Miten saada tyttölapsi?
Meillä on mieheni kanssa ennestään jo kaksi poikaa. Nyt on vireillä ollut kolmas lapsi, mutta haluamme sen olevan poikien jälkeen tyttö. Olen keskeyttänyt kaksi viimeisintä raskauttani, kun on selvinnyt, että sikiö on poika. Olen kuullut, että tulevan lapsen sukupuoleen voisi vaikuttaa esim omalla ravinnolla ja ruokavaliolla. Onko tämä täyttä humpuukia?
Kommentit (14)
Osta sentifugi pistä miehesi panemaan sperma sinne.
Tyttösiittiöt löytyy pohjalta.
Mä sain 2 tyttöä niinkuin toivoin :)
Voi olla, että ei teidän kohdalla mitenkää. Jos on jo kaksi tiettyä sukupuolta, niin tod. Näk sille, että kolmaskin on samaa, nousee huimasti. Miehelläsi taitaa olla vain poikasiittiöitä.
Eipä taida suomessa olla mahdollista abortti sukupuolen perusteella? Nimittäin sukupuoli selviää niin myöhäisessä vaiheessa, että abortin saisi vain erityisestä syystä enää (kehityshäiriö).
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida suomessa olla mahdollista abortti sukupuolen perusteella? Nimittäin sukupuoli selviää niin myöhäisessä vaiheessa, että abortin saisi vain erityisestä syystä enää (kehityshäiriö).
Itse abortoin lapseni syntymän jälkeen ja ei siitä mitään tule. Kyllä poliiseihin tai viranomaisiin otetaan yhteyttä vain jos oikeasti jotain todella väärää on tapahtunut ja on mennyt viimeiseksi oljinkerroksi.
Olet tehnyt juuri päin vastoin kuin pitäisi. Minä sain tytön, kun kieltydyin lääkärin suosittelemasta abortista. Niin niitä tyttöjä saadaan.
Mä voin tulla auttaa sua. Tunnun tuottavan vain tyttöjä.
Poikia saa sitä todennäköisemmin mitä vähemmän aikaa siittiö joutuu pysyttelemään hengissä elimistössäsi. Eli lopettakaa **ssiminen useampi päivä ennen ennustettua ovulaatiota. Myös epäsuotuisa asento (nainen päällä tms.) tuottaa enemmän tyttöjä.
Pitää olla barbinukke sängyn alla tehdessä.