Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua voinko seota?

Vierailija
30.10.2014 |

Kuten tuo äiti?
Vauva-aika on rankkaa kun lapsi ei nuku ollenkaan moni-allerginen.
Tuo uutinen ahdistaa todella paljon. Olen sairastanut masennusta nyt ei tunnu siltä, että olisin masentunut, mutta en saa uutista mielestäni ja öisin herään painajaisiin.

Olen todella herkkä muutenkin. Jos kuulen järkyttäviä uutisia esim. läheinen kuollut tai tulossa ero saatan mennä paniikkiin, mutta se taitaa olla normaalia sydän hakkaa yms?
Teininä saatoin suutuksissa rikkoa puhelimen tai huutaa silloiselle poikaystävälle todella rumasti ja tuntui kuin sekoaisi.
Nyt en tiedä enää oliko sekään normaalia vai yhtä hullu reaktio kuin tällä naisella :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ohje: ota yhteys neuvolaan. Sieltä ohjataan lääkärille ja sieltä esim. psykiatrille.

Toinen ohje: ota itsellesi vapaa-aikaa ja tee sellaista, mikä tuottaa sinulle iloa. Mielellään myös tapaa muita ihmisiä, mukavia sellaisia. 

Ei kannata pelätä keskusteluavun hakemista, koska sieltä saat apua ja asiantuntijan näkemyksn tilanteeseen.

Vierailija
2/2 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ennaltaehkäisevässä masennusta vastaan. Minulla on omat käynnit sekä vauvan kanssa yhteiset kotikäynnit. Heidän mielestään ei ole hätää ja kaikki on ok vauva vain väsyttää nyt ja olen herkkä.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla