Sekoan printtipaidoista!
Tiedän että jokainen saa pukeutua kuten haluaa ja minua ei hirveästi muiden pukeutuminen loppupeleissä kuitenkaan kiinnosta, mutta ei herranen aika sentään te aikuiset, eli +25 vuotiaan ihmiset. MIKSI käytätte printtipaitoja joissa on idioottimaisia kuvia / koko mahan kokoisia tekstejä vailla mitään järkeä? Kaikkein pahimmat ovat sitten nämä "ehkä otin ehkä en"-tyylisen printtipaidat. Ei herranen aika sentään. kaikkein pahinta tässä on että kyseiset ihmiset luulevat olevansa kaikenlisäksi tyylikkäitä pukeutujia. Joo kyllähän nuo printtipaidat toimii se on totta - tosin enimmäkseen vain ala-asteella.
Tässä esimerkkikuvassa näkyy mitä tarkoitan: vasen yläreuna ja oikea alareuna, voiko suomalaisempaa näkyä olla? varsinkin tuollainen kuvan oikean alareunan henkilö on jokapäiväisellä kauppareissulla varma näky! HYI!!!!!!!
http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/2958/2013/04/kollaasi1.jpg
Kommentit (29)
Joskus harkitsin että pitäisi huvikseen painaa kauluspaidan taustaan teksti "Anal sex in my ass!" ja sitten katsoa porukan ilmeitä kun ottaa puvuntakin pois ja kääntyy selinpäin :D
Olen 27 ja käytän printtipaitoja. Tilaan ulkomailta paitoja joissa mielenkiintoni kohteita kuvaavia printtejä. Enkä ymmärrä miksi se kenenkään persettä kutittaa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:34"]
Koita kestää ap. :D Itse käytän printtipaitoja juuri niiden mauttomuuden vuoksi. Keräilenkin niitä ja pyydän aina tutuilta, että tuovat niitä ulkomailta. Osa on niin yliampuvia, etten niitä pidä kuin kotona ja mökillä. XD Pidän niitä kotona, pihahommissa, kaupoilla jne. vähän samaan tapaan kuin pidetään vaikka verkkareita. Osaan pukeutua ihan asiallisestikin tilanteen, niin vaatiessa. Tilanne ei niin vaadi kaupoilla käydessä.
[/quote]
Kotona, pihamaaalla, mökillä missä lie saa pukeutua ihan mihin haluaa, niin teen itsekin, mutta inhoni perustuu siis niihin jotka kulkevat ihmisten ilmoilla esim kaupungissa tuollaiset kuteet päällä! ja kaikkein pahinta on se kun ravintoloissa ynnä muissa fiinimmissä tapahtumissa näkee näitä printtipaita sankareita. Minulla meni kerran ruokahalu ruokaravintolassa (ihan oikeassa ravintolassa ei missään tyyliin hesessä) kun muutaman metrin päässä silmistäni toisessa pöydässä istui lihava ja erittäin etova mies jolla luki paidassaan jotakin tyyliin "olen aina valmis tarttumaan miekkaani jne"... EI NÄIN :(
Tässä yksi hirveimpiä printtityylisiä konaisuuksia. pelastakaa joku tuo tauski!
http://static.iltalehti.fi/viihde/tauskijuttu2001MH_503_vi.jpg
Tässä naisilla sama... . yök. tän tyylistä paitaa nähnyt työni toimesta jopa työhaastattelussa ihmisten päällä... arvatkaa saiko työpaikka, no ei saanut...
http://www.edhardyhuppari.net/images/Ed-Hardy-12/gallery-844-117.jpeg
Nii! Lopettakaa se printtipaitojen käyttö! Meidän kaikkien pitää olla samasta muotista!
Itse pukeudun työni ja edustustehtävien takia lähes päivittäin pukuun. Sitten kun olen vapaalla, niin joku bändipaita/printtipaita ja farkut/verkkarit tms. mitä nyt käteen sattuu tarttumaan niskaan. Itse asiassa en ole edes ajatellut asiaa. Näin tekevät myös monet kollegani. Tätä harrastavat myös ulkomaalaiset tuttuni, joten kyse ei ole suomalaisesta ilmiöstä. Nousukkaat, pingottajat ja pyrkyrit näyttävät hikoilevan puvuissaan kauppojen jonoissakin. Hienoon ravintolaan en tietenkään menisi moisissa rytkyissä. Vaan jollain kauppareissulla ei paljon vähempää voisi kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:02"]
Itse pukeudun työni ja edustustehtävien takia lähes päivittäin pukuun. Sitten kun olen vapaalla, niin joku bändipaita/printtipaita ja farkut/verkkarit tms. mitä nyt käteen sattuu tarttumaan niskaan. Itse asiassa en ole edes ajatellut asiaa. Näin tekevät myös monet kollegani. Tätä harrastavat myös ulkomaalaiset tuttuni, joten kyse ei ole suomalaisesta ilmiöstä. Nousukkaat, pingottajat ja pyrkyrit näyttävät hikoilevan puvuissaan kauppojen jonoissakin. Hienoon ravintolaan en tietenkään menisi moisissa rytkyissä. Vaan jollain kauppareissulla ei paljon vähempää voisi kiinnostaa.
[/quote]
No mistä niitä typeriä paitoja on kotiin tullut? Ei mulle ainakaan ilmesty kaappiin mitään tyhmää vaatetta, ja jos ilmestyy niin heitän sen heti pois. Kai sä olet ostanut niitä printtipaitoja jostain syystä? Jos ei yhtään kiinnosta, luulisi ostavan mieluumin vaikka yksivärisen t-paidan kuin sellaisen missä on joku typerä teksti.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:58"]
Tässä yksi hirveimpiä printtityylisiä konaisuuksia. pelastakaa joku tuo tauski!
http://static.iltalehti.fi/viihde/tauskijuttu2001MH_503_vi.jpg
Tässä naisilla sama... . yök. tän tyylistä paitaa nähnyt työni toimesta jopa työhaastattelussa ihmisten päällä... arvatkaa saiko työpaikka, no ei saanut...
http://www.edhardyhuppari.net/images/Ed-Hardy-12/gallery-844-117.jpeg
[/quote]
Tauskin pienin ongelma on printtipaidat.
Mauttomia ovat, mutta kyllä ne hupia tuovat kanssaihmisten elämään. Kiitos itsenne likoon laittamisesta, te tekstipaitojen uskolliset käyttäjät :D Itse en ikinä pukisi mitään heko-heko-muka-hauskaa printtipaitaa päälleni, mutta vieläkin nousee suunpielet ylöspäin ja nauru kuplii salaa mielessäni, kun muistelen jokunen kesä sitten marketissa asioineen pulskan suomalaisjuntin paidan tekstiä:
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:02"]
[/quote]
No mistä niitä typeriä paitoja on kotiin tullut? Ei mulle ainakaan ilmesty kaappiin mitään tyhmää vaatetta, ja jos ilmestyy niin heitän sen heti pois. Kai sä olet ostanut niitä printtipaitoja jostain syystä? Jos ei yhtään kiinnosta, luulisi ostavan mieluumin vaikka yksivärisen t-paidan kuin sellaisen missä on joku typerä teksti.
[/quote]
Aika monet jotain nuoruusvuosien bändi/printtipaitoja ja kyl mä niitä ostan vieläkin. En mä pidä niitä sen typerämpinä, kuin teetettyjä pukujani. Ei ne joka tilanteeseen sovi puvutkaan. On mulla yksivärisiä t-paitoja/aluspaitoja kaapit täynnä. Voi semmonenkin tarttua käteen. Kerro ihmeessä oman vaatekaappisi sisällöstä, mutta älä viitsi alleviivata tietämättömyyttäsi tekemällä printtipaidoista jotain suomalaista ilmiötä. Tunnetko yhtään vaatturia, vaatesuunnittelijaa tms? Jos tunnet, niin miten pukeutuvat vapaa-ajallaan?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:44"]
http://images-cdn.9gag.com/photo/aM1Yrq1_700b.jpg entäs tuo sitten.
[/quote]
Tuohan on loistava! Tulee kolmiuloitteisuutta tiikerin naamaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:11"]
Mauttomia ovat, mutta kyllä ne hupia tuovat kanssaihmisten elämään. Kiitos itsenne likoon laittamisesta, te tekstipaitojen uskolliset käyttäjät :D Itse en ikinä pukisi mitään heko-heko-muka-hauskaa printtipaitaa päälleni, mutta vieläkin nousee suunpielet ylöspäin ja nauru kuplii salaa mielessäni, kun muistelen jokunen kesä sitten marketissa asioineen pulskan suomalaisjuntin paidan tekstiä:
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista
[/quote]
Juuri nuo paidat, juuri nuo.... hyi. Kertoo kyllä mielestäni aika paljon aikuisesta ihmisestä joka pukeutuu tuollaisiin "tyhmä teksi" -paitoihin tai printtipaitoihin missä on miljoonaa eri väriä tai jotain eläimen kuvia ym.
Yks kaikkein naurettavimpia on aikusiet naiset, jotka pukeutuneet muuten suht ok, mutta avonaisen takin alla näkyy t-paita jossa hevosen kuva: http://www.edhardyhuppari.net/images/Ed-Hardy-12/gallery-844-117.jpeg
MIKSI.....
Sori tuli tuo vanha linkki uudestaan, tässä oikea siihen hevospaitaan:
Toi hevospaita on just sellainen, jonka voisin saada äidiltäni lahjaksi.
Joo ei oo vissiin tajunnut, että tyttö kasvoi jo aikuiseksi.
Eihän noissa kuvissa ollut yhtään sellaista mikä mulle tulee mieleen sanasta printtipaita! Ne on niitä mitä myydään markkinakojuissa ja pahimmat juurikin tekstipaitoja :)
Esim. tää http://www.taminex.fi/tekstitpaita-vain-k%C3%83%E2%80%93yhill%C3%83%E2%80%9E-kiire-p-208.html
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:44"]
http://images-cdn.9gag.com/photo/aM1Yrq1_700b.jpg entäs tuo sitten.
[/quote]
Tuohan on loistava! Tulee kolmiuloitteisuutta tiikerin naamaan.
[/quote]
Tuota vois soveltaa koiriin ja muihin eläimiin. Hyvät tahat taattu!
-12
Oliko tuo kollaasi mielestäsi Suomesta?
Mielestäni on typerää ja lapsellista kiukutella kanssaihmisten pukeutumisesta noin keveästä syystä.
Minulla on paljon printtipaitoja. Ei mitään letkeää tekstiä, vaan hienovaraisia viittauksia lempisarjoihini tai harrastuksiini tai johonkin tuollaiseen. Ei siksi, että pitäisin niitä muodikkaina tai vakavan asiallisina vaatekappaleina vaan siksi, että pidän niistä itse. Olen esimerkiksi löytänyt muita Dostojevskin faneja, koska printtipaita on käynnistänyt keskustelun.