Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisitko tällaiseen viestiin?

Vierailija
30.10.2014 |

Sain prepaid numerosta viestin, jossa arvostellaan kovin sanankääntein toimintaani. En koe olevani syyllinen asiaan, josta minua syytettiin. Pelästyin viestiä aikalailla ja tuli tunne, että joku sekopää asialla. Minulle viesti oli tarkoitettu, ei siis tullut väärään numeroon.

Onkohan fiksumpaa antaa asian vaan olla vai pitäisikö viestiin jotenkin reagoida? Harmittaa ja ahdistaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä anna lähettäjälle sitä nautintoa, että tietää osuneensa arkaan paikkaan. Paras kosto on olla huomioimatta viestiä

Vierailija
2/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vähän ohi, sinua syytetään jostain mitä et ole tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Ja miten siis voi olla varma, että kohde on oikea? Eli ap tehnyt jotain...?

Vierailija
4/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että on prepaid?

Vierailija
5/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:18"]

[/quote]

Niin. Ja vaikka olisinkin tehnyt niin asia ei ole kummoinen. Ei edes rikos. Kuitenkin viestissä uhkailtiin poliisilla :( ap

Vierailija
6/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:21"]

Mistä tiedät, että on prepaid?

[/quote]

prepaid tai salainen, kun koitin selvittää numeroa.

ap

Vierailija
7/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat tosi hankalia, kun ei koskaan tiedä mikä sekopää siellä on lähettäjänä ja voiko tyypistä tulla todellinen riesa. Itse ehkä tekisin niin, että hyvin kohteliaasti toteaisin yhdellä lauseella etten ole osallinen tai syyllinen asiaan enkä tiedä asiasta juurikaan mitään. Tällä saisin itselleni jonkinlaisen rauhan, eli olisin ilmoittanut olevani syytön asiaan josta minua syytetään.

Sen verran varmaan vähän pelästyisin moista viestiä, että tallentaisin sen siltä varalta jos viestejä alkaisi tulla enemmänkin. Näihin en enää vastaisi mitään, mutta olisin valmis tekemään ilmoituksen poliisille kotirauhan häirinnästä ja silloin kaikki viestit olisi syytä olla tallessa. Ikäviä juttuja tällaiset ja toivottavasti asia selviää jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi