Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabiksen kasvattamisella voi saada hyvät lisätulot tulevaisuudessa. Käyttö lisääntyy, mutta tuotanto pysyy laittomana.

Vierailija
16.09.2021 |

Ihmiset ostaa mielummin tutulta kuin rikollisilta. Kun pitää toiminnan pienenä ei riskejä juuri ole, mutta saa helposti 10 000€ verotonta tuloa vuodessa. Tämän voi sitten käyttää vaikka matkailuun.

Kannattaa tutustua aihetta käsittelevään oppaaseen jota päivitetään jatkuvasti:
https://fi.wikibooks.org/wiki/Koristehampun_kasvatusopas

Jos asuisin maaseululla, tekisin tämän ehdottomasti itse.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn

Vierailija
2/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja rapsuja ovat farmarit saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo pienimuotoisena järkevää. Kiinni jäädessä päiväsakkoa, ei muuta. Tulot kuitenkin hyvät vuodessa.

Nuo suuret tuomiot ovat tulleet ammattimaisille kasvattajille joilla tuotot ovat sadoissa kiloissa.

Vierailija
4/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät huumelordit suunnittelevat bisnestään. Aika näyttää tuleeko Suomesta uusi Kolumbia?

Vierailija
5/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät huumelordit suunnittelevat bisnestään. Aika näyttää tuleeko Suomesta uusi Kolumbia?

Äänestän kyllä Halla-ahoa. Miksi jotkut maalaisjuntit kuvittelevat, että pilven polttelu olisi vain Vihreiden oikeus?

Vierailija
6/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kyllä Halla-ahoa. Miksi jotkut maalaisjuntit kuvittelevat, että pilven polttelu olisi vain Vihreiden oikeus?

Sinänsä ymmärrettävää kun PS:n äänestäjät kannattavat heti Vihreiden jälkeen toiseksi eniten kannabiksen laillistamista. Siihen nähden puolueen johdon tiukka linja on erikoinen.

Vierailija
7/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaako pössyttely ilmakehää? Kyllä!

Vierailija
8/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivoja rapsuja ovat farmarit saaneet.

Kouvola-tukka pois ja linnaan!

Vierailija
9/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittaako pössyttely ilmakehää? Kyllä!

Höyrystäminen ei!

Vierailija
10/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan lisäksi kun 4kk välein kilahtaa vielä 3t käteen kannabiksesta niin kyl on muhkee lompakko.

Vierailija
11/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi valittaa natikoista mut onneks nuo nyt viihtyy led lamppujenkin alla.

Vierailija
12/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi kasvattaa itse vaatekaapissaan. Hermosärkyihin.

Vierailija
13/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pää pitää saada aina sekaisin?

Vierailija
14/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi valittaa natikoista mut onneks nuo nyt viihtyy led lamppujenkin alla.

Joo, ei nykyisillä sähkön hinnalla ole enää mitään järkeä kasvattaa natikoilla. Ledien hinnat kun ovat laskeneet jo todella halvoiksi.

Vierailija
15/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

En tiedä, mutta joka viikonloppu on vedettävä raivokännit. Näin olen tehnyt jo teinistä saakka. Tuskin tuo pilven polttelu sen pahempaa on.

Vierailija
16/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta joka viikonloppu on vedettävä raivokännit. Näin olen tehnyt jo teinistä saakka. Tuskin tuo pilven polttelu sen pahempaa on.

Olisiko sinun mahdollista elää selvinpäin ja nauttia terveistä elämäntavoista?

Vierailija
17/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mahdollista on, mutta en nauti siitä. Kuolen kuitenkin joskus, joten antaa viinan virrata. Saatan joskus polttaa pilveäkin jos kavareilla on, mutta itse en saa siitä samaa iloa kuin viinasta. Aika tylsä päihde pitemmän päälle.

Vierailija
18/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mahdollista on, mutta en nauti siitä. Kuolen kuitenkin joskus, joten antaa viinan virrata. Saatan joskus polttaa pilveäkin jos kavareilla on, mutta itse en saa siitä samaa iloa kuin viinasta. Aika tylsä päihde pitemmän päälle.

Miksi olet noin onneton ja epätoivoinen, että ainoa elämänilosi löytyy pään sekoittamisesta ja örveltämisestä?

Vierailija
19/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin onneton ja epätoivoinen, että ainoa elämänilosi löytyy pään sekoittamisesta ja örveltämisestä?

Miksi se sinua kiinnosta, kun ei kiinosta edes minua? Olen tyytyväinen tilanteeseeni, ole sinäkin.

Vierailija
20/20 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua kiinnosta, kun ei kiinosta edes minua? Olen tyytyväinen tilanteeseeni, ole sinäkin.

Miksi minun pitäisi tyytyä tällaisiin av-palstan kyseenalaisiin aloituksiin, muka ohittamalla, kommentoimatta ja ilmasematta suoraa mielipidettäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän