Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika kylmiä ja tylyjä monet naiset miehiä kohtaan.

Vierailija
30.10.2014 |

Huutaen annetaan tylyjä pakkeja, kun mitkäkin riiviöt. Ulkomailla naiset jopa lähestyy ja käyttäytyy muutenkin asiallisemmin. Miehiä arvostetaan ja on perinteisemmät sukupuoliroolit.

Miehet on arvossaan ulkomailla. Täällä monet akat vain räyhää ja käyvät jopa väkivaltaisiksi. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:35"]

Tähän ketjuun on kommentoitava. Suomalainen nainen pihtaa kun kysymyksessä on suomalainen mies, mutta auta armias kun mikä tahansa ulkomaan elävä tulee flirttaamaan. Saman tien on jalkoväli levällään. Se on sitten niin eksoottista kun ihka oikea vierasta geenikarttaa kantava viitsiikään yrittää päästä pukille. Nähty on.

[/quote]

Mutku mä haluun olla sen kaa kun mä haluun. En siis sen kaa jota mä en haluu.

Vierailija
42/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:57"] Pakko olla tyly siinä vaiheessa kun ei mee jakeluun että ei kiinnosta. [/quote]   Eikä ole, jos osaa käyttäytyä ja kusta ei ole päässä. [/quote] no jos kymmenen kertaa jaksan asiallisesti ilmoittaa ettei kiinnosta niin kyllä sen jälkeen alkaa jo ärsyttää ja sitten sanonkin jo rumasti. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

[/quote]

Varmaan se ettei kiinnosta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:35"]

Tähän ketjuun on kommentoitava. Suomalainen nainen pihtaa kun kysymyksessä on suomalainen mies, mutta auta armias kun mikä tahansa ulkomaan elävä tulee flirttaamaan. Saman tien on jalkoväli levällään. Se on sitten niin eksoottista kun ihka oikea vierasta geenikarttaa kantava viitsiikään yrittää päästä pukille. Nähty on.

[/quote]

Junttimaisuutta se on ja tulevaisuudessa tulee muuttumaan. Niin on käynyt ruotsissa ja muuallakin europpassa, ainakin lakujen osalta.

Vierailija
44/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:43"]

Naiset on huoria

[/quote]

Äitis huoras kun sut alulle pantiin.

Vierailija
45/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat vauhdissa.

Vierailija
46/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:55"]

Lassukat vauhdissa.

[/quote]

Kerrotko mikä on lassukka?

Vierailija
47/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö ap suihkuun itkemään?

Vierailija
48/50 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä niin typerä alotus, etten ees tiiä mistä aloittaa :D ensinnäkin en tunne yhtäkään sun kuvailemaa huutamalla pakit antavaa naista, yleensä siihen suuttumiseen on joku hyvä syy esim. ällöttävä takertuva tai kopeloiva mies, joka ei tiedä, mitä "ei" tarkoittaa. Toiseks, miehiä arvostetaan ihan samalla tavalla ku keitä tahansa muitakin. Jos sua on kohdeltu tylysti, se johtuu todennäkösesti sun omasta käytöksestä tai siitä, että sun yrittämäs muikkeli oli varattu tai ei pitäny esimerkiks sun ulkonäöstä. Perinteisistä sukupuolirooleista ei nyt ookkaan seurannu mitään hyvää ja niistä ollaan onneks hyvää vauhtia pääsemässä eroon. Missasinks mä jotain?

Vierailija
49/50 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako se kun et tunne niin niitä ei ole olemassa.

Vierailija
50/50 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kun olin vielä sinkku muutama vuosi sitten, ja kuljin paljon baareissa etsien samalla seuraa (en kuitenkaan epätoivoisesti, vaan sillä fiiliksellä, että jos joku kiva nainen sattuisi kohdalle), jo se, että moikkasi baaritiskillä viereistä naista, saattoi poikia suorastaan vihamielistä käytöstä etenkin hänen kavereiltaan. Suoria haistattelujakin tuli, vaikka en ole koskaan ollut erityisen tungetteleva, vaan olen luonteeltani fiksu ja kunniottava. Olen myös suht hyvännäköinen, reilu 180 senttinen, 78-kiloinen, tumma, mutta silti monien naisten käytös oli suorastaan törkeää, ylimielistä, ja tämä korostui, jos heitä oli samassa porukassa useampi, mutta yritin puhuttaa vain jotakuta tiettyä. 

Kyllä toki suhteitakin löytyi, ja mukavia naisia, mutta nämä liikkuivat yleensä yksin, tai enintään toisen kanssa. Muistan useitakin tapauksia, joissa "ystäväporukat" suorastaan repivät jonkun, jonka kanssa olin jo päässyt hyvään juttuun, mukaansa, ja jättivät kuin nalli kalliolle. Nykyään olen naimisissa ei-suomalaisen kanssa, mutten usko, että meno on Suomi-naisten osalta ainakaan parempaan suuntaan mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi