Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mammakarppaus ja paikkareissa epaonnistuminen

01.09.2006 |

Jostain syysta en loyda yhta karppiketjua mika koski imetysta ja karppausta.

Olen siis viisitoista kiloa ylipainoa omaava mamma ja vauva on nelja kuukautta ja taysimetyksella.

Takana epaonnistunut Painonvartijat yritys ( sadannen kerran!) Kaatui taasen kerran jarkyttavaan repsahdukseen ja viikon massailyputkeen. Sain kylla syoda runsaasti imetyspisteiden ansiosta mutta silti tuntui etta valilla maito vaheni kun saastelin pisteita viikonloppuja varten ja siltikin viikonloput repsahtelin ja pisteet paukkui.

Ehdin laskea pisteita kolmisen viikkoa ja nihkeasti pudottaa 1.5 kg.

Talla hetkella olo on taysin down ja ajatuskin pisteista pariin palaamisesta masentaa viela enemman.

Joskus aikaisemmin oli kirjoituksia karpaamisesta imetysaikana ja sen tuomista hyvista tuloksista ja puhumattakaan hyvasta olosta. Olen nyt tutkinut karppaussivuja ja mikaan ketoosihomma ei todellakaan ole ajankohtaista, mutta valkoisesta pullamossokierteesta eroon paaseminen kyllakin!

Kertokaahan nyt karppimammat kokemuksianne, niin hyvia kuin pahojakin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa kiinnostaisi. Minulla myös 15kg olis pudotettavaa.

Vauva 1kk ja täysimetyksellä.

Vierailija
2/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=13353

Muutenkin karppaukseen liittyviä asioita kannattaa tuolla udella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaan olla sillä lailla, että kaikki karppimamit täältä vauvalehden sivuilta ovat kadonneet tänne:

http://karppaus.info/forum/index.php

Itsekin vain aina piipahdan täällä katsomassa, josko joku haluaa karppitietoutta.

Sieltä saa niin paljon tietoa, kuin vain haluaa. Itse olen ollut karppina 9kk ja siitä ajasta imettänyt n.7kk. Minulla on vain hyviä kokemuksia ja tärkein niistä on tuo energisyys. " Varoituksena" voin vain sanoa, että karppaukseen saattaa jäädä koukkuun! Ihan siinä mielessä, että nyt tajuaa OIKEESTI mikä on terveellistä syötävää ja mikä ei. Lisäksi nyt jos ottaa jotain hiilaripitoista roskaa, niin niistä saattaa tulla huono olo. Eli onpa helppo pysyä erossa!

Tässä hyvä ateriamatriisi, missä on kerrottu ytimekkäästi. Hyväkarppausta suosittelen imettäville.

http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/02/index.php?sivu=ateriamatriisi

Vierailija
4/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan muillekin asiasta kiinnostuneille karppaus.infosta loytyy tietoa kaikenlaisille karppaajille.

Itse olen nyt aloittanut karppausta ja olo on kohentunut huimasti. Maitoa riittaa (toisin kuin pisteita laskiessani!) ja vauvan masuvaivat helpottaneet. Luulen etta minulla on viljayliherkkyytta, koska omat paukuttelut ja turvotukset ovat myos vahentyneet.

Suosittelen lampimasti karppausta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi