Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli karmeinta kasariluvulla?

Vierailija
16.09.2021 |

Naisten olkatoppaukset.

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tuon ajan kuvia, niin huomaa sen harmauden, sosialistisen harmauden.. kaikilla samat harmaat vaatteet, kaikilla sama, vanhan ihmisen tyyli. Elämä oli harmaata rautaesiripun varjossa. Osanottoni tuohon aikaan eläneille, olen onnellinen että olen syntynyt -95. 

Miten niin samat harmaat vaatteet 80-luvulla? Nuorisolla ei todellakaan ollut. Enemmän nykynuoriso on kuin kopioita toisistaan. Tytöillä kaikilla sama pitkä liuhutukka suoristettuna, samanmalliset housut jalassa (ne trikoot tietty), samanlainen käsilaukku roikkuu käsipielessä. Meillä ei tuolloin ollut yksinkertaisesti rahaa hankkia kaikkien samanlaisia muotikuteita, joten piti olla luova ja kehittää itse asusteita.

Vierailija
302/304 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tuon ajan kuvia, niin huomaa sen harmauden, sosialistisen harmauden.. kaikilla samat harmaat vaatteet, kaikilla sama, vanhan ihmisen tyyli. Elämä oli harmaata rautaesiripun varjossa. Osanottoni tuohon aikaan eläneille, olen onnellinen että olen syntynyt -95. 

Miten niin samat harmaat vaatteet 80-luvulla? Nuorisolla ei todellakaan ollut. Enemmän nykynuoriso on kuin kopioita toisistaan. Tytöillä kaikilla sama pitkä liuhutukka suoristettuna, samanmalliset housut jalassa (ne trikoot tietty), samanlainen käsilaukku roikkuu käsipielessä. Meillä ei tuolloin ollut yksinkertaisesti rahaa hankkia kaikkien samanlaisia muotikuteita, joten piti olla luova ja kehittää itse asusteita.

No olihan niitä karvalakkeja erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten kuinka paljon olikaan kaupungin kaduilla väkeä viikonloppuiltaisin - paljon. Kyseessä Etelä-Suomen keskikokoinen kaupunki.  Nykyisin kun joskus tulen äidiltäni ja ajan vanhan kotikaupunkini läpi la-iltana ihan huvikseni, niin aivan tyhjää. Korona tietysti tyhjensi entisestään, mutta ennen koronaa jo keskustassa ei juuri ketään liikenteessä. 80-luvulla ajattiin p-rallia edestakaisin pääkatua ihan ruuhkaksi asti tai sitten oltiin muuten vaan "kartsalla" kävelemässä ja bongailemassa tuttuja.

Vierailija
304/304 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapäistäminen ja yhteen muottiin puristaminen, joka alkoi jo päiväkodissa ja jatkui koko peruskoulun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi