Millainen juhlavaatetus näyttää hyvältä +150kg naisella?
Kommentit (26)
Siis oikeasti sen kokoinen? Mä en ole tainnut koskaan edes nähdä livenä joten en osaa auttaa.
Ei valitettavasti yhtikäs mikään näytä hyvältä tuossa koossa.
Semmoinen krumeluurinen viktoriaaninen bordellin emäntä -tyyli on ainoa joka tulee mieleen. Hiukset ehdottomasti reippaan punaisiksi ja rutkasti kiharoita.
Tykäistuva, mutta ei makkarankuori, ei myöskään LIIAN iso ja väljä sillä se tekee vielä isommaksi.
Ja te muut voisitte olla hiljaa jos ette osaa muuta kirjoittaa kuin tuollaisia kommentteja. Tämä nettikiusaaminen on aivan kauheeta nykypäivänä. kehtaisitteko sanoa tuon päin naamaa jos olisi mahdollisuus?
Kasvakaa aiukuiset ihmiset.
Riippuu hyvin paljon vartalon mallista. Korosta vartalon kapeampia kohtia, häivytä makkaraisia :)
Kuvioinnit oikealla tavalla käytettynä.
Mikään ei välttämättä näytä kauhean hyvältä, mutta parhaaseen tulokseen pääsee, kun laittaa jotain riittävän suurta, joka ei kiristä vääristä paikoista. Empire-linjainen mekko on usein malliltaan armollinen. Olkaimettomat mekot kannattaa kiertää kaukaa. Kaula-aukko toimii todennäköisesti parhaiten, jos se on V-mallia tai pyöreä, riittävän muttei liian syvään uurrettu. Myös värityksen tulisi olla omaan ihoon ja hiuksiin sopiva.
Pitäis laittaa pituus, se on yllättävän iso ero onko vaikka 160cm tai 175cm. Joka tapauksessa sellainen empire-mallin mekko olisi varmaan sopivin, eli löytyy hiukan muotoa ylhäältä vaikka sitte muuten on tilava. Juhlavaatteessa saa olla hiukan muotoa, mutta ei saa olla tiukka koska muuten tulee muhkuroita näkyviin vaikka selkä puolelle. Olkaimettoman empire mekon kanssa myös ehdottomasti bolero tai hartiahuivi, ei ole kiva näky pullamaiset käsivarret ja yläselkä.
A-linjainen pitkä tunika, jossa on 3/4 hihat. Kankaassa pienet kuviot, ei esim. Isoja palloja. Tukka ylös kiinni(nuttura/kampaus ylös). Alaosaan sopii leveälahkeiset housut. Isohko käsilaukku ja näyttävät korvakorut. Hoida kynnet ja lakkaa ne!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:38"]
Riippuu hyvin paljon vartalon mallista. Korosta vartalon kapeampia kohtia, häivytä makkaraisia :)
[/quote]
Tuolla painolla kapein kohta on varmasti pakaravako... Eli tiukat housut jalkaan että viiva erottuu.
Näkymättömyysviitta ...? Mistä niit saa?
Suosittelen näkymättömyysviittaa tai sitten laihdutusta.
Intin puolijoukkueteltta ja maastoutettuna
Minä kyllä valitettavasti olen samaa mieltä, että mikään ei näytä HYVÄLTÄ. Siedettävältä korkeintaan. Vaatteista pitää valita ne mitkä mahtuvat, ei niitä joista pitää. Ja mulla painoa sata kiloa, kuvittelen, että vielä toivottomampaa olisi löytää kun kiloja 50 lisää.
Riippuu tilaisuudesta. Jos menee valoisaan tilaan, tai vaikkapa laskettelurinteeseen, ei kannata pukea mustaa. Hämärässä tilassa musta on oikein mainio hävittämään ihmisen äärirajat.
Ei mikään. Joku verho tms.