Uusi työpaikka ja palkka
Hei palstalaiset!
Olen vaihtamassa työpaikkaa vantaalle ja nyt kyselisin palkkauksesta. Minkälainen palkka kuin 2600€ + vuorolisät on vantaalla? Kyseessä siis erikois-osaaminen asiakaspalvelussa ja perus toimisto työ. Onko ihan normaali palkkaus etelä suomessa? Koulutukseni on peruskoulu mutta työ-elämä kokemusta on kertynyt jo 10 vuotta. Minulla ei ole ollenkaan kokemusta etelä-suomesta taikka sen palkka-tasosta.
Kiitos etukäteen!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:22"]
Kuinka palkkaukseen vaikuttaa missäpuolella Suomea on?
[/quote]Hyvinkin paljon
On kyllä hyvä palkka. itse sain pk seudulla tradenomina vain 2150 melko samankuuloisesta työstä, työkokemusta omalta alalta tosin vain 3 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:19"]
Hei palstalaiset!
Olen vaihtamassa työpaikkaa vantaalle ja nyt kyselisin palkkauksesta. Minkälainen palkka kuin 2600€ + vuorolisät on vantaalla? Kyseessä siis erikois-osaaminen asiakaspalvelussa ja perus toimisto työ. Onko ihan normaali palkkaus etelä suomessa? Koulutukseni on peruskoulu mutta työ-elämä kokemusta on kertynyt jo 10 vuotta. Minulla ei ole ollenkaan kokemusta etelä-suomesta taikka sen palkka-tasosta.
Kiitos etukäteen!
[/quote]
Kuulostaa aika hyvältä palkalta! Minkä alan TES:iä työpaikalla noudatetaan? Katsopa suhteutuminen muuhun alan työhön. Esim. omalla sentään miesvaltaisella alallani tuollaisen vaativuusluokaltaan ilmeisesti ykköstasoon menevän työn palkka olisi TES:in mukaan muutama kymppi yli 2000 euron, plus parinsadan pääkaupunkilisä. Tuon tason palkkoja saavat meillä erikoistuneet assistentit, poislukien myyntiassistentit, joiden palkka on sitten jo kakkosluokassa parempi.
Ilman koulutusta tehtävästä työstä on tosi hyvä palkka missä päin Suomea hyvänsä!
Mä rakastuin sun kieli oppi virheisiin! Perus toimisto-työssä yhdys sanat on turhaa hienostelua.
Toimistotyössä ja äidinkielen osaaminen tota tasoa. Miksi sä tunget tätä - viivaa sanojen väliin? Hävettäisi vähän.
Kuinka palkkaukseen vaikuttaa missäpuolella Suomea on?