Putinilla on ehkä syöpä!
Kommentit (22)
Kikkakolmonen. Nyt kukaan ei usko, että Se jaksaa hyökätä.
Jos syöpä haimassa niin lähtö on aika nopea yleensä...
Ajatteli sitten jäädä historian kirjoihin eikä välitä enää mistään mitään... Uhittelee Euroopassa jne. Jos on haimasyöpä niin siinä on loppu lähellä ja viimeisinä tekoinaan voi vaikka hyökätä Eurooppaan...
Miettikääpä kuka hyötyy tästä huhusta?
Tämähän aiheuttaa ihmisten mielissä heti kysymyksen, että kukas sitten seuraavaksi tulee presidentiksi. Ja ketäs sellainen tietämättömyyden tila hyödyttää? No sitä seuraavaa presidenttiä tietenkin.
En yhtään ihmettelisi, jos tämä olisi lännen liikkeelle laskema huhu. Venäläiset saa nyt maistaa omaa lääkettään, eli informaatiosotaa eli totuuuden vääristelyä eli siis kansalle valehtelua. Kummaltakin puolelta syötetään kansalle kaikenlaisia satuja.
Varmasti Venäjällä kulisseissa aika moni ryhmä alkaa nyt tosissaan miettiä miten pääsisi tulevassa valtatyhjiössä huipulle. Ja kun tulevat presidenttiehdokkaat alkaa kiireellä kerätä suosiota kabineteissa, niin keneltä se on pois? Istuvalta presidentiltä tietenkin, ja sehän onkin huhun liikkeelle laskenee tahon tarkoituskin!
Siinä onkin istuvalla presidentillä täysi työ yrittää selittää kaikille, ettei huhu pidä paikkaansa...
Selvästi Jumala on olemassa, niin moni on toivonut ja rukoillut ettei sotaa tulisi Suomeen, ja jotkut jopa sitäkin että Putin kuolisi. (koska se olisi ehkä ainoa ratkaisu sodan välttämiseksi)
En halua elää sellaisessa maailmassa jossa suurin osa ihmisistä on sellaisia marionetteja että YKSI mies määrää tuleeko sota vai ei. En itse kaipaa mitään johtajia, enkä voi kunnioittaa ihmisiä jotka tarvitsevat jonkun isähahmon. Sama koskee esimiehiä ja auktoriteetteja; en voi sietää niitä. Niistä ei ole minulle mitään hyötyä. Ovat vain tiellä kannattajineen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:39"]Karma.
[/quote]painu viittuun sen karmas kans. Sitten ku sulle tulee joku sairaus ni mä tuun ilkkuun sun sängyn reunalle että karmaaaaa. Ja niitä saitauksiahan tulee meille kaikille ennemmin tai myöhemmin
Minusta tuo on aika joutava aihe kinastella. Jos on syöpä niin sen näkee sitten kun kuolee, jos ei ole niin sen tietää siitä kun kuolee vasta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:39"]Karma.
[/quote]painu viittuun sen karmas kans. Sitten ku sulle tulee joku sairaus ni mä tuun ilkkuun sun sängyn reunalle että karmaaaaa. Ja niitä saitauksiahan tulee meille kaikille ennemmin tai myöhemmin
[/quote]
Putin on syöpänsä ansainnut. Sen verran kaikkea pahaa aiheuttanut
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:39"]Karma.
[/quote]
No en mä nyt kaikille ole karmaa huutelemassa, itsekin olen sairas. Putin nyt vaan todellakin on syöpänsä ansainnut.
Jos Putinin hallinto kiistää tuon, mistä ylipäätään media olisi voinut saada tietää tuollaisesta? Putinin omistamalta Venäläiseltä medialtako? En usko.
Jos Putinilla olisi mitään terveyskysymyksiä, eikä heidän oma media kertoisi siitä, ei se tieto päätyisi läntiseenkään mediaan kuin korkeintaan tiedustelupalveluiden kautta. Jos tiedon lähde on joku läntinen tiedustelupalvelu, tuollainen tieto levitettäisiin tarkoituksellisesti silloin jos siitä on hyötyä. Jos sellaisesta tiedosta olisi mitään iloa, he levittäisivät tuota vaikka ei olisi mitään.
Formuloiden ja jalkapalloilijoiden huhuja viime aikoina lukeneena kuulostaa siltä, että joku länsimainen toimittaja on keksinyt uutisten täytettä joka myy. Olihan Kiminkin uutisoitu ryypänneen ja häiriköineen lennolla, jolla hän ei itse ollut edes ollut.
Miten ihmeessä tuollainen tieto olisi päässyt julki, jos olisi totta. En oikein usko.
JESH! Siinäpä kunnon joululahja, jos pitää totta.
AV taitaa olla täynnä russofobeja peukutusten perusteella. Yle- ja Erkkopropaganda puree. Venäläisillä on syynsä pitää Putinista, jos vertaa nyky-Venäjää Jeltsinin kauteen.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:25"]
Miten ihmeessä tuollainen tieto olisi päässyt julki, jos olisi totta. En oikein usko.
[/quote]
Putinin olemuksesta joku oli päätellyt. Oli syöpäpotilaalle tyypillisellä tavalla pöhöttynyt.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:25"]
[/quote]
Putinin olemuksesta joku oli päätellyt. Oli syöpäpotilaalle tyypillisellä tavalla pöhöttynyt.
[/quote]
Liikaa botoxia ja täytteitä siinä naamassa on eli kyse on pillowface-ilmiöstä.
Sairaampaa oli kyllä lukea Putinin oivaltaneen elämän tarkoituksen kun tankit paahtoivat täysillä kohti Ukrainaa: rakkaus. On sitten asia erikseen miksi hän sitten rakkauden mieltää.
vanha paappa se on jo, hyvin voi olla syöpä.
Tiedä vaikka olis aivokasvain. Se selittäisi jopa hänen mielivaltaisen käytöksensä haalia takaisin ne maat jotka ovat joskus kuuluneet Venäjään.
Hänellä on aivo, kas vain.