Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kyllä pettää

Vierailija
30.10.2014 |

Ikävää mutta selvisi että mm. oma mieheni harrastaisi seksiä  jos sopiva tilanne tulisi eteen, samalla kuin tuon kännissä sanoi niin oli myös iso porukka muita miehiä jotka oli ihan samaa mieltä. Perheellisiä, todella hyviä isejä/miehiä (tai niin ainakin luulin). Näin se vaan on, mies kyllä pettää kun oikeanlainen nainen osuu kohdalle ja tilanne on sopiva. Olen pettynyt. Luulin tuntevani mieheni ja jonkun verran myös näitä muita miehiä mutta en näköjään. Oman miehen kanssa ollut kymmeniä vuosia. Tiedä sitten montako kertaa pettänyt vaikka luulin että hän ei ainakaan koskaan pettäisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mustavalkoisuus ja ehdottomuus on turhaa näissä asioissa.
Olen niin paljon kaikkea nähnyt etten enää usko mihinkään "minä en koskaan petä"-sanoihin. On ollut niin monta tilannetta joista olen todennut etten olisi koskaan uskonut.
Ja sama myös toisinpäin: on ihmisiä jotka eivät petä vaikka ovatkin sen tyyppisiä.

Että vannomatta paras ja ihan ystävällisesti tämän sanon.
N40

Vierailija
22/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:58"]Mielestäni mustavalkoisuus ja ehdottomuus on turhaa näissä asioissa.
Olen niin paljon kaikkea nähnyt etten enää usko mihinkään "minä en koskaan petä"-sanoihin. On ollut niin monta tilannetta joista olen todennut etten olisi koskaan uskonut.
Ja sama myös toisinpäin: on ihmisiä jotka eivät petä vaikka ovatkin sen tyyppisiä.

Että vannomatta paras ja ihan ystävällisesti tämän sanon.
N40
[/quote]

tarkennus: olen vierestä seurannut kuinka ne vannojat ja kiltit isät ja äidit sortuvat.
15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte mitä sanotte mutta minä ainakin voin sanoa käsi sydämmellä että en pettäisi puolisoani missään tilaanteessa... ja tilanteita joissa se olisi ollut mahdollista on muutama ollutkin vuosien varrella.

Vierailija
24/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sekä miehet pettää. Käsi sydämellä voin minäkin vannoa, etten petä, koska olen ollut niin lähellä menettää puolisoni, etten niin typerän ja turhan (jonkun vieraan kanssa kertaluontoinen seksi tuskin on kovin hyvää) asian takia halua häntä menettää.

Ja vaikka tiedostan sen faktan, että kuka tahansa voi olla pettäjä, aion silti mieheeni luottaa tästä edeskin, koska jos ei luota, se on jo itsessään syy eroon ja jos ei eroa mutta epäilee, niin voi olla varma, että kyllä se rehti ja suoraselkäinen sillä pettäjäksi muuttuu.

Vierailija
25/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:43"]

"Ei kaikki petä, jos ovat vain tyytyväisiä parisuhteeseen"  -> Lopettakaa jo tämä ainainen paskan jauhaminen!!!!!! Kyllä pettävät, oli kotona asiat miten hyvin tahansa. Jännitystä, ihailua toisilta naisilta, itsetunnon kohotusta, seikkailua, vaihtelua jne.

KYLLÄ PETTÄVÄT.

terveisin sinkku, jolta perheenisät vonkaavat!!

[/quote]

Kaikki miehet eivät edelleenkään petä, se on fakta vaikka mitä väittäisit.

[/quote]

ei ainakaan sinun miehesi, niinhän ;) Näin kaikki haluavat ajatella vaikka totuus olisikin toinen.

Vierailija
26/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:43"]

"Ei kaikki petä, jos ovat vain tyytyväisiä parisuhteeseen"  -> Lopettakaa jo tämä ainainen paskan jauhaminen!!!!!! Kyllä pettävät, oli kotona asiat miten hyvin tahansa. Jännitystä, ihailua toisilta naisilta, itsetunnon kohotusta, seikkailua, vaihtelua jne.

KYLLÄ PETTÄVÄT.

terveisin sinkku, jolta perheenisät vonkaavat!!

[/quote]

Kaikki miehet eivät edelleenkään petä, se on fakta vaikka mitä väittäisit.

[/quote]

ei ainakaan sinun miehesi, niinhän ;) Näin kaikki haluavat ajatella vaikka totuus olisikin toinen.

[/quote]

Miehenä kuulun ryhmään kaikki miehet, enkä ole pettänyt. Ei voi siis sanoa, että kaikki miehet pettää.

Vierailija
27/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:16"]

Ikävää mutta selvisi että mm. oma mieheni harrastaisi seksiä  jos sopiva tilanne tulisi eteen, samalla kuin tuon kännissä sanoi niin oli myös iso porukka muita miehiä jotka oli ihan samaa mieltä. Perheellisiä, todella hyviä isejä/miehiä (tai niin ainakin luulin). Näin se vaan on, mies kyllä pettää kun oikeanlainen nainen osuu kohdalle ja tilanne on sopiva. Olen pettynyt. Luulin tuntevani mieheni ja jonkun verran myös näitä muita miehiä mutta en näköjään. Oman miehen kanssa ollut kymmeniä vuosia. Tiedä sitten montako kertaa pettänyt vaikka luulin että hän ei ainakaan koskaan pettäisi.

[/quote]

Ikävää, että miehesi pettää, jos saa tilaisuuden. Moni saattaa kyllä näin toimia. Sekä miehet että naiset.

Itse en ole koskaan pettänyt vaimoani näiden 11 vuoden aikana, vaikka tilaisuuksia olisi ollut ja on jopa pyydetty tekemään näin. En aio pettää häntä jatkossakaan. En edes kykenisi, saati haluaisi.

Vierailija
28/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:16"]

Näin se vaan on, mies kyllä pettää kun oikeanlainen nainen osuu kohdalle ja tilanne on sopiva.

[/quote]

Tuo pätee siis vain sinun mieheesi ja hänen kavereihinsa, eikä sitä voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä.

Kokonaan toinen juttu on sitten se, että jopa vakaumuksellisimminkin uskollinen ihminen voi joutua tilanteeseen, jossa päätyy pettämään, vaikka ei olisi koskaan niin kuvitellut käyvän. Esimerkiksi minä en uskalla väittää, etten koskaan missään tilanteessa pettäisi vaimoani. Yli 20 vuoden aikana niin ei ole vielä käynyt, mutta pystyn kuvittelemaan tilanteita, joissa riski on paljon tavallista suurempi.

Riskitilanteita eivät ole ravintolaillat, yhteiset työmatkat naispuolisen työkaverin kanssa tai mikään vastaava. Suurin riski syntyy, jos joku alkaa määrätietoisesti ja vähän kerrassaan johdatella asioita haluamaansa suuntaan. Vähittäistä muutosta suhteessa toiseen ihmiseen ei välttämättä huomaa ajoissa, joten ne tilanteet, joissa normaalisti ymmärtäisi pistää tilanteen poikki, eivät erotu mitenkään. Vaarallisia tässä suhteessa ovat usein ne, joita on pitänyt vaarattomina ja luotettavina, kuten esimerkiksi vanhat ystävät ja työkaverit. Vähän eksoottisempia esimerkkejä ovat erilaiset houkutuslinnut, jos sattuu olemaan vaikkapa diplomaatti, korkea-arvoinen sotilas tai tärkeässä asemassa jossain yrityksessä.

Osa ihmisistä on tietysti muutenkin epäluotettavampia ja taipuvaisempia ylimääräisiin suhteisiin, mutta olen varma, että taitavasti toimien kuka tahansa on johdateltavissa pettämisen rajan yli.

Vierailija
29/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että suurin osa pettäisi jos tilaisuus tulisi. Miehet ja naiset molemmat. Ihmiset ovat niin pirun typeriä että menevät sekaisin kun ihana tyyppi osoittaa huomiota eikä järki pysy päässä. Hyvännäköinen yksilö pitää päästä valloittamaan.

Itse en pettäisi miestäni koskaan sillä kukaan ei voi vetää vertoja hänelle. Olen hyvin seksuaalinen mutta se rajoittuu vain liittooni. Mieheni ei petä aivan varmasti koska hän on korkeamoraalisin mies jonka tiedän. Älykkäimpään kärkeen kuuluvaa tutkijatyyppiä ei heitukat kiinnosta.

Vierailija
30/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pettää;se on ihan varma.Näillä jutuilla sit kehuskellaan kaveriporukassa,oliies minkäikäinen tahansa.Miehet on ikuisia pikkupoikia.Tosin tiedän pari tapausta jossa vaimo otti ja lähti.Kummassakin tapauksessa miehen hymy hyytyi.Ne on kovia paikkoja kun perheensä menettää.

Vierailija
31/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut että jos oikeasti haluisi pettää niin jättäisi. Ja mulle sanonut saman, että jos haluan olla toisten kanssa niin jätän ensin. En todellakaan aio pettää

Vierailija
32/32 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ystäväpiirissäni ei ole yhtään pettänyttä miestä, mutta kaikki naiset ovat pettäneet ja yksi on varsinainen sarjapettäjä, jonka kaikki pidemmät suhteet, kymmenkunta, ovat päättyneet pettämiseen.

Tältä pohjalta voi kai sitten sanoa, että kaikki naiset pettää, mutta kukaan mies ei koskaan? :)