Kuinka pitkä matka sinulla on lähimpään ruokakauppaan jossa asioit?
Mulla 100m.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:56"]
600 metriä vakkarikauppaan (K-Supermarket), 300 m muuten vain lähimpään (Anton & Anton).
[/quote]
Mulla sama ja samat kaupatkin :)
reilut 4 km. Hieman lähempänä olisi Siwa, mutta siellä ei tule käytyä kuin jotain paketteja noutamassa (jotkut verkkokaupat kun toimittavat vain Siwaan).
Noin 9 km, joista viimeiset 3 km ovat peräti asvalttitietä. Kyllä kelpaa shoppailla vaikka useamminkin.
Lähin on Valintatalo, noin 200m. Käyn siellä pari kertaa kuussa. 2Km säteellä on Alepa, Siwa, Lidl, S-Market ja K-Supermarket. Supparissa ja Lidlissä käyn eniten sekä Citymarketeissa ja Prismoissa kun liikun työasioissa autolla.
Vähän reilu 100 metriä, niin on sekä s- että KKK-marketit valittavana.
16 km on s-market, k-market ja Lidl. 12km on kuppainen pieni sale, ja 25km on Prisma ja Cittari. Noissa kaikissa asioin, eniten lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:56"]
600 metriä vakkarikauppaan (K-Supermarket), 300 m muuten vain lähimpään (Anton & Anton).
[/quote]
Mulla sama ja samat kaupatkin :)
[/quote]
Apua, töölöläisnaapuri palstalla. *vilkuilee epäluuloisesti ikkunasta*
Lähimpään on 1,5km ja maitolitra maksaa siellä 1,6€... eipä siellä tule käytyä.
Kelvolliseen k-market -tasoiseen on 10km.
Käyttämäni CM on 20km (työmatkan varrella) tai 23km, riippuen kummalle puolen kaupunkia haluaa mennä. Tuolla ~20km etäisyydellä on sitten koko iso kaupunki palveluineen.
Alle 100 metriä, S-market on heti tien toisella puolella. Tosi kätevää, kun voi töistä tullessa käydä kaupassa saman tien, kun bussipysäkit ova kaupan vieressä.
Pieni lähikauppa 200 m, Lidl n. 1,5 km ja prisma n. 5 km. Yleensä Lidl ja prisma ja välillä sit pieniä ostoksia k-kaupasta.
2,7km, mutta siihen, josta esim viikonlopun ostokset haen on 3,8km. Ja asun siis Espoossa, meidän kulmilla on vaan p****t palvelut.
Noin kilometri. Kotiinpäin ylämäkeä, joten kauppakassien kanssa hitaasti kävellen voi mennä parikymmentä minuuttia. Juuri sen takia matka tuntuu usein pitkältä.
23km.