Hoitajat ja lääkärit, mitä mieltä olette uudesta Syke ohjelmasta?
Tännän se alkaa! Paljon on mainostettu ohjelmaa ja puhuttu, että olisi hyvinkin todenmukainen ja faktat kunnossa. Itselläni ainakin odotukset korkealla.
Kommentit (814)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:14"]
Ohis. Iho-ja allergiasairaalasta löytyy Holopaisen esikuva. Hitto et nauratti tänään:), kun olin potilaana ei meinannut pokka pitää ja oli myös kovin paljon samannäköinen herra, hih!
[/quote]
nam. laaksosta ( hel) löytyy yks aivan mieletön komistus,nuori kuin mikä ja siis hot!
[/quote]
Joo, anna niiden nuorten miesten olla vaan kurppa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:52"]
Tuli vähän Marleenan touhut mieleen... Ellei oo jostain sairaskohtauksesta tai mielenjärkytyksestä kyse: Lääkäri löytyi sekavassa tilassa työpaikaltaan Lahdessa http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1424025800930.html?ref=mob-traf-hs-articlepage-1
[/quote] en olisi uskonu sanovani tämän,mutta mulla on IKÄVÄ sitä rajua dubstep-tykytystä sarjan alkuajoilta _DDDD
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015021619204579_uu.shtml Lääkäri olikin vaan tylsästi kännissä eikä aineissa. Dubstep oli kyl rajuu, vaikka vähäsen kliseistä :D
Miksei täällä keskustella enää??
En jaksa työasioita kotona eli en katso.
Sama täällä, innolla odotan! Nuo muutkin sairaalasarjat on lähellä sydäntä kun alalla itsekin olen.
No mistä vitusta (olen gynekologi) sen vielä voi tietää, kun vasta tunnin päästä alkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:06"]
No mistä vitusta (olen gynekologi) sen vielä voi tietää, kun vasta tunnin päästä alkaa.
[/quote]
Nonii!!!
Aion katsoa ja odotan innolla, mutta en ihan huimia sarjalta odota. Sairaalasarjat on lähellä sydäntä ja jos niissä on edes hivenen romantiikka niin plussaa :) t. klö
Haiskahtaa pahasti siltä että ensimmäisessä jaksossa on Kuustosen Iinan sivutissi vain että tulisi iltapäivälehtien avulla ilmaista mainosta.
Halpaa tälläinen varsinkin jos on lukenut Iltasanomien tv-lehdestä että hahmoja on alusta saakka kirjoitettu juuri nämä näyttelijät mielessä eli on siis kirjoitettu nimenomaan Iina Kuustoselle tissikohtaus ja Iina Kuustosen hahmolle prostituutiotausta että saadaan tekosyy pistää Iina Kuustoselle seksikohtaus tai useampi.
Aion katsoa. Odotan innolla, onko terveydenhuoltoalalla vallitseva henki saatu mukaan sarjoihin. Muistan vain yhden suomalaisen sairaalasarjan: Ihmeidentekijät. Se oli vähän kökkö. Ihmissuhdedraamaa tietysti, mutta alan ilmapiiri ei tullut esiin. Toivottavasti leikkauspöydälle paskomista, katetrointeja ja peräruiskeita jne. on on mahdutettu mukaan sarjaan kaikkien kliseisten sairaalasarjassa esitettyjen tapahtumien lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:12"]
Aion katsoa. Odotan innolla, onko terveydenhuoltoalalla vallitseva henki saatu mukaan sarjoihin. Muistan vain yhden suomalaisen sairaalasarjan: Ihmeidentekijät. Se oli vähän kökkö. Ihmissuhdedraamaa tietysti, mutta alan ilmapiiri ei tullut esiin. Toivottavasti leikkauspöydälle paskomista, katetrointeja ja peräruiskeita jne. on on mahdutettu mukaan sarjaan kaikkien kliseisten sairaalasarjassa esitettyjen tapahtumien lisäksi.
[/quote]
toivotaan että olisi todenmukainen eikä vaan pintaliitoa..
No mua ärsyttää ne bussimainokset. Ylidramaattisia ilmeitä näyttelijöillä ja vieressä teksti "jos me odotetaan lääkäriä, tää potilas ehtii kuolla...." Joopajoo.
En todellakaan aio katsoa. Kanava jo valmiiksi käännetty kauas! Kyllä päivystyksen arki on kaukana tosta ihmissuhdekiemurapaskasta mitä mainokseen ahdettu!
T: päivystyksen sh
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:06"]
[/quote]
takoitukseni oli kysellä nyt jo alustavia fiiliksiä, olen pahoillani että muotoilin kysymykseni väärin tai jos pahoitin mielesi.
- ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:06"]No mistä vitusta (olen gynekologi) sen vielä voi tietää, kun vasta tunnin päästä alkaa.
[/quote]
Mulla on huomena jännä gyne käynti, olisitpa mun gyne kun hyvä läppä lentää! :)
Onko tosiaan niin, että miehet on lääkäreitä ja naiset hoitajia tässä sarjassa? Ainakin mainosten mukaan näin on. Tylsää, jos näin on.
Ei helmet kaulassa olla leikkurissa!
Lääkärit ovat pahoittaneet mielensä tästä sarjasta. Mitä mieltä?
Up