Intervallisiivous :)
Tänään minä siivoan!
Tässä on muutama viikko mennyt suhaten sinne tänne, illat ja viikonloput on kaikki olleet täynnä. Ja kämppä on sen näköinen. Keksi kotityö: täällä se on taatusti tekemättä. Siispä päätin, että pidän viikonloppuna Halloween-juhlat, että on pakko siivota.
Tulin just töistä ja nyt ajattelin henkästä netissä vartin verran, sitten aloitan. Kokemuksesta tiedän, etten jaksa puuhata pitkää jaksoa kerralla. Jaan siis hommat mahdollisimman pieniin palasiin ja tulen tänne sitten kehumaan ahkeruuttani. :)
Lähtiskö joku mukaan?
Kommentit (10)
Voisin olla mukana. Mutta haluan vielä hetken viettää aikaa älypuhelimen kanssa. Kohta aloitan
Mä kannustan hetken, mun on vaan kohta töllättävä päivän Emmerdale. Mä siivosin jo, niin en voi osallistua kirittämiseen. Puuhana tää on tuttua, kaverin kans tehty tekstiviesteinä sama. Okei.
keittiö varmaan pahin, vai wc? Tee sillai suht kevyesti, halloweenina sais olla hiukan seittejä paikoillaan.
Jee tsemppiä! Istun bussissa matkalla kotiin. Siellä odottaa myrtynyt mies ja lapsi. :) Saispa siivota rauhassa...
Miksei mies voisi välillä siivota mun sotkuja :( noh kai se on oltava emäntä talossa ja ryhtyä hommiin.
Nro 3
Puh, sain keittiön suurinpiirtein kuosiin. En kyllä vielä imuroinut. Nyt syön vähän välipalaa ja elpasen.
Kiva saada teistä seuraa! Saa toki tsempata ja antaa vinkkejä, vaikkei itse siivoaisikaan tänään.
ap
Mä tykkään siivota niin että laitan vaatteet joilla voi poiketa pikasesti asioillakin jos tarttee eli pistän tukan kuntoon, vähän meikkiä ja hyvän musiikin. Sitten siivoan 5 min per huone. Kännykkä piippaa kun tarttee lopettaa.
Ensin siivoan isot pinnat: lattiat tyhjäksi, pöydät siistiksi, sitten siitä lähtee homma tarkentumaan.
Pesuaineet on hyvä jättää vaikuttamaan aluksi ja pesee sitten hetken päästä.
Välillä pidän pieniä taukoja ja katselen kotia, näkee jo mitä tehnyt ja mitä tarttee vielä tehdä.
Kiitti vinkeistä 9. Tähän kämppään ei nyt kuitenkaan 5min per huone riitä, sen verran on "kuntoon" päässyt... Nyt ajattelin kerätä eteisestä kesäkengät pois ja siirtää talvikenkä ja -vaate -laatikot takas vaateguoneeseen. Ja jos vaikka sen imurinkin kaivais esiin. Ja harrastusvaatteet ja tavarat pitäis keräillä kasaan, kasseihin ja keksiä minne ne sais taas mahtumaan.
ap
Mies tuli kotiin ja alkoi imuroida. Mun pitäis kokata. Tosin lapsetkin on siellä täällä.
ap
No nii, hiljaisesta vastaanotosta huolimatta aion aloittaa nyt. Keittiö eka.
ap