Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli kotiin iltamyöhään, taas aloitti kiukuttelun, miten jaksan?

Vierailija
29.10.2014 |

Mies tuli nyt jopa ajoissa kotiin,  yleensä vasta klo 00 jälkeen. Marssi ovesta sisään, ei sanonut mitään vaan alkoi keittiössä heittää roskia likasankoon edes laittamatta sinne pussia ensin. Jää nekin kahvinporot mun korjattavaksi...  Kun kysyin syytä, niin mun olisi pitänyt korjata tiskiltä hänen siihen jättämät juusto ym. Mä en ollut niiden edes huomannut jääneen siihen. Miten jaksan tätä jatkuvaa kiukuttelua? Mies mokaa, syy aina mun.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:29"]

Yhdessä halusitte vauvaa, mutta seksiä oli vain kerran kuussa sinun aloitteestasi. Nyt ei joku täsmää.

[/quote]

Mies on niin kauan kuin olemme tunteneet halunnut lapsen. Ainakin itse puhunut asiasta. Ihan yhteistuumin jätettiin kondomi pois. Kyllä tuonikäinen mies jo tietää, että siitä voi tulla lapsi. 

Vierailija
22/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman. Syy miehen käytökseen paljastui myöhemmin. Eli hänellä oli toinen nainen. Lisäksi hänen tavoite oli tehdä oloni todella kurjaksi niin että itse jätän hänet eikä hän minua sillä hän halusi säilyttää kasvonsa sukulaisten ja läheisten silmissä. Näin vuosia myöhemmin koen edelleen vihaa kyseistä henkilöä kohtaan koska hän ei ollut rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:31"]

AP kannattaa seuraavalla kerralla ottaa ulkomaalainen mies eivät koskaan käyttäydy noin.

[/quote]

Hahahaa, kyllä vitsin murjaisit. Oma kokemus täysin päinvastainen :D Idiootteja lapsimiehiä löytyy kaikista kansalaisuuksita, nyt se rasismi roskiin!

Vierailija
24/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:46"]

Onko sillä kotiintuloaika.....mahdat olla melkomoinen amatsoni.

[/quote]

No, olishan se kiva, kun mies joskus tulisi kotiin niin, etten ole jo käymässä nukkumaan... Olisi kiva joskus esim jutella tulevasta vauvasta... Mutta ei kiinnosta miestä. Jos ehdotan yhteistä tekemistä, olen idiootti,  koska hänellä ei ole aikaa mihinkään elokuviin tai muuhunkaan eikä kiinnostusta... Jos ehdotan, että mennään kahville hänen äidilleen tai kaverilleen, saan huudot, että pitääkö mun olla niin ahne kahvin ja pullan perään... Olen neuvoton.

[/quote]Jos mies ei halua olla kotona, kun olet hereillä, niin eikö se kerro jotain? Jos hänellä ei ole aikaa sinulle, eikö se kerro jostain? Jos hän huutaa sinulle, eikö se kerro jotain?

[/quote]

Kertoohan se. Kun kysyn,  miksi käyttäytyy näin, niin siksi, koska minä en ole sellainen ja tällainen. Jominulla olisi toisenlainen ammatti. Jos olisin kesällä lähtenyt matkalle,  kun hän halusi. Jos sitä tai tätä. Tosiasiassa koko kevään helmikuusta asti kyselin, varataanko matka. Huhtikuussa mies karjui,  että olenko tyhmä,mkun en tajua,  ettei hän tiedä, koska voi pitää loman. Kaksi viikkoa juhannuksen jälkeen hän ilmoitti, että voisi lähteä nyt matkalle kahdeksi viikoksi. Kun en saanut mistään niin nopealla varoitusajalla matkaa, mies alkoi kiukutella. Se on edelleen minun vikani. Ja minun olisi jostain syystä pitänyt se matka varata ja maksaa...

[/quote]

Miehen käytöksestä päätellen tuntuu, että miehesi on pahasti stressaantunut, ellei jo loppuunpalanut. Tekeekö paljon töitä tai onko aiemmin tehnyt. Vaikka eihän sekään ainoa mahdollinen syy loppuunpalamiselle ole.

Vierailija
25/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja lapsi olette varmaan onnellisempia ilman tuota miestä. Ala järjestellä elämääsi siten että voit elää sen onnellisena!

Vierailija
26/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todella tuntuu, että elämä olisi helpompaa,  jos mies asuisi muualla. Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta mies alkaa vaan räyhätä ja ilmoittaa, että kyllä hän käyttäytyisi toisin, jos mä en olisi niin raivostuttava ihminen ihan kaikissa asioissa. En ymmärrä, miksei hän vaan lähde... On sellainen olo, että lähtee vasta, kun löytänyt toisen naisen, jonka luokse voi muuttaa.

Vierailija
27/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin läpinäkyvä vedätys menee joillekin läpi? Haetaanko siinä vahvistusta omille ennakkoluuloille?

Vierailija
28/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt tehnyt tänne monta ketjua. Mikset jo toimi? Ilmoita miehelle, että hänen on nyt kerättävä kamppeensa ja muutettava pois.  Jos ei hyvällä lähde, niin haet käräjäoikeudesta häädön ja poliisit tulevat poistamaan miehen asunnostasi. 

Vierailija
29/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:34"]

Minusta todella tuntuu, että elämä olisi helpompaa,  jos mies asuisi muualla. Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta mies alkaa vaan räyhätä ja ilmoittaa, että kyllä hän käyttäytyisi toisin, jos mä en olisi niin raivostuttava ihminen ihan kaikissa asioissa. En ymmärrä, miksei hän vaan lähde... On sellainen olo, että lähtee vasta, kun löytänyt toisen naisen, jonka luokse voi muuttaa.

[/quote] Luulen että hänellä on jo jotain säätöä toisen naisen kanssa ja siksi arvostelee ja kuikuttelee sinulle. Olet vähän kun äiti joka rajoittaa menemistä ja kyttää, siksi lukittuu vessaankin tunniksi. 

Jätä mies, olet paaaaaljon onnellisempi vauvan kanssa kahdestaan!

Vierailija
30/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:35"]

Miten näin läpinäkyvä vedätys menee joillekin läpi? Haetaanko siinä vahvistusta omille ennakkoluuloille?

[/quote]

Jos kommentoi siihen tyyliin, ettei olisi huomannut aloitusta vedätykseksi, saa ap:n lietsottua yhä epäuskottavampaan kerrontaan. Hupiahan tämä taitaa monille olla, täällä keskustelu.

Vierailija
31/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:44"]

[/quote] Luulen että hänellä on jo jotain säätöä toisen naisen kanssa ja siksi arvostelee ja kuikuttelee sinulle. Olet vähän kun äiti joka rajoittaa menemistä ja kyttää, siksi lukittuu vessaankin tunniksi. 

[/quote]

Eli mies kiukuttelee mulle,  kun ei voi tehdä mielensä mukaan vaan minä jotenkin rajoitan?  Miksei sitten vaan ota ja lähde? Mä en vaan ymmärrä.

Vierailija
32/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vittu ku tämäkään paska foorumi edes toimi!!

Vierailija
33/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:34"]

Yhdessä halusitte vauvaa, mutta seksiä oli vain kerran kuussa sinun aloitteestasi. Nyt ei joku täsmää.

[/quote]

Mies on niin kauan kuin olemme tunteneet halunnut lapsen. Ainakin itse puhunut asiasta. Ihan yhteistuumin jätettiin kondomi pois. Kyllä tuonikäinen mies jo tietää, että siitä voi tulla lapsi. 

[/quote]

Eli ette keskustelleet lapsen hankkimisesta, "tulee jos on tullakseen", ja sitten kun tärppäsi niin "äijällä" lirahti vetelät housuun.

Vierailija
34/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]

[/quote]

Eli mies kiukuttelee mulle,  kun ei voi tehdä mielensä mukaan vaan minä jotenkin rajoitan?  Miksei sitten vaan ota ja lähde? Mä en vaan ymmärrä.

[/quote]

Ehkä pitää sinua äitihahmonaan ja elää jotain henkistä teiniyttä. Koeta jaksaa ja sopeutua rooliisi ja pidä rajat esim. siinä, kuinka paljon annat miehelle rahaa. Rajat on rakkautta. Kyllä se puberteetti miehelläsi saattaa mennä ohi, kun hänestä itsestään tulee isä. Tsemppiä.

Vierailija
35/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä odotat että se lähtee? Jos on sinun asuntosi niin pistä se pihalle ja jos ei lähde niin hommaa häätö.

Jos on yhteinen vuokra-asunto niin lähde sinä ja jos on oma niin kämppä myyntiin vaan.

Toimi äläkä valita koska kukaan ei tule sinua tuosta paskasuhteessta pelastamaan ellet itse auta itseäsi ja tulevaa lasta.

Älkää tehkö mulkero ukoille niitä lapsia kun homma ei parane vaan pahenee!!!!

Vierailija
36/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen entiteetin disfunktionaalinen kollektivointiprobleema: kahdella menee niinkuin nyt menee, mutta maininta kolmannesta totaalientiteetistä aiheuttaa suhdedisturbaation. Ehdot: ei relevantti ehdolla provokaatio, muutoin reaalinen, tosin problemaattinen, ratkaistavissa jommankumman tai kummankin toimesta mahdollisesti ulkoisen subjektin tuella.

Vierailija
37/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:34"]

[/quote]

[/quote]

Eli ette keskustelleet lapsen hankkimisesta, "tulee jos on tullakseen", ja sitten kun tärppäsi niin "äijällä" lirahti vetelät housuun.

[/quote]

Keskusteltiinpa. Ihan puhuttiin useaan otteeseen.

Vierailija
38/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä pitää sinua äitihahmonaan ja elää jotain henkistä teiniyttä. Koeta jaksaa ja sopeutua rooliisi ja pidä rajat esim. siinä, kuinka paljon annat miehelle rahaa. Rajat on rakkautta. Kyllä se puberteetti miehelläsi saattaa mennä ohi, kun hänestä itsestään tulee isä. Tsemppiä.

[/quote]

En usko, että jaksan enää odottaa miehen mahdollista aikuistumista.

Vierailija
39/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:07"]

Mitä sä odotat että se lähtee? Jos on sinun asuntosi niin pistä se pihalle ja jos ei lähde niin hommaa häätö.

Jos on yhteinen vuokra-asunto niin lähde sinä ja jos on oma niin kämppä myyntiin vaan.

Toimi äläkä valita koska kukaan ei tule sinua tuosta paskasuhteessta pelastamaan ellet itse auta itseäsi ja tulevaa lasta.

Älkää tehkö mulkero ukoille niitä lapsia kun homma ei parane vaan pahenee!!!!

[/quote]

Joo, olet tietenkin oikeassa. No, tilanne oli se, että jos ylipäätään halusin lapsen,  niin ei enää ollut aikaa odotella ja ihmetellä, että koska se unelmaprinssi tulee kohdalle.

Vierailija
40/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Koska ei halua olla pahis, joka jättää raskaana olevan vaimonsa. Yrittää käyttäytyä niin, että voi heittäytyä jätetyn rooliin.