Nukahdin ja puhelin oli äänettömällä, tutun koira oli meillä 1,5 tuntia sovittua pidempään -tuttu on raivona
Alaovi oli lukossa ja puhelimella ei saanut minua kiinni. Koiralla ei ollut mitään hätää, se oli käynyt tarpeillaan ja saanut rukaa, puhdasta vettä ja seuraa. Olisiko tässä nyt vähän liioiteltu?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiralla ei varmaan ollut hätää, mutta omistajalla saattoi esimerkiksi olla menoa sovittuna vielä samaksi päiväksi.
No hänellähän puhelin toimi niin joko peruu menonsa tai menee sinne ja yrittää välillä soittaa missäs hänen koiransa lie?
Noin minäkin olisin tehnyt.
Minä oikeesti inhoan näitä ylirentoja hyväntahtoisia toheloita. Otetaan, joo-joo- tottakai, joku asia hoidettavaksi. Sitten pitääkin päästä keskellä päivää nokosille ja puhelin äänettömälle tietysti. Ei mitään kunnioitusta kaverin ajalle tai muullekaan.
Vissiin apn kaverilla on luottamus ongelmia. Tai asenteessa parantamisen varaa.
Sanot ens kerralla kun pyytää niin heittäköön rakkisa vaik mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on hätä koiran omistajalla ollut. Miettinyt mitä on sattunut, onko koira edes elossa.
Siis mitä ihmeen hysteerikkoja ihmiset ovat nykyään?! Aloittaja on varmaan luotettava ja mukava kun toinen koiran on uskaltanut sinne jättää, ei mikään huithapeli. Tai sitten hakija on lukenut liikaa uutisia tapauksista joissa koiraa ei saatu takaisin.
Niin ja esim. sairauskohtaukset tulee vaan huithapeleille? Kyllä mäkin huolestuisin jos olisi sovittu koiran haku enkä tavoittaisi ystävää 1,5 tuntiin. Sitten kun kuulisin, että on nukkunut, niin toki olisin helpottunut, mutta ensimmäinen reaktio voisi silti olla suuttuminen. Myöhemmin illalla tai seuraavana päivänä sitten, selkeästi tilanteen jälkeen, iskisi ärsytys ystävän välinpitämättömyyttä kohtaan. Ei paljon kunnioita toisen aikaa, kun noin antaa itsensä nukahtaa, eikä edes katso, että puhelimessa on äänet, vaikka oli sovittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeesti inhoan näitä ylirentoja hyväntahtoisia toheloita. Otetaan, joo-joo- tottakai, joku asia hoidettavaksi. Sitten pitääkin päästä keskellä päivää nokosille ja puhelin äänettömälle tietysti. Ei mitään kunnioitusta kaverin ajalle tai muullekaan.
Mielummin ylirento tohelo kuin tiukkanaama matami.
Onhan se harmittavaa, varsinkin jos on kiire jonnekin eikä ehtisi odottamaan.
Raivota ei silti tarvitse. Mitä se hyödyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on hätä koiran omistajalla ollut. Miettinyt mitä on sattunut, onko koira edes elossa.
Siis mitä ihmeen hysteerikkoja ihmiset ovat nykyään?! Aloittaja on varmaan luotettava ja mukava kun toinen koiran on uskaltanut sinne jättää, ei mikään huithapeli. Tai sitten hakija on lukenut liikaa uutisia tapauksista joissa koiraa ei saatu takaisin.
Aloittaja on luotettava. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap NUKAHTI, minkäs sille voi?
Varmaan seisaalleen nukahti.
Ei sanonut muuten, kuinka pitkään nukkui. Tiedämme vain, että ainakin puoltoista tuntia hakuajan jälkeen.
Täällä palstalla ei vissiin koskaan nukahdeta vahingossa esim. mukavasti telkkaria katsellessa tai äänikirjaa kuunnellessa. Huh, mahtaa ottaa kamalan hektinen elämä kun ei ole koskaan ehtinyt/pystynyt kokea miltä tuntuu nukahtaa muulloinkin kuin illalla.
Kyllä, käyn töissä. Kyllä, meillä on lapsia sekä lemmikkejä.
Ap, miten koiranomistaja raivosi, voitko tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Millanen ihminen menee nukkumaan, kun tietää, että joku on tulossa hakemaan omaisuuttaan?
Väsynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ylirento tohelo kuin tiukkanaama matami.
Ei. Tohelot ovat tosi rasittavia. Aina saa olla varuillaan, että mitä se nyt on keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla ei vissiin koskaan nukahdeta vahingossa esim. mukavasti telkkaria katsellessa tai äänikirjaa kuunnellessa. Huh, mahtaa ottaa kamalan hektinen elämä kun ei ole koskaan ehtinyt/pystynyt kokea miltä tuntuu nukahtaa muulloinkin kuin illalla.
Kyllä mä ainakin nukahtelen. Paitsi silloin, jos tehtäväni on hoitaa elävää olentoa ja joku odottaa, että olen hereillä tiettyyn aikaan, esim. parin tunnin päästä. Silloin en nukahtaisi. Nukahtaminen on vähän kuin pissan päästäminen housuun - se tapahtuu vain, jos sille antaa luvan.
Onpas täällä aggressiivisen täydellisiä ihmisiä jotka eivät koskaan tee virheitä 🤭
Vierailija kirjoitti:
No ei sillon, jos on sovittu asia hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin nukahtelen. Paitsi silloin, jos tehtäväni on hoitaa elävää olentoa ja joku odottaa, että olen hereillä tiettyyn aikaan, esim. parin tunnin päästä. Silloin en nukahtaisi. Nukahtaminen on vähän kuin pissan päästäminen housuun - se tapahtuu vain, jos sille antaa luvan.
Ei koiraa tarvitse mitenkään "hoitaa" ja kytätä silmät värähtämättä 24/7. Paitsi jos se on pentu.
Jos laittaa kännyn äänettömälle, niin tuo kertoo että tämä nukahtaminen on suunniteltu teko, eikä mikään esim. vahingossa istualtaan sammuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jos nukut pommiin, pyydät anteeksi. Ap ihmettelee, miksei hän saanut rakkautta.
Aikuisen ihmisen ei kuulu raivota.