Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oireeton alkuraskaus

Vierailija
30.10.2014 |

Milloin teillä on alkaneet raskausoireet?

Jos en olisi tehnyt useampaa raskaustestiä, en mistään arvaisi olevani raskaana, lukuunottamatta menkkojen puuttumista. Huolettaa tämä oireettomuus, että onko tämä nyt joku tuulimuna..Nyt rv 6 eikä tosiaan mitään oireita. Pissallakin olen mielestäni saanut ravata enemmän ennen tätä raskautta ja rinnatkaan eivät arista tai ole mielestäni kasvaneetkaan yhtään.

Jos tämä olisi tuulimuna, olisiko clearbluen digi voinut näyttää rv 5 tulosta 3+ vai olisiko tuulimunasta voinut olettaa, että hgc ei olisi edes lähtenyt nousemaan?

Vielä pitkä aika ultraan, joten aika raastavaa tämä epätietoisuus!

Ap

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus ja väsymys alkoivat n. rv 10, samoin rintojen arkuus. Hyvin helpolla pääsin, en oksentanut esimerkiksi kertaakaan ja pystyin toimimaan ihan normaalisti väsymyksestä huolimatta (varmasti asenteestakin kyse).

13+0 oli np-ultra, tuntuihan se jotenkin hölmöltä, että siellä masussa oikeasti joku eleli, kun ei ollut mitään kummoisempia oireita. Ei ollut tuulimuna, vaan ihan viikkoja vastaava ihmisen alku. 

Nyt rv 20 puolessa välissä, vauvan liikkeet tällä hetkellä ainoa asia, joka muistuttaa raskaudesta. 

Vierailija
2/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Minullakin nyt rv6 eikä mitään oireita, aikaisemmin sama tilanne johtui tuulimunasta, joten vähän huolettaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen pahoillani, juuri tuota minäkin pelkään! Millä raskausviikoilla ja miten sinulla viimeksi todettiin tuo tuulimuna? Ja oliko hcg kuitenkin noussut normaalisti? Ap

Vierailija
4/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä muista hcg:n nousua, tästä monta vuotta aikaa. Np-ultrassa todettiin se. Nyt taidan mennä varhaisultraan, jotta saa mielenrauhan. 2

Vierailija
5/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia että ei ole mitään oireita. Mieluummin niin päin, kuin se, että koko ajan yrjö lentäisi. Itselläni kolmessa raskaudessa ainoa oire oli se, että vatsa alkoi kasvamaan ja ensimmäisessä raskaudessa se tapahtui vasta raskauden puolivälissä. Kolmannella kerralla vatsa pullahtikin melkein heti raskaustestin jälkeen. :D

Vierailija
6/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilen varhaisuktrassa rv 6+4. Pientä etomista ollut vasta pari päivää. Muuten ei mitään.

Vierailija
7/7 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi etomiset vasta viikolla 7, ja varsinainen pahoinvointi viikoilla 9 ja 10, eli odota ihan rauhassa vaan.