Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni näki jotain hautausmaalla

Vierailija
29.10.2014 |

Ajelimme hautausmaalle katselemaan paikkoja eilen illalla kuten joskus teemme. Tarkoitus oli etsiä isoäitini siskon hauta jonka sijainnin suurinpiirtein tiesin. Tunnelma oli vähän huono koska riitelimme matkalla. Käveltiin käytävä pitkin, oli jo aika paljon ja oli pimeää. Kävelin edellä, me ei puhuttu mistään. Olen aika herkkä eli olin vähän jännittynyt siinä viileässä alkuyössä kun hiljalleen käveltiin. Yhtäkkiä mun mies sanoi että mennään takaisin, ajattelin että se on mulle vihainen ja siksei halunnutkaan jäädä mun kanssa lukemaan hautakiviä. Käännyttiib ympäri ja palattiin autolle jolloin hän kysyi että näinkö mä saman kuin hän. Mulle iski paniikki ja käynnistin auton nopeasti että kertoo matkalla kotiin sitten koska mua jotenkin karmaisi tuo kysymys. Kysyin sitten että mitä tarkoittaa, ja se sanoi nähneensä jonkun seisomassa noin kolmenkymmenen metrin päässä, siis jonkun vanhan mieshenkilön jolla oli hattu. Oli katsonut mua että huomaanko saman mutta olin katsonut ihan eri suuntaan, ja kun oli katsonut uudestaan miestä niin sitä ei enää näkynyt. Hyi saatana mua karmii. Me ollaan kumpikin ateisteja eikä kuuluta kirkkoon eli e uskota näihin juttuihin. Yritin miettiä et se olisi ollut joku toinen kulkija yössä mutta kello oli silloin ehkä noin 23 yöllä eikä edes viikonloppu vanhan ihmisen seisoskella hautausmaalla muistelemassa.

Onko kenelläkään muulla tällaisia kokemuksia tai jotain sanottavaa tästä? Olisin voinut kuvitella että mies yrittää vaikka pelotella mua mutta juttu on se että meillä on eräänlainen kriisi meneillään eli ei todellakaan yrittänyt mua säikäyttää huviksensa. Nyt ei halua puhua asiasta koska häntä jotenkin hävettää että kertoi mulle

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tiiän tän, mä tiiän!!! Sen täytyy olla sama tyyppi joka tuohon kuvaan on ilmestynyt tuolla Boothillin hautausmaalla.

http://kauhublogi.blogspot.fi/2014/01/10-kuuluisaa-haamukuvaa.html

Vierailija
22/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaikkihan toki on mahdollista mutta miksi nuo hahmot eivät koskaan näyttäydy useammalle ihmiselle samaan aikaan, tai niitä saada esim. videolle tai mitenkään todistettua? Että olisikos jostain ainehista kyse tai sitten ihan vain harhojen näkemisestä. Jos itse näkisin jonkun harhan mikä olisi järjenvastaista, varaisin kyllä ajan lääkärille, pelottaisi että olisi jokin aivokasvain tai mielisairaus tms. Joskus sitä ihminen voi kyllä nähdä ns. harhoja ihan vain väsyneenä (kuten että joku puu heiluu) tai peloissaankin... Mutta vaikea uskoa noita ihmesatuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/51 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan vastaavia kokemuksia. Itsekin näin miehen hautausmaalla. Tätä on tapahtunut lähes aina käydessäni hautausmaalla.

Vierailija
25/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pelkää vanhaa miestä jolla on hattu päässä? En minä ainakaan.

Vierailija
26/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kappalejakoa. Ikävä lukea pötkötekstiä.

Vierailija
27/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 23 hautausmaalla..? morjens

Vierailija
28/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ateisti ei usko näkevänsä harhoja? Enpä ole ennen moista kuullut.

Vierailija
29/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla on oma tunnelma. Meillä tuli ylimääräisiä hahmoja valokuviin, joita mieheni otti, henkimaailmasta. Pyhäinpäivänä menemme taas hautausmalle viemään kynttilät, otamme kameran mukaan.

Vierailija
30/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:53"]

Hautausmaalla on oma tunnelma. Meillä tuli ylimääräisiä hahmoja valokuviin, joita mieheni otti, henkimaailmasta. Pyhäinpäivänä menemme taas hautausmalle viemään kynttilät, otamme kameran mukaan.

[/quote]

No TOTTA KAI kuviin tuli "henkimaailma" jotain...... LOL!

Vierailija
31/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat harrastukset teillä :D

Vierailija
32/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko kera mielikuvituksen..tuossa on tulos!

Vierailija
33/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun nauratte, valokuvat eivät valehtele, joo voin myydä ne jos tulee rahapula. Ostajia riittää.

Vierailija
34/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan olla että mies oli kyykistynyt ja häntä ei enää näkynyt älä pelkää

Vierailija
35/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta karttakaa niitä hautausmaita sun muita aaveita viliseviä paikkoja!! Eiko sinne kaaleihin mene, et mihinkää henkien asuinpaikkoihin ei mennä yöaikaan tai ilman raamattua, sapelia, pyhää vettä, krusifiksejä ja konekivääriä. Se on menoa muute eikä kivaa kuule.

Vierailija
36/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme vuonna 1912 rakennetussa talossa. Siinä oli hyvä henki, viihdyimme ja tunsimme, että se on kotimme. Ajattelimme laajentaa vintille, joka oli täysin rakentamatonta. Mieheni pystytti sinne paaluja ja asensi villoja. Homma jäi kuitenkin kesken, sillä vintillä asui vanha nainen mustassa puvussa. Hän ei halunnut sinne häiriötä, ja ilmoitti siitä.

Vierailija
37/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:03"]Saattoihan olla että mies oli kyykistynyt ja häntä ei enää näkynyt älä pelkää
[/quote]totta olen samaa mieltä:-)))

Vierailija
38/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että käytte ihan katselemassa ateistina paikkoja hautausmaalla yöllä ja vielä riidoissa. Just. Ootteko muuttamassa sinne piankin?

Vierailija
39/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös täällä ole ennenkin neuvottu, että noita "hahmoja" pitää kehottaa kulkemaan valoa kohti? Eli ensi kerralla, kun näät vanhan ihmisen hautuumaalla, käske hänen mennä valoa kohti.

Vierailija
40/51 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:03"]

Saattoihan olla että mies oli kyykistynyt ja häntä ei enää näkynyt älä pelkää

[/quote] Ehkä se tippui avoimeen monttuun ja kuolee sinne käytyään vaimovainaan haudalla ja ainoat mahdolliset pelastajat ottivat jalat alleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi