Sekoan printtipaidoista!
Tiedän että jokainen saa pukeutua kuten haluaa ja minua ei hirveästi muiden pukeutuminen loppupeleissä kuitenkaan kiinnosta, mutta ei herranen aika sentään te aikuiset, eli +25 vuotiaan ihmiset. MIKSI käytätte printtipaitoja joissa on idioottimaisia kuvia / koko mahan kokoisia tekstejä vailla mitään järkeä? Kaikkein pahimmat ovat sitten nämä "ehkä otin ehkä en"-tyylisen printtipaidat. Ei herranen aika sentään. kaikkein pahinta tässä on että kyseiset ihmiset luulevat olevansa kaikenlisäksi tyylikkäitä pukeutujia. Joo kyllähän nuo printtipaidat toimii se on totta - tosin enimmäkseen vain ala-asteella.
Tässä esimerkkikuvassa näkyy mitä tarkoitan: vasen yläreuna ja oikea alareuna, voiko suomalaisempaa näkyä olla? varsinkin tuollainen kuvan oikean alareunan henkilö on jokapäiväisellä kauppareissulla varma näky! HYI!!!!!!!
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/2958/2013/04/kollaasi1.jpg
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:13"]
Oliko tuo kollaasi mielestäsi Suomesta?
[/quote]
Kerran tuli todistettua sellaista 60+ -pariskuntaa ihan Suomessa. Ukolla oli päällä T-paita jossa luki "panettaa niin perkeleesti" :D
Milloin sä mun perseen pääsit kuvaamaan ? Häh ?!
Olenko väittänyt jossain niin? siksi kirjoitinkin postaukseen että "esimerkkikuva" !
Ja kuten jo joku kirjoittikin niin ihan hyvin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) tuon kuvan henkilöt voisivat olla enemmän kuin paljon ihan täältä meiän koto suomesta!
-ap
Koita kestää ap. :D Itse käytän printtipaitoja juuri niiden mauttomuuden vuoksi. Keräilenkin niitä ja pyydän aina tutuilta, että tuovat niitä ulkomailta. Osa on niin yliampuvia, etten niitä pidä kuin kotona ja mökillä. XD Pidän niitä kotona, pihahommissa, kaupoilla jne. vähän samaan tapaan kuin pidetään vaikka verkkareita. Osaan pukeutua ihan asiallisestikin tilanteen, niin vaatiessa. Tilanne ei niin vaadi kaupoilla käydessä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:34"]
Koita kestää ap. :D Itse käytän printtipaitoja juuri niiden mauttomuuden vuoksi. Keräilenkin niitä ja pyydän aina tutuilta, että tuovat niitä ulkomailta. Osa on niin yliampuvia, etten niitä pidä kuin kotona ja mökillä. XD Pidän niitä kotona, pihahommissa, kaupoilla jne. vähän samaan tapaan kuin pidetään vaikka verkkareita. Osaan pukeutua ihan asiallisestikin tilanteen, niin vaatiessa. Tilanne ei niin vaadi kaupoilla käydessä.
[/quote]No niin minäkin kyllä pidän. Mutta eihän sille mitään voi että ap ei niitä kestä. Oliko se alakuvan printtipaita joka ap:tä häiritsi sillä taka-alalla olevalla tyypillä?
Kuvan ihmiset eivät eroa käytännössä yhtään suomalaisesta pukeutusmiskulttuurista.