Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllä pettää

Vierailija
30.10.2014 |

Ikävää mutta selvisi että mm. oma mieheni harrastaisi seksiä  jos sopiva tilanne tulisi eteen, samalla kuin tuon kännissä sanoi niin oli myös iso porukka muita miehiä jotka oli ihan samaa mieltä. Perheellisiä, todella hyviä isejä/miehiä (tai niin ainakin luulin). Näin se vaan on, mies kyllä pettää kun oikeanlainen nainen osuu kohdalle ja tilanne on sopiva. Olen pettynyt. Luulin tuntevani mieheni ja jonkun verran myös näitä muita miehiä mutta en näköjään. Oman miehen kanssa ollut kymmeniä vuosia. Tiedä sitten montako kertaa pettänyt vaikka luulin että hän ei ainakaan koskaan pettäisi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:26"]

Ei kaikki petä, jos vain ovat tyytyväisiä parisuhteeseen.

Yli 20 vuotta vaimon kanssa yhdessä enkä ole kertaakaan pettänyt vaikka tilaisuuksia on ollut, koska ulkonäkökään ei karkota naisia. Mutta kun vaimon tunteet ja halut viileni kuopuksen syntymän jälkeen eikä keskustelutkaan ensin auttaneet, kävi pettäminen jo mielessä ja, jos muutosta ei tule vihdoinkin tapahtuneiden vakavien suhdetta kokonaisuutena koskevien keskusteluiden jälkeen, tilaisuus voi tehdä varkaan.

[/quote]Onko merkitystä jos vaimollesi tulee 15 kg tapaamisen jälkeen?

[/quote]

Mulle ainakin on.

N27

Vierailija
2/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo pätee siis vain sinun mieheesi ja hänen kavereihinsa, eikä sitä voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä.

Kokonaan toinen juttu on sitten se, että jopa vakaumuksellisimminkin uskollinen ihminen voi joutua tilanteeseen, jossa päätyy pettämään, vaikka ei olisi koskaan niin kuvitellut käyvän. Esimerkiksi minä en uskalla väittää, etten koskaan missään tilanteessa pettäisi vaimoani. Yli 20 vuoden aikana niin ei ole vielä käynyt, mutta pystyn kuvittelemaan tilanteita, joissa riski on paljon tavallista suurempi.

Riskitilanteita eivät ole ravintolaillat, yhteiset työmatkat naispuolisen työkaverin kanssa tai mikään vastaava. Suurin riski syntyy, jos joku alkaa määrätietoisesti ja vähän kerrassaan johdatella asioita haluamaansa suuntaan. Vähittäistä muutosta suhteessa toiseen ihmiseen ei välttämättä huomaa ajoissa, joten ne tilanteet, joissa normaalisti ymmärtäisi pistää tilanteen poikki, eivät erotu mitenkään. Vaarallisia tässä suhteessa ovat usein ne, joita on pitänyt vaarattomina ja luotettavina, kuten esimerkiksi vanhat ystävät ja työkaverit. Vähän eksoottisempia esimerkkejä ovat erilaiset houkutuslinnut, jos sattuu olemaan vaikkapa diplomaatti, korkea-arvoinen sotilas tai tärkeässä asemassa jossain yrityksessä.

Osa ihmisistä on tietysti muutenkin epäluotettavampia ja taipuvaisempia ylimääräisiin suhteisiin, mutta olen varma, että taitavasti toimien kuka tahansa on johdateltavissa pettämisen rajan yli.
[/quote]

Juuri näin miten yllä on kuvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap:tä. Ihan tosissaan mieheni vakuuttaa olevansa mulle uskollinen. Ei ole ollut. Valetta valeen perään.

Vierailija
4/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pettämistilanteessa on mukana myös nainen:)

Vierailija
5/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt jos mieheni joka on työnarkomaani, olisi ehtinyt minua pettämään. Kaikki on tietenkin mahdollista mutta olen hyvin epäilevällä kannalla. Mun mies tekee siis normaalit tunnit työpaikalla ja jatkaa kotona työskentelyä sekä hoitaa osansa lasten kanssa olemisesta. Hän sanoi tavatessamme että pettäminen ei kuulu vakavasti otettavaan parisuhteeseen. 

Vierailija
6/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa ne pettää?

Vierailija
7/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitää kyllä paikkaansa, ettei onnellisessa suhteessa (jossa myös on seksiä ja siis hyvää seksiä) oleva koe tarpeelliseksi käydä vieraissa, ellei kyseisellä henkilöllä ole jotain seksuaalista pakkomiellettä saada jännitystä elämään.
Koskaan ei voi olla varma mitä elämä tuo tullessaan.
-
Itse olen samaa mieltä sen kuuluisan palsta lassukan kanssa. Jos pihtaa niin todennäköisemmin ajaa kumppaninsa pettämään. Mikä ei tietenkään ole oikein, se pettämminen siis.
Ja jos parisuhteessa on seksin kanssa ongelmia niin kannattaa puhua sen puolisonsa kanssa, sillä jatkuvalla ei kiinnosta asenteella saa toisen pitämään itseään kelpaamattomana ja kun sitten toiselta saakin huomiota niin tadaa- ai mä kelpaankin jollekki!
-
Pettäminen ei ole oikein, mutta joskus se toisen jättäminen ei ole helppoa. Ja vaikka yrittäisi puhua niin toinen lyö pöytään - tapan itteni/en kestä ilman sua/kuolen muuten vaan - kortin. Eroappa siinä sitten. Helpompi ehkä tulla itse jätetyks silloin esim. pettämisen takia.

Vierailija
8/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta vaimon kanssa yhdessä enkä ole kertaakaan pettänyt vaikka tilaisuuksia on ollut, koska ulkonäkökään ei karkota naisia. Mutta kun vaimon tunteet ja halut viileni kuopuksen syntymän jälkeen eikä keskustelutkaan ensin auttaneet, kävi pettäminen jo mielessä ja, jos muutosta ei tule vihdoinkin tapahtuneiden vakavien suhdetta kokonaisuutena koskevien keskusteluiden jälkeen, tilaisuus voi tehdä varkaan.

Vierailija
9/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno yleistys, paikalla oli siis kaikki maailman miehet, tai edes enemmistö jotta voit tehdä tuon yleistyksen?

Tiedoksesi, en ole pettänyt enkä petä. Vaimoni sen sijaan on pettänyt, mutta siitäkin päästiin yli.

Vierailija
10/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät petä, vaikka tilaisuuksia olisikin koska kasvatus, suoraselkäisyys ja vahvat periaatteet ohjaavat käyttäytymistä. Kaikilla miehillä "muna ei vie miestä vaan mies vie munaa".

Vierailija
11/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:28"]

Olipa hieno yleistys, paikalla oli siis kaikki maailman miehet, tai edes enemmistö jotta voit tehdä tuon yleistyksen?

Tiedoksesi, en ole pettänyt enkä petä. Vaimoni sen sijaan on pettänyt, mutta siitäkin päästiin yli.

[/quote]Toki yleistystä mutta tällaista kuullut usein muutenkin. Mahtavaa jos näin ei ole, täytyy vaan löytää sitten oikeanlainen mies.

Vierailija
12/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:26"]

Vierailija
13/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu se on naisillakin. Selvin päin voidaan olla korrekteja, mutta pari lasia vinkkua avaa tiukankin moraalinvartijan portit selkosen selälleen. Suurella joukolla, ei siis yleistäen.

Tuskin ap "koko mualiman" miehiä tarkoitti, vaikka ihan asiaa kirjoittaakin. Näin se vaan on, ihminen on sukupuolinen olento, joka nauttii seksistä muulloinkin, kuin paritteluaikaan hedelmöityäkseen. Saalistaminen on itse asiassa melkein parempaa, kuin se loppuhekuma, olen kuullut monesti sanottavan. Useat ovat esim. ne ystäväni ja tuttavani, jotka ovat petetyksi tulleet. Minä itse en jaksa enää edes näistä lukua pitää.

"Kukaan ulkopuolinen ei pääse kenekään väliin, jos parisuhde on hyvä" tai "Jos saa tarpeeksi seksiä, ei petä" hahhahhaaaaaaa ;D

Vierailija
14/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut saman naisen kanssa naimisissa 17v. Vaimoni on lasteni äiti, paras ystäväni. Hän on kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. En koskaan vaarantaisi hetken huuman vuoksi sen että menettäisin hänet lopullisesti elämästäni. Miksi joku olisi niin tyhmä? 

Vierailija
15/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kaikki petä, jos ovat vain tyytyväisiä parisuhteeseen"  -> Lopettakaa jo tämä ainainen paskan jauhaminen!!!!!! Kyllä pettävät, oli kotona asiat miten hyvin tahansa. Jännitystä, ihailua toisilta naisilta, itsetunnon kohotusta, seikkailua, vaihtelua jne.

KYLLÄ PETTÄVÄT.

terveisin sinkku, jolta perheenisät vonkaavat!!

Vierailija
16/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:26"]

[/quote]

Aha. Mites jos miehelles tulee eturauhassyöpä. Tai sinulle rintasyöpä. Tai hormonihäiriö jonka takia hiukset lähtee tai karvoitus muuttuu? Entä jos tulet ryppyiseksi?

Paskin syy pettämiselle ikinä on lihavuus.

Vierailija
17/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:43"]

"Ei kaikki petä, jos ovat vain tyytyväisiä parisuhteeseen"  -> Lopettakaa jo tämä ainainen paskan jauhaminen!!!!!! Kyllä pettävät, oli kotona asiat miten hyvin tahansa. Jännitystä, ihailua toisilta naisilta, itsetunnon kohotusta, seikkailua, vaihtelua jne.

KYLLÄ PETTÄVÄT.

[/quote]

Kaikki miehet eivät edelleenkään petä, se on fakta vaikka mitä väittäisit.

Vierailija
18/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:33"]Onko merkitystä jos vaimollesi tulee 15 kg tapaamisen jälkeen?

[/quote]

Tottakai merkittävällä muutoksella ulkonäössä tai painossa on merkitystä. 15kg ei vielä välttämättä merkitse mitään. 15kg läskiä merkitsee.

Vierailija
19/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:43"]

KYLLÄ PETTÄVÄT.

[/quote]

Vonkaako kasi kanssa?

Vierailija
20/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosin tutkimusten mukaan naiset pettävät hieman miehiä enemmän, mutta kyllä joo miehet pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi