Kun nainen käyttää tissivakotoppia...
... ja laittaa käden leuan alle kun mies puhuu hänelle, niin tarkoittaako hän ettei sitä tissivakoa saisi vilkuilla? Käsi on suoraan edessä.
Kommentit (17)
naisen jokainen toppi on mahdollinen tissivakotoppi, riippuu rintsikoista tuleeko tissivako.
Tissi...sä kirjoitit tissi....hih hih hiiiii...
Ensin laitetaan tissit vakoineen esille, sitten suututaan kun tissejä katsotaan:D
jos tissivako topin laittaa, ni silloin saa vakoilla vaikka miten...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:51"]
Ensin laitetaan tissit vakoineen esille, sitten suututaan kun tissejä katsotaan:D
[/quote]Oikeastaan sitä laitetaan vaan paita päälle, eikä siinä erikseen mietitä vakoja.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:46"]naisen jokainen toppi on mahdollinen tissivakotoppi, riippuu rintsikoista tuleeko tissivako.
[/quote]
Mulla ei oo yhtäkään. Mut niissä onkin normaalikokoinen kaula-aukko.
Näillä hinkeillä (75J) jokainen paita on tissipaita, vaikkei vako näkyiskään. Vituttaa se ainainen kyyläys, hierois hartioita mieluummin!
Yleensä nuo tissipaidan käyttäjät ovat yhäreitä jotka etsivät elättäjä.
Höpö, höpö. Ei se tarkota mitään. Taidat olla kateellinen kun jollakin on rintoja sen verran että tulee kaunis vako. Anna olla.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:41"]Höpö, höpö. Ei se tarkota mitään. Taidat olla kateellinen kun jollakin on rintoja sen verran että tulee kaunis vako. Anna olla.
[/quote]
Rinnat eivät kasva toisiinsa kiinni luonnostaan. Mitä isommat, sitä kauemmas toisistaan ne valuvat.
Jos jollain on tissivako, on niitä tissejä hyvin todennäköisesti työnnetty yhteen liivien avulla tarkoituksenmukaisesti, ja liiveillä ja toppauksilla myös kuka tahansa saa sen vaon.
Mulla vasta onkin vako, kun toinen rinta on poistettu. Kuka tarvitsee kahta?
Jos mun tissivako näkyy, sitä saa katsoa. En ymmärrä niitä jotka loukkaantuvat katsomisesta.
No miksi nainen näyttäisi vakoaan jos sitä ei saisi katsoa?
Silloin kunvako on näytillä, niin kyllä siinä on tarrkoitus ilmoittaa että tässä olisi vako jonka väliin voisi joku tunkea vaikka temmin