Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiselo ja puolison kaverit kylässä

Vierailija
30.10.2014 |

Olen muuttamassa yhteen miehen kanssa. Itse viihdyn parhaiten kaksin, mutta hänellä on usein ystäviä kylässä. En silti halua rajoittaa mieheni ystävyyssuhteita.

Haluaisin olla kotona ihan rauhassa. Ei minua haittaa, etten pääse joka päivä löhöämään sohvalle ilman housuja, mutta en oikein tiedä miten minun pitäisi suhtautua vieraisiin. Olisiko epäkohteliasta, jos pysyisin enimmäkseen omissa oloissani vierailun ajan? Vai olisiko kiusaannuttavaa tuppautua seuraan, kun en itse tunne miehen ystäviä kauhean hyvin, eikä kaikille yhteisiä puheenaiheita meinaa löytyä? Miten av-mammat toimivat?

P.S. Yritän tietenkin kaveerata miehen ystävien kanssa, mutta tuollainen huoleton tutustuminen on minulle tosi vaikeaa. Minulla on muutama läheinen sydänystävä, loput "kaverit" ovat pelkkiä hyvänpäiväntuttuja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liityn seuraan niin pitkäksi aikaa, että ehdin kysellä kuulumiset ja vaihtaa pari sanaa. Sitten ilmoitan poistuvani takavasemmalle koska kirja kesken/ pyykit pestävänä/ ruoka laitettavana/ tms. Huikkaan vielä, että kertoo jos haluaa kahvia tai juotavaa ja jätän pojat juttelee. Siinä on omasta mielestä tarpeeksi kohteliaisuutta, vieraanvaraisuutta ja toisten yksityisyyden kunnioitusta (miestä ne tuli tapaa, ei mua)

Vierailija
2/2 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet small talkit ja painun lenkille tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla