Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat ja lääkärit, mitä mieltä olette uudesta Syke ohjelmasta?

Vierailija
29.10.2014 |

Tännän se alkaa! Paljon on mainostettu ohjelmaa ja puhuttu, että olisi hyvinkin todenmukainen ja faktat kunnossa. Itselläni ainakin odotukset korkealla.

Kommentit (814)

Vierailija
201/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on perseestä, Holopaisen kanssa menisin vaikka heti naimisiin. Niin kivasti laittautui sinne kakkukahvillekin, oli siistin paidan laittanut päälleen ja napittanutkin tarkasti. Säälitti kun siellä yksin joutui istumaan. Harmi, että kyseessä on tv-sarja.

Vierailija
202/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:58"]"-Pitkä päivä? -Itseasiassa päivät ovat kyllä saman pituisia" [/quote] sietämätön tyyppi :D [/quote] Suloinenpas! :D Holopainen on vaan jotenki niin.....tyypillinen kirurgi, mut silti niin sulonen ja herttanen tapaus. Ottaisin mä senki ihan millon vaa, mut kyl silti Max vie voiton jos saisin valita. ;)

[/quote]

Max on ällöttävä naistenmies. En todellakaan usko, että perustaa jonkun uusperheen Johannan kanssa. Johanna oli Maxille pelkkä valloitus ja nyt on aika siirtyä seuraavaan. Säälittää Johanna. Holopainenkaan ei varmaan ihan ihannekumppani olisi, liekö tuollaiset ihmiset edes kiinnostuneita parisuhteesta tai perheestä. Mutta suloinen ja taitava Holopainen kyllä on ja uskon, että tarkoittaa aina hyvää, eikä ymmärrä töksäyttelevänsä asioita. Minusta olisi potilaana parempi kuulla asiat suoraan.
[/quote]

Max on ehkä ällöttävä naistenmies ja kukasta kukkaan loikkija, mut kyl mä sen kans silti voisin muutaman yön viettää! :)
Ja mitä Holopaisee tulee, niin se on kyllä aika tyypillinen nuori lääkäri. Ura kaikki kaikessa ja mielenkiinto ainoastaan omassa työssään.
Ja toi sosiaalisuus, noh, mitä kirurgeja tiiän ja tunnen niin aika moni on tommonen töksäyttelijä. Ehkä ne siks onki kirurgeja? Potilaat nukkuu pääsääntöisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:24"]Tuli tosi paha mieli tuon tytön puolesta, joka sai niitä raivareita ja väitettiin psykoottiseksi.
Itse olen koko lapsuuden ja teini-iän saanut kummallisia raivokohtauksia. Yhtäkkiä vaan suoraansanoen vitutti niin lujasti, että itsekontrolli katosi. Olin väkivaltainen itseäni ja muita kohtaan kohtauksen ajan. Minua sanottiin hulluksi, mielenterveyspotilaaksi, kaikki syyttivät vanhempiani huonosta kasvatuksesta ja kehottivat minua osastolle psykiatriseen hoitoon. Meninkin, vaikka tiesin että "joku" hallitsee minua. Äitini piti aina puoliani, sanoi lääkäreillekin että sen näkee silmistäkin kun katse lasittuu ja minä "katoan". Kuvailin kerta toisensa jälkeen miten tuntuu, kuin irtoaisin ruumiista ja joku muu ohjailisi minua ja yhtäkkiä palaan, aina aloin itkemään ja mietin että mitä tapahtui. Vain yksi lääkäri psykiatrisella uskoi minua ja pääsin kuin pääsinkin magneetti- ja eeg-kuvauksiin. Minulta löytyi viittauksia epilepsiaan ja sain lääkityksen siihen. Kohtaukset loppuivat heti. Söin lääkettä pari vuotta ja lopetin, koskaan ei enää tullut kohtauksia. Nyt diagnoosista 10v ja edelleen olen kiitollinen, että oikeaa syytä jaksettiin etsiä. Nousi ihan vanhat muistot pintaan...
[/quote] On aina niin psljon helpompaa laittaa selittämätön oire psykiatrian piikkiin kuin myöntää ettei tiedetä syytä. Suomessakin on ollut paljon tapauksia jossa yhtäkkinen heikkous/väsymys on laitettu vain psyykkisen tilan piikkiin, vaikka oireet ovat viitanneet neurologiseen ongelmaan ja taustalla kaikilla sairastuneilla sama rokotus.

Vierailija
204/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just ykkösjaksoo uuestaa ja mietin et eiks se ylilääkäri tehny ku vaa ton yhen leikkauksen? Ja muis hoitotoimenpiteis ei oo näkyn? Oisin halun nähä ku se "toilailee"  eli just se et hyi läskit haisee oho olikii vaa puudutus

Vierailija
205/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut marleenan ja ilmarin suhde on kyl hyvä jotemki ilmari anto tosi nopeesti anteeks ja kaikki tapahtu puhelimes ja katsojalle vähä hämärä juttu mut sopii loistavasti yhtee.

Vierailija
206/814 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:23"]

Onko oikeasti niin, että Islamin mukaan miespotilasta saa hoitaa vain miehet ja naisia naiset? Siis esim. leikkauksessa? Aika kohtuuttomalta kuulostaa.

[/quote]

On aika haastavaa saada miespuolinen leikkaussalihenkilökunta kasaan. Joko joustat uskossasi ja rukoilet Allahilta armoa tai jätät käymättä leikkauksessa.

Vierailija
207/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopainen on kyllä tosi liikkis vaikka alussa en pitänytkään. Kakkoskaudella selviää paremmin miksi se niin rajoittunut. Kuustosen hahmo on vähän liian ongelmainen, sitä en jaksaisi. Haluaisin myös että sitä venäläistä lääkäriä näytettäis enemmän, vaikuttaa kiinnostavalta, samoin sitä ylilääkäriäkin voisi olla enemmän. Olisi kiva "tietää" miksi on niin ärsyttävä ämmä kun vastaavia löytyy joka työpaikalta.

Vierailija
208/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopaisesta on tullut ihan mun suosikki <3 Se kahvittelukohtaus oli niin söpö, tyyppi tulee paikalle hiukset kammattuna ja paita napitettuna... Jäi ihan harmittamaan kun kaikki vaan häipyi kun "ei haluta juhlia sitä että murhaaja sai sormensa takaisin" -- eihän sitä oltukaan juhlistamassa, vaan Holopaisen onnistunutta kirurgiaa! Mä olisin niin jäänyt siihen kuuntelemaan Holopaisen sepustuksia :D Ihan selviä Asperger/autismipiirteitähän hahmossa on, mutta jotenkin se on vaan kovin hellyyttävää :D

Mä haluaisin uskoa että Max pysyy Johannan kanssa, mutta eipö taida käydä niin. Max on niin tyypillinen vain jahtaamisesta kiinnostunut pelurityyppi, nyt kun se on saanut Johannan niin tuskin suhdetta kestää kovin kauaa...

Mua hiukan kyrsii Iiris ja sen "painukaa kaikki v*ttuun" -asenne. Mutta olin silti hiukan tyytyväinen että Paul sai mitä ansaitsi...

Vierailija
209/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:49"]Holopaisesta on tullut ihan mun suosikki <3 Se kahvittelukohtaus oli niin söpö, tyyppi tulee paikalle hiukset kammattuna ja paita napitettuna... Jäi ihan harmittamaan kun kaikki vaan häipyi kun "ei haluta juhlia sitä että murhaaja sai sormensa takaisin" -- eihän sitä oltukaan juhlistamassa, vaan Holopaisen onnistunutta kirurgiaa! Mä olisin niin jäänyt siihen kuuntelemaan Holopaisen sepustuksia :D Ihan selviä Asperger/autismipiirteitähän hahmossa on, mutta jotenkin se on vaan kovin hellyyttävää :D

Mä haluaisin uskoa että Max pysyy Johannan kanssa, mutta eipö taida käydä niin. Max on niin tyypillinen vain jahtaamisesta kiinnostunut pelurityyppi, nyt kun se on saanut Johannan niin tuskin suhdetta kestää kovin kauaa...

Mua hiukan kyrsii Iiris ja sen "painukaa kaikki v*ttuun" -asenne. Mutta olin silti hiukan tyytyväinen että Paul sai mitä ansaitsi...
[/quote]

Totta joka sana :D

Vierailija
210/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopainen <3

Vierailija
211/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinpä, Holopainen <3 ei muuta sanottavaa uusimmasta jaksosta.

Vierailija
212/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:58"]Joo niinpä, Holopainen <3 ei muuta sanottavaa uusimmasta jaksosta.
[/quote]

No olihan se aika reppana, ja vähän mystinen siinä kohtaa kun se sanoi siitä limupullomaisesta ulkonäöstä ja lähti kävelee :D mut joo, kyl mä kävisin kuumana jos se luettelis mulle kuiskaten aivohermot :3
-429

Vierailija
213/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nii koukussa tohon sarjaan en tuu mitenkää pärjää ilman sykettä kuukauden.... En haluis uskoo et Max on pelaaja ja kiinnostuis iiriksestä nyt mutta siltä se nyt näyttää. Kauheeta jos toni tulis lääkäriks muttoisaalta max ei suostunut kertoo kuka se on (ei ehkä tiennyt) ja sitte max reagoi aika kevyesti siihen ku johannna kerto et toni tulee käymää. "kyllä kai mies saa kotiinsa tulla"

8.2 erittäin innokkaasti ja itku kurkussa odotellen

Vierailija
214/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä kaikkia oikein vaivaa jos Max on muka kuuma??!?! Siis lähes yhtä ällöttävä kuin se iiriksen kiristäjä! Hyi hitto! Ei ihme, että niin moni nainen pettyy suhteissaan.

Vierailija
215/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"]

Max ja johannaon kyllä täydellinen pari mut en haluu et johanna joutuu kärsii. Piinaavan hitaasti aika kuluu ku viel kuukaus et uudet 5 tulee (tulee8.2) Holopainen on kyl super söpö jarkko niemi hoitanu näyttelemisen tosi hyvin ja rooli on aito. Max on jokaisen unelma

[/quote]

Maxhan on painajainen! Röyhkeä. Peluri. Vähän liian lähellä Iiristä jo hengitteli tuossa viimeisimmässä näkyvillä olevassa jaksossa. Mutta sarja on hyvä.

Vierailija
216/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä.
lEn ymmärrä miks naiset lankeaa Maxin tyylisiin!!! ne panokohtaukset Johannan kaa oli ällöjä :( Holopainen just paras ekasta jaksosta lähtien!!

Vierailija
217/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"]

Max ja johannaon kyllä täydellinen pari mut en haluu et johanna joutuu kärsii. Piinaavan hitaasti aika kuluu ku viel kuukaus et uudet 5 tulee (tulee8.2) Holopainen on kyl super söpö jarkko niemi hoitanu näyttelemisen tosi hyvin ja rooli on aito. Max on jokaisen unelma

[/quote]

Maxhan on painajainen! Röyhkeä. Peluri. Vähän liian lähellä Iiristä jo hengitteli tuossa viimeisimmässä näkyvillä olevassa jaksossa. Mutta sarja on hyvä.
[/quote]

Max on just semmonen jonka kanssa saa pirstystä työpäiviin ja jos himot kasvaa liikaa saa siltä myös munaa helposti! ;)
Toki, kumppanikseniki sen voisin ottaa, oha se ny saatanan komee äijä!! :P

Vierailija
218/814 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Max todellakaan oo mitään parisuhdeainesta, mutta kuumaan flirttiin ja sänkyhommiin ihan passeli.

Vierailija
219/814 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopaisessa on hyvää se, ettei tarvitse miettiä, mitä se ajattelee.

Vierailija
220/814 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxissa kiehtoo se, että se tuntuu koko ajan hallitsevan tilanteet ja tunteensa (toisin kuin Ilmari) mutta on silti myös sosiaalisesti älykäs (toisin kuin Holopainen). Mitähän tapahtuisi, jos Holopainen joutuisi tilanteeseen, jota se ei hallitse ja mikä se tilanne voisi olla?