Ei seksiä 5kk, miten saan miehen kiinnostumaan?
Mies ei ole halunnut seksiä 5kk. Hän ei juurikaan ole kotonakaan enää, tulee joskus klo 23 jälkeen arkisin. Mies ei halua puhua asiasta. Nyt löysin hänen autonsa takaa seksikkäät alushousut, penisrenkaita ja jonkun silikonisen kondomin tapaisen, jossa nystyjä. Onko miehellä joku toinen?
Kommentit (7)
Tosissasi varmaan kysyt.. jos ei oo provo oot kyllä aika sinisilmäinen nainen! :( ukko pihalle!
Haluaisin vain tietää, missä mennään... Miksei mies voi suoraan kertoa? Olen suoraan kysynyt, että mättääkö joku ja onko hänellä joku toinen...
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:14"]
Mies ei ole halunnut seksiä 5kk. Hän ei juurikaan ole kotonakaan enää, tulee joskus klo 23 jälkeen arkisin. Mies ei halua puhua asiasta. Nyt löysin hänen autonsa takaa seksikkäät alushousut, penisrenkaita ja jonkun silikonisen kondomin tapaisen, jossa nystyjä. Onko miehellä joku toinen?
[/quote]
ehkä se käy huorissa ja sanoo että vedetään nämä päälle ... joku fetissi.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:14"]
[/quote]
ehkä se käy huorissa ja sanoo että vedetään nämä päälle ... joku fetissi.
t. mies
[/quote]
En tiedä... Mä vaan ihmettelen, kun itse olisin ollut valmis erilaisiin seksikokeiluihin, leluihin, jne, mutta mies ei ole halunnut...
Nyt puhun suoraan. Sun miehes pettää sua, myönsi se sitä tai ei. Eroo siitä.