Nukahdin ja puhelin oli äänettömällä, tutun koira oli meillä 1,5 tuntia sovittua pidempään -tuttu on raivona
Alaovi oli lukossa ja puhelimella ei saanut minua kiinni. Koiralla ei ollut mitään hätää, se oli käynyt tarpeillaan ja saanut rukaa, puhdasta vettä ja seuraa. Olisiko tässä nyt vähän liioiteltu?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Ap NUKAHTI, minkäs sille voi?
AP ei ole vauva, joten luulenpa että sille voi paljonkin.
Miksi puhelin oli äänettömällä? Jos on jotain sovittuna, niin kyllä tarkistan, että puhelin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen ihminen menee nukkumaan, kun tietää, että joku on tulossa hakemaan omaisuuttaan?
Ei ap mennyt nukkumaan vaan nukahti.
narkolepsiako ap:ta vaivaa? Muut normaalit ihmiset eivät nukahtele miten sattuu, jos tietävät tutun olevan tulossa hakemaan lemmikkiään.
Vierailija kirjoitti:
Ap NUKAHTI, minkäs sille voi?
Puhelinta ei ole mikään pakko pitää äänettömällä silloin, kun tietää, että joku voi tavoitella. Miten vaikeeta on pistää puhelimeen ne äänet päälle tuollaisessa tilanteessa, kun on sopinut koiran noudosta?
Pitää varmaan kehittää eläimillekkin terapia kun tästä jää niin kovat traumat koiralle xD
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa kännyn äänettömälle, niin tuo kertoo että tämä nukahtaminen on suunniteltu teko, eikä mikään esim. vahingossa istualtaan sammuminen.
Ei aloittajapeikko sanonut, että laittoi kännyn äänettömälle. Tässä stoorissa se oli varmaan jo alun perin äännettömällä.
Kyllä kuka vaan voi nukahtaa vahingossa hetkeksi, mutta jos on joku homma menossa, kuten tässä tapauksessa, niin alitajunta, ainakin minulla, pitää huolen siitä, etten niin sikeästi nukahda tunneiksi, vaan hätkähdän hereille hyvin nopeasti. Se, että vaientaa vielä puhelimen, on jo puhdasta idiotismia.
Olisin raivona minäkin, jos kaltaisesi rotankikkareen kokoisilla aivoilla varustettu ääliö olis tuhlannut 1,5 h aikaani, kenties joltain tärkeältä, ihan vain siksi, että väsytti, eikä vaivautunut edes pitämään puhelimestaan äänet päällä, jotta olis voinu herätä puhelinsoittoon, ja minä saada koirani pois ...
Ei tarvitsisi toista kertaa vaivautua ...
Voi keskittyä nukahtelemaan ...
Jos et pysty pitämään omaa osuuttasi lupauksesta, älä ota vastuullesi mitään toisen omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeesti inhoan näitä ylirentoja hyväntahtoisia toheloita. Otetaan, joo-joo- tottakai, joku asia hoidettavaksi. Sitten pitääkin päästä keskellä päivää nokosille ja puhelin äänettömälle tietysti. Ei mitään kunnioitusta kaverin ajalle tai muullekaan.
Mielummin ylirento tohelo kuin tiukkanaama matami.
Ei. Tohelot ovat tosi rasittavia. Aina saa olla varuillaan, että mitä se nyt on keksinyt.
Vai olisiko kysymys siitä, että ihmisillä on nykyisin luonnottoman vähän todellisia vastoinkäymisiä ja sietokyky on mennyt allergiatasoiseksi myös henkisiä ärsykkeitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin raivona minäkin, jos kaltaisesi rotankikkareen kokoisilla aivoilla varustettu ääliö olis tuhlannut 1,5 h aikaani, kenties joltain tärkeältä, ihan vain siksi, että väsytti, eikä vaivautunut edes pitämään puhelimestaan äänet päällä, jotta olis voinu herätä puhelinsoittoon, ja minä saada koirani pois ...
Jos et pysty pitämään omaa osuuttasi lupauksesta, älä ota vastuullesi mitään toisen omaa.
En enää lainkaan ihmettele sitä, miksi parisuhteet eivät kestä. Suhtaudutko sinä noin ylemmyydentuntoisesti kaikkiin "läheisiisi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla ei vissiin koskaan nukahdeta vahingossa esim. mukavasti telkkaria katsellessa tai äänikirjaa kuunnellessa. Huh, mahtaa ottaa kamalan hektinen elämä kun ei ole koskaan ehtinyt/pystynyt kokea miltä tuntuu nukahtaa muulloinkin kuin illalla.
Kyllä, käyn töissä. Kyllä, meillä on lapsia sekä lemmikkejä.
Kyllä mä ainakin nukahtelen. Paitsi silloin, jos tehtäväni on hoitaa elävää olentoa ja joku odottaa, että olen hereillä tiettyyn aikaan, esim. parin tunnin päästä. Silloin en nukahtaisi. Nukahtaminen on vähän kuin pissan päästäminen housuun - se tapahtuu vain, jos sille antaa luvan.
Sanoo ihminen, jolla ei ole pakkoinkontinenssia ja unettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää lainkaan ihmettele sitä, miksi parisuhteet eivät kestä. Suhtaudutko sinä noin ylemmyydentuntoisesti kaikkiin "läheisiisi"?
Jos eivät kykene pitämään kiinni, mitä on sovittu, ja luvattu, paljon pahemminkin.
En tarvitse elämääni hitaalla käyviä riippakiviä, enkä liioin epäluotettavia pökäleitäkään.
Heille on ihan omat ympyränsä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun asiaan liittyy koira niin ihmisillä on soihdut ilmassa ja talikot valmiina.
Nimenomaan. Minun koirani on tärkeämpi kuin kukaan ihminen ja minähän pelastan Minun Koirani vaikka sillä ei olisi mitään hätää ja sinulla olisi kaikki maailman hätä. Ja tätä egonjatketta vastaan on nyt loukattu kamalalla tavalla kun sen oma mami on ihan turhaan lähes kuollut paskahalvaukseen ja päätellyt, ettei hän rakastaan enää koskaan näe.
Ystävät ja tuttavat ovat niitä, jotka palvovat tätä pyhää kolmiyhteyttä ja rukoilevat siltä nöyrimmästi anteeksiantoa. Muut ovat mänttejä ja saavat sitten kuulla asiasta oikein olan takaa.
Tämä ketju on oivallinen osoitus siitä miten mielenvikaista porukkaa koiranomistajat on 🤪😂🤯
Mua ärsyttäisi se 1,5 h odottaminen. Olisi illalla varmasti muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät kykene pitämään kiinni, mitä on sovittu, ja luvattu, paljon pahemminkin.
En tarvitse elämääni hitaalla käyviä riippakiviä, enkä liioin epäluotettavia pökäleitäkään.
No mitä sinä täällä sitten teet? Mene toki loistamaan ympyräsi keskipisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on oivallinen osoitus siitä miten mielenvikaista porukkaa koiranomistajat on 🤪😂🤯
Tämä ketju on oiva osoitus siitä miten monelle on ok, ettei sovituista asioista pidetä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeesti inhoan näitä ylirentoja hyväntahtoisia toheloita. Otetaan, joo-joo- tottakai, joku asia hoidettavaksi. Sitten pitääkin päästä keskellä päivää nokosille ja puhelin äänettömälle tietysti. Ei mitään kunnioitusta kaverin ajalle tai muullekaan.
Mielummin ylirento tohelo kuin tiukkanaama matami.
Ei. Tohelot ovat tosi rasittavia. Aina saa olla varuillaan, että mitä se nyt on keksinyt.
Vai olisiko kysymys siitä, että ihmisillä on nykyisin luonnottoman vähän todellisia vastoinkäymisiä ja sietokyky on mennyt allergiatasoiseksi myös henkisiä ärsykkeitä kohtaan.
Todella tyhmien sietäminen on allergiaa? Oikeasti tyhmät ihmiset on vain tiellä ja heidät yleensä jätetään yksi, koska kukaan ei jaksa kuunneella heidän typeriä ongelmia kuten mikrosiruja rokotteessa. Aloittaja oli vain huolimaton kun jätti puhelimen äänettömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä täällä sitten teet? Mene toki loistamaan ympyräsi keskipisteeseen.
Olet ilmeisesti AP:n kaltainen, hälläväliä huihai -tapaus, jolle ei niin nokonuukaa, tuleeko pidettyä lupaukset, oltua vastuuntuntoinen yms.
Meillä ei ole ympyrää, jossa joku tietty voi loistaa, vaan olemme kaikki tasavertaisia, ja voimme luottaa toisiimme, ja siihen, että lupaukset/sopimukset pidetään.
Ja sinä tuskin olet niin korkea-arvoisessa asemassa, jotta voisit ladella, kuka saa olla missäkin ...
Aina kun asiaan liittyy koira niin ihmisillä on soihdut ilmassa ja talikot valmiina.