Hoitajat ja lääkärit, mitä mieltä olette uudesta Syke ohjelmasta?
Tännän se alkaa! Paljon on mainostettu ohjelmaa ja puhuttu, että olisi hyvinkin todenmukainen ja faktat kunnossa. Itselläni ainakin odotukset korkealla.
Kommentit (814)
Oli kyllä kiva uus syke jakso, lenitaa epäilee villee ja kyl ihan syystäkin, harmittaa jos jarkko ja iiris nyt ajautuu joihinki ongelmii, mut max ja johanna on ihaniiiii!!! Ne on niin täydellinen pari. Selvästi kuvauksis oli ollu taukoo ku kaikkien hiustyyli oli muuttunu. Holopainen on ihana.
Vähän liikaa harrastetaan sitä että tuodaan joka jaksoon tunnettuja näyttelijöitä vilahtamaan esim. potilaina tai niitten läheisinä. Ihan kun noi samat naamat ei muutenkin pyöris liikaa elokuvissa ja sarjoissa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:01"]
Ihan sama mitä sarjassa tulee tapahtumaan. Tässä sarjassa ovat Suomen pantavimmat miesnäyttelijät. Luusuaniemi vai Ristinen? Siinäpä pulma.
[/quote]
Näinpä ja kummalla kauniimmat silmät Niemellä vai Tilkasella
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:20"]
Vähän liikaa harrastetaan sitä että tuodaan joka jaksoon tunnettuja näyttelijöitä vilahtamaan esim. potilaina tai niitten läheisinä. Ihan kun noi samat naamat ei muutenkin pyöris liikaa elokuvissa ja sarjoissa.
[/quote]
Tuntemattomiako sitten pitäisi tuoda vai? Eivätkös nuo vierailevat näytttelijät ole juuri tämän sarjan suola. Tai ainakin iso osa sitä. Me likes!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:23"]
Olenko ainoa joka näkee Max Hanssonissa ilmiselvän narsistin?
Johannassa taas tyypillisen ja helpon narsistin uhrin?
[/quote]
Minä!!! Olen sitä mieltä, että Max on suuri hurmuri. Johanna on vain haaste. Naimissa, lapsi ja kiltti. Hauska saada vietyä jalat alta. Kukasta kukkaanhan tuo lentelee.
Tänään katsoi Areenan ennakosta jaksoon 15 asti ja hups, oma mielikuvani sitten vain vahvistui. Nyt on Johanna koukussa, on selvästi Iiriksen perään, kun kuuli vielä Iiriksen kevytkenkäisyydestä. Jep, jep.
[/quote]
Hyvä että joku muukin on huomannut, vai pitäisikö sanoa, että on aika masentavaa että moni ei ole huomannut kaverissa mitään outoa.
Jos Johanna ajautuu vakavempaan suhteeseen Maxin kanssa on Johannan tulevaisuus samanlainen kuin koiralla joka on kiinni tolpassa pitkässä narussa. Normaalissa suhteessa narussa on lenkki joka estää narun kiertymisen tolpan ympärille. Mutta narsistin kanssa naru kieryy tolpan ympärille joka kierroksella ja lopulta kaikki liikkumatila on hävinnyt, ja naama on kiinni tolpassa eikä henkikään oikein kulje.
No, onneksi kyseessä on TV-sarjan, eikä kysymys ole oikeasta elämästä.
Ai se huumehoitsu on saanut jatkaa duunissaan? En olis uskonu, sen verran vakava juttu...
Onko oikeasti niin, että Islamin mukaan miespotilasta saa hoitaa vain miehet ja naisia naiset? Siis esim. leikkauksessa? Aika kohtuuttomalta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:23"]
Olenko ainoa joka näkee Max Hanssonissa ilmiselvän narsistin?
Johannassa taas tyypillisen ja helpon narsistin uhrin?
[/quote]
Oon samaa mieltä. Tyyppi suorastaan pelottaa. Onkohan hurjia juonikuvioita tulossa...
Kun Paul kerto Maxille Iiriksen menneisyydestä, nii arvasin heti, että Max haluaa itselleen luksushuoran - ja tietysti ilmaiseksi. Nyt se tietty miettii, miten saisi sen pauloihinsa, ja Johanna unohtuu siinä matkalla. Toisaalta se nainen, joka paljastautui homoksi, puhu siihen malliin Johannalle, että ehkä sekin päättää jäädä Tonin matkaan.
.
Ja aivan varmana Toni on uusi yleislääkäri!! Mutta miksi, eikö Sveitsi ollutkaan niin ihanaa ilman Johannaa?:) Ehkä se nyt herää ja alkaa kohdella naistaan oikean arvoisesti!
.
Btw tässä sarjassa edetään todella kivasti, vähän pidempiä pätkiä kausien välissä! Yleensä sarjat junnaa niin pitkään paikallaan.
.
Holopainen on saanut kivasti ruutuaikaa! Raasu asuu ilmeisesti vielä vanhempiensa luota...
Ihmetytti se kahvikekkereiden peruuntuminen koska "ei huvita juhlia sitä, että murhaaja sai peukalonsa takaisin". Mun mielestä siinä oli tarkotus alun perinkin juhlia Holopaisen pitkää ja vaativaa leikkausta, joka onnistui aivan nappiin! Eikai hoitajat oikeasti kohtele noin eriarvoistavasti potilaita? Ensin, kun kyseessä oli tunnettu muusikko, oltiin valmiita tekemään kaikki mahdollinen, että peukalo saatiin paikalleen. Sitten murhaajaksi paljastuttua ei potilaalle annettu mitään hoitoa. Mun mielestä sairaala ei ole oikea paikka jakaa moraalituomioita, kaikki potilaat tulisi hoitaa mahdollisimman hyvin kuntoon...
*siis edetään jaksojen välissä! Mistä näitä ajatuskatkoksia tulee?? :'D
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:26"]
Kyllähän sitä semmosen Max Hanssonin voisin ihan millon vaa viereeni ottaa sänkyyn ja miksei muutenkin? ;) On se vaan niiiiiiiiin hot! :P
[/quote]
Maxin kaltaisia kirurgeja sinä löydät... ELIITTIKUMPPANEISTA!!!
[/quote]
En halua Maxin kaltaisia kirroja vaan haluan Maxin! ;) Ja en mä mihinkää eliittikumppaneihi haluu liittyä, jos en ilmasilla keinoilla miestä löydä ni sit oon ikisinkku mieluummin.
Oon ihan rakastunut Holopaiseen.<3 Lempilainauksiani Holopaiselta ovat, kun hoitaja kysyy, "Käytsä koskaan kotona?" ja Holopainen vastaa "Miksi kävisin?" ihan kuin olisi maailman idioottimaisin asia käydä kotona. Ja sitten tietysti nämä "Tää on ihan tohjoja, tää ei tule selviämään". Ja, kun Ilmari kutsui Holopaista Holleksi, Holopainen korjasi välittömästi "Se on kyllä Holopainen". Mua säälitti niin paljon, kun Holopainen istui niillä kakkukahveillaan vaan yksin. :( Jos olisin tuolla töissä, olisin mennyt ainakin kuuntelemaan sen selostusta leikkauksen kulusta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:58"]"-Pitkä päivä?
-Itseasiassa päivät ovat kyllä saman pituisia"
[/quote] sietämätön tyyppi :D
[/quote]
Suloinenpas! :D
Holopainen on vaan jotenki niin.....tyypillinen kirurgi, mut silti niin sulonen ja herttanen tapaus. Ottaisin mä senki ihan millon vaa, mut kyl silti Max vie voiton jos saisin valita. ;)
Mullakin käy jo vähän sääliksi Holopainen :) Yksinäinenhän se on reppana. Komea kans...
Max on aika kuuma vaikken yleensä sen näköisistä niin kiinnostu.
Max ja johannaon kyllä täydellinen pari mut en haluu et johanna joutuu kärsii. Piinaavan hitaasti aika kuluu ku viel kuukaus et uudet 5 tulee (tulee8.2) Holopainen on kyl super söpö jarkko niemi hoitanu näyttelemisen tosi hyvin ja rooli on aito. Max on jokaisen unelma
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:58"]"-Pitkä päivä? -Itseasiassa päivät ovat kyllä saman pituisia" [/quote] sietämätön tyyppi :D [/quote] Suloinenpas! :D Holopainen on vaan jotenki niin.....tyypillinen kirurgi, mut silti niin sulonen ja herttanen tapaus. Ottaisin mä senki ihan millon vaa, mut kyl silti Max vie voiton jos saisin valita. ;)
[/quote]
Max on ällöttävä naistenmies. En todellakaan usko, että perustaa jonkun uusperheen Johannan kanssa. Johanna oli Maxille pelkkä valloitus ja nyt on aika siirtyä seuraavaan. Säälittää Johanna. Holopainenkaan ei varmaan ihan ihannekumppani olisi, liekö tuollaiset ihmiset edes kiinnostuneita parisuhteesta tai perheestä. Mutta suloinen ja taitava Holopainen kyllä on ja uskon, että tarkoittaa aina hyvää, eikä ymmärrä töksäyttelevänsä asioita. Minusta olisi potilaana parempi kuulla asiat suoraan.
Katselin just jakson 11 ja meriläinen on ilmeisesti ostanu uuden villatakin