Jos tuot Venäjältä tupakkaa 12€ paljollako
kehtaat myydä sen täällä? Saa tuoda vain yhden kartongin kerrallaan kun yöpyy siellä.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:41"]
kehtaat myydä sen täällä? Saa tuoda vain yhden kartongin kerrallaan kun yöpyy siellä.
[/qu
Kannattaa kysyä virolaisilta duunareilta ja rekkakuskeilta. a-olut laatikoiden hinta pöyrii parissakympissä ja jengiä on jonoksi asti.
taitaa olla lm kartongin hinta katukaupassa rajan lähellä 25€ ja kioskilla reilut 50€.
Kait tiedät, että voit tuoda vain omaan käyttöön. Nyt kyselet täällä mihin hintaan voi tupakit myyjä ja annat ihan itse ilmi viranomaisille ja näin olet jo rikoksenpolulla.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:56"]
Kait tiedät, että voit tuoda vain omaan käyttöön. Nyt kyselet täällä mihin hintaan voi tupakit myyjä ja annat ihan itse ilmi viranomaisille ja näin olet jo rikoksenpolulla.
[/quote] provohan tuo juttu on!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:56"]
[/quote] provohan tuo juttu on!
[/quote]
luulet ettei kukaan tuo tuliaisina/myyntiin viinaa/röökiä ulkomailta? :D
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:56"] Kait tiedät, että voit tuoda vain omaan käyttöön. Nyt kyselet täällä mihin hintaan voi tupakit myyjä ja annat ihan itse ilmi viranomaisille ja näin olet jo rikoksenpolulla. [/quote] provohan tuo juttu on! [/quote] luulet ettei kukaan tuo tuliaisina/myyntiin viinaa/röökiä ulkomailta? :D
[/quote]
tuskinpa täällä sitä mainostais. virolaisduunarit tuo suomalaisille työkavereilleen niin paljon kun autoon mahtuu ja rekkakuskit myy varastoduunareille sieltä mistä lasteja noutavat tai vievät. niihin tulli ei pääse kiinni
Eikö kartonki maksa Täällä 100€? Eli ehkä 50€?