Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kelan korvaamaa psykoterapiaa pakko käydä se 3 vuotta?

Vierailija
16.09.2021 |

Olen käynyt terapiassa viikottain pian 2 vuotta. Ainakin viimesen 4kk aikana on tuntunut etten saa terapiasta enää mitään irti vaan kaikki neuvot ja ohjeet olen jo ottanut käyttöön. Viikottainen terapia-aika ahdistaa jo edellisinä päivinä ja terapiasta on tullut velvollisuuden tuntuinen tapahtuma josta en saa enää mitään uutta irti vaan tiedän jo ennalta että terapeutti toistelee niitä samoja asioita viikosta toisteen.

Yleisesti ottaen olen saanut terapiasta tosi paljon apua, mutta nykyään käynnit on pakkopullaa ja en saa niistä tosiaan enää mitään uutta irti. Pärjäisin jo omillani.

Tuntuu, että tuollainen viikottainen asioiden kaivelu vaan pahentaa oloani. Yleisesti ottaen voin hyvin ja olen iloinen, mutta terapia pilaa aina päivän tai pari.

Olen sanonut tästä terapeutille joka ohjeistaa, että terapiaa pitäisi jatkaa se kolmaskin vuosi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko. Minäkin lopetin kahden vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Sinä päätät. Minä olen kakkosvuodella terapiassani.

Vierailija
4/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo 3 vuotta on vain "sinun omaksi parhaaksi", ja jos keskeytät se niin me tulemme hakemaan sinut suljetulle osastolle etkä pääse sieltä enää ikinä pois. Lääkitsemme sinut "zombieksi", annamme sähköshokkeja sekä muutenkin kidutamme sinua mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla koska lääkeyhtiöiden sekä valtion välinen rakenteellinen korruptio ;-D