Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette jos joku ei hyväksy kaveripyyntöänne fb:ssä?

Vierailija
30.10.2014 |

Onko useinkin käynyt niin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:41"]

Nolo juttu.

[/quote]pyytäjälle?

ap

Vierailija
2/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli justiinsa ilmoitus että "X hyväksyi sinut kaveriksi", ei mitään muistikuvaa kuka X on. Sitten muistin, että olen joskus vuosi sitten pyytänyt tätä tyyppiä kaveriksi sen jälkeen kun oltiin tavattu muutamissa juhlissa, meillä on paljon yhteisiä kavereita. Huomasin että hän on ollut ihan aktiivinenkin fb:ssa, mutta juuri ennen kaveriksi hyväksymistä hänellä oli julkaisu jossa mainostettiin jotain, "tarvitsen vielä 17 tykkääjää, auttakaa minut voittoon!" -tyyliin. :D huh miten nolo tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mulla taitaa olla useampikin hyväksymätön pyyntö. En käytä kuin oikeastaan tietyn porukan kanssa hyvin hyvin harvoin tapahtumista viestittelyyn. Ei ole millään lailla kytköksissä siihen, mitä näistä pyytäjistä ajattelen. Näen heitä kuitenkin livenä.

Vierailija
4/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksy kaveripyyntöjä miltään myyntihommilta. Kaveri rupesi partylite "yrittäjäksi", ja perusti oman fb-profiilin tälle toiminnalle. Kiinnostus on nolla ja en aio mitenkään osallistua tähän toimintaan niin en hyväksy. Tietty jos joku tuttu on kiinnostunut tuotteista niin voin ohjata tämän kaverin puoleen.

Vierailija
5/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan mikä helvetti on saanut mut liittymään sinne naamakirjaan.

Vierailija
6/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:46"]Tai entä jos on hyväksynyt, mutta sitten poistaa myöhemmin.

ap
[/quote]
Lukiokaverini poisti minut kavereista, mutta ei ketään muuta samalla luokalla ollutta, sitä todella ihmettelin. Huomasin tämän kun luokkakokous oli tulossa ja siinä facebookkiin tehdyssä tapahtumassa olikin yksi ei-kaveri. Luokkakokouksessa sitten tietty jouduin istumaan hänen lähelleen. Huomasin että en ainakaan ollut menettänyt mitään sillä hänestä oli tullut todella rasittava. Että ei näitä surra kannata :).

Vierailija
7/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkintani on se ettei hän halua olla Facebook kaverini?

Lisää tyhmiä kysymyksiä!??

Vierailija
8/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo juttu.

Vierailija
9/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ikinä laita kaveripyyntöjä toisille, eipähän tarvi miettiä moisia.

Vierailija
10/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jaa. Saatan ottaa pyynnön pois joskus muutaman kuukauden kuluttua, kun huomaan sellaisen lähettäneeni.

Vierailija
11/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai entä jos on hyväksynyt, mutta sitten poistaa myöhemmin.

ap

Vierailija
12/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:46"]

ap

[/quote]

En ikinä tiedä, kuka minut on poistanut, kun kaverimäärä vähenee. Enkä ala asiaa tutkimaan.

Vierailija
13/15 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:46"]

ap

[/quote]

Näin mulle kävi mutta syyksi paljastui kontrollinhaluinen vaimo, hyväksyi vain sukulaisnaiset fb-kavereiksi.

Vierailija
14/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
15/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pyydä kavereiks sellasia jotka saattais sanoa ei :D? Tunnen ainakin pintapuolisesti suht hyvin kaikki kaverit ja yleensä ne on sit ne jotka sitä pyyntöä heittää. Saattaisin saada hylkäyksen varmaan ehkä siinä tilanteessa että joku pitää kavereina vaan tosi läheisiä ihmisiä ja se on mulle täysin ok, ei haittaa.