Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten saaminen ilman perinteistä perheyhteisöä?

30.10.2014 |

Olen lapseton ja eronnut 40-vuotias helsinkiläinen heteromies. Olen koulutettu, hyvässä ammatissa, luotettava ja vastuuntuntoinen. Suurin toiveeni elämässä on tulla isäksi ja toivon löytäväni luotettavan naisen, jonka kanssa saada lapsen/lapsia ja jakaa vanhemmuus lapsen/lasten kannalta parhaalla tavalla. 

Olen myös valmis auttamaan niitä, joilla on sama unelma vanhemmuudesta, vaikka he eivät olisikaan halukkaita jakamaan vanhemmuutta kanssani. Tämä pätee niin yksinäisiin naisiin, lesbopareihin kuin heteropariskuntiin, joilla on ongelmia lasten saannissa. Edellä mainituissa tapauksissa olen valmis joko jättäytymään pois lapsen elämästä tai osallistumaan siihen yhdessä sovitulla tavalla.

Mikäli haluat, että poistun elämästäsi hedelmöityksen jälkeen, edellytän sinulta vähintään 25 vuoden ikää tai että olet vakituisessa parisuhteessa. Jos taas olet valmis jakamaan vanhemmuuden kanssani, haluan tutustua sinuun ensin. Jos jaamme vanhemmuuden, minulle on tärkeää, että tulemme hyvin toimeen keskenämme ja että jaamme suurin piirtein samanlaisen arvomaailman. Olen valmis sekä yhteishuoltajuuteen että antamaan yksinhuoltajuuden sinulle, kunhan pystymme sopimaan tapaamisoikeudestani. Olen molemmissa tapauksissa valmis maksamaan lain määräämää elatusmaksua. 

Käytännön menetelmä on keinohedelmöitys kotikonstein. Minä toimin vain luovuttajana ja sinun täytyy tietää kuinka toimit siitä eteenpäin. Olen käytettävissä niin kauan, että hedelmöitys tapahtuu. 

Poikkeus menetelmään on mahdollinen vain silloin, jos haluat jakaa vanhemmuuden kanssani. Tällöin lapsi voidaan saattaa alulle myös perinteisesti, jos näin sovitaan. 

En lue tätä viestiketjua sen jälkeen, kun olen julkaissut tämän viestin. Jos olet kiinnostunut, lähetäthän viestiä osoitteeseen lapsia@suomi24.fi, niin keskustellaan asiasta lisää. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla