Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli kotiin iltamyöhään, taas aloitti kiukuttelun, miten jaksan?

Vierailija
29.10.2014 |

Mies tuli nyt jopa ajoissa kotiin,  yleensä vasta klo 00 jälkeen. Marssi ovesta sisään, ei sanonut mitään vaan alkoi keittiössä heittää roskia likasankoon edes laittamatta sinne pussia ensin. Jää nekin kahvinporot mun korjattavaksi...  Kun kysyin syytä, niin mun olisi pitänyt korjata tiskiltä hänen siihen jättämät juusto ym. Mä en ollut niiden edes huomannut jääneen siihen. Miten jaksan tätä jatkuvaa kiukuttelua? Mies mokaa, syy aina mun.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:34"]

Minusta todella tuntuu, että elämä olisi helpompaa,  jos mies asuisi muualla. Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta mies alkaa vaan räyhätä ja ilmoittaa, että kyllä hän käyttäytyisi toisin, jos mä en olisi niin raivostuttava ihminen ihan kaikissa asioissa. En ymmärrä, miksei hän vaan lähde... On sellainen olo, että lähtee vasta, kun löytänyt toisen naisen, jonka luokse voi muuttaa.

[/quote] Luulen että hänellä on jo jotain säätöä toisen naisen kanssa ja siksi arvostelee ja kuikuttelee sinulle. Olet vähän kun äiti joka rajoittaa menemistä ja kyttää, siksi lukittuu vessaankin tunniksi. 

Jätä mies, olet paaaaaljon onnellisempi vauvan kanssa kahdestaan!

[/quote]

Eli mies kiukuttelee mulle,  kun ei voi tehdä mielensä mukaan vaan minä jotenkin rajoitan?  Miksei sitten vaan ota ja lähde? Mä en vaan ymmärrä.

[/quote]

Koska ei halua olla pahis, joka jättää raskaana olevan vaimonsa. Yrittää käyttäytyä niin, että voi heittäytyä jätetyn rooliin.

[/quote]

Eli sysää sitten senkin päätöksen mulle. Miten on enemmän hyväksyttävää jättää vaimo ja vastasyntynyt lapsi?

Vierailija
42/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, pakkaa sen  kusipään kamat, viskaa pihalle ja vaihda lukot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisi sinun korjattavaksi? Osta itsellesi oma roskis ja anna miehen sotkea ja kiukutella itsekseen.

Vierailija
44/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kotiintuloaika.....mahdat olla melkomoinen amatsoni.

Vierailija
45/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se otti taas kännykän ja sulkeutui vessaan... Olen ihan varma, että istuu siellä taas yli tunnin puhelin kourassa, kenelle lie viestittää. Olemme kaksi ihmistä, jotka vaan asuu yhdessä ja mies on päättänyt inhota mua. Vaikka sanoisin tai tekisin mitä, se on aina väärin tehty, väärään aikaan, väärällä tavalla...

Vierailija
46/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit harrastaa seksiä tuollaisen lapsimiehen kanssa? Itse tuntisin oloni pedofiiliksi.

Vierailija
47/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:46"]

Onko sillä kotiintuloaika.....mahdat olla melkomoinen amatsoni.

[/quote]

No, olishan se kiva, kun mies joskus tulisi kotiin niin, etten ole jo käymässä nukkumaan... Olisi kiva joskus esim jutella tulevasta vauvasta... Mutta ei kiinnosta miestä. Jos ehdotan yhteistä tekemistä, olen idiootti,  koska hänellä ei ole aikaa mihinkään elokuviin tai muuhunkaan eikä kiinnostusta... Jos ehdotan, että mennään kahville hänen äidilleen tai kaverilleen, saan huudot, että pitääkö mun olla niin ahne kahvin ja pullan perään... Olen neuvoton.

Vierailija
48/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten lapsen kanssa lapsen. Onnittelut.

Vierailija
49/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:48"]

Miten voit harrastaa seksiä tuollaisen lapsimiehen kanssa? Itse tuntisin oloni pedofiiliksi.

[/quote]

Meillä ei ole ollut seksiä 6kk. Mies ei halua. En saa koskea häneen. Sitä ennen seksiä max kerta/kk sekin mun aloitteesta.

Vierailija
50/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:48"]

[/quote]

Meillä ei ole ollut seksiä 6kk. Mies ei halua. En saa koskea häneen. Sitä ennen seksiä max kerta/kk sekin mun aloitteesta.

[/quote]

No mitä helvettiä teet enää tuossa suhteessa? Onko ökyrikas?

Vierailija
51/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuollainen käytös alkoi?