Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa matkustaa bussilla vieraassa kaupungissa

Vierailija
16.09.2021 |

Joko en löydä pysäkkiä ollenkaan tai en tiedä kumpaan suuntaan pitää mennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on netti puhelimessa, tutki siitä bussikartat ja lataa mobiili Nysse.

Vierailija
2/5 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä pitäisi löytyä. Et ole ainoa, joka ei näe bussien reittejä liikenteessä. Liikennöitsijät harvemmin ovat (kotimaassa) niin ulkona, etteivät tajuaisi tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan harjoitella. Muutaman kerran kun vieraassa kaupungissa harjottelet, niin kyllä se siitä alkaa pikkuhiljaa sujua. Onneksi nykyään on kännykät ja niissä netti. Googlen kartta ja oman sijainnin seurantamahdollisuus ja niin päin pois.

Vierailija
4/5 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi. Varmasti sinulla on älypuhelin saat siitä ohjeet matkustamiseen.Ei mitään hättä sinulla.Itse naurahan itse en osaa matkustaa omassa pääkaupungissani eri puolille Helsinkiä,saatika Vantaalle tai Espoo.Asun itä Helsinki ja eläkeelä.Itä Helsinki saan kaiken minkä tarvitsen,ravinon,vaatetus,jalkineet,lääket,lääkärit jne.En omista äly puhelin,en autoa. Joten ongelma tulee jos pitää matkustaa syytä tai toisesta muualle itä-Helsingistä.Sanotaan kysyvä ei tieltä eksy.Hyvin harva kuitenkin neuvoo,jos vaihtaa metrosta pussiin jne.Moneen kertaa on vaihtolippu umpeutunut.Ennenkun joku ystävälinen henkilö ,vastaa kysymys anteeksi olen menossa esim.Espoon lahti,Vantaan jäähalli, jne.Toiseen kaupunkiin kun menen, mukavasti onnipussilla ja en eksy, kun vastassa on kohteessa henkilöt joita menen tervehtimään.

Vierailija
5/5 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuuro tai mykkä vai etkö uskalla kysyä neuvoa? Tyypillistä suomalaista

Terveisin ulkomailla asuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi