Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole puoleen vuoteen poistunut kotoani.

Vierailija
30.10.2014 |

Osallistuin yhden lehden kilpailuun, jossa etätyötä tekeville ihmisille tarjottiin mahdollisuus osallistua tällaiseen tutkimukseen. Mitä tapahtuu aktiivisessa elämänvaiheessa olevalle ihmiselle, jos se ei poistu kotoaan puoleen vuoteen? Lihoaa, masentuu, jotain muuta?

No, minä koin tämän todella helpottavaksi. Sain olla omalla pihalla, mutten lähteä tontilta mihinkään. Meillä kävi paljon vieraita, tilasin ihan kaiken vaatteista ruokaan kotiin. Kun ei ollut paineita pukeutua tai meikata, jumppasin kotona paljon ja kävin suihkussa, kun oli tarve. Tein todella hyvää ruokaa. Laihduin 24 kiloa, ihosta tuli meikittömyyden takia kuulas ja terve. Rahaa säästyi, kun autolla en lähtenyt mihinkään, eikä heräteostoksia tullut tehtyä. Tämä viikko on ollut ensimmäinen, kun olen saanut lähteä jonnekin. En ole vielä lähtenyt!

Jos joku osaa saksaa, jutun voi lukea ensi viikolla täältä: http://www.blick.ch

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on itse onnellinen. Ihan sama, mitä muut ajattelevat. Minulla ei todellakaan ole mielenterveysongelmia. Tämä on oma valintani. En ole kirveenheiluttelija tai muuten ilkeä. Olen ollut aikoinani sosiaalisessa työssä ja tämä on ihanaa vastapainoa. Onko sinulla ongelmia itsesi kanssa, kun et uskalla ja osaa olla yksin? Haluat kavereita ja ihmisiä pönkittämään huono itsetuntoista egoasi. Tai sitten sinulla on joku surkea läävä kotina, jossa ei viihdy, vaan katu on parempi paikka. Et itse osaa/keksi mitään tekemistä. Pitää elää kavereiden ehdoilla ja heidän ideoillaan. Tai sitten olet niin kaljan perään, että pitää olla aina baarissa, kun pää ei selvinpäin elämää ja itseään kestä, olet niin rumannäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla