroa.

Tämä on niin totta. Baarin ovella kun oon töissä, niin jokainen on ottanut aina vain "pari kaljaa", vaikka yrittäisi kontaten sisälle.

Vierailija
22/22 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla parisuhteessa, jossa sinun pitää missään vaiheessa olla "kusi sukassa" ? En vaan edelleenkään pysty käsittämään miksi vapaaehtoisesti naiset valitsevat tuollaisen elämän .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän