Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!

Vierailija
29.10.2014 |

Yksi tyttö on siis lähetellyt viestejä poikaystävälleni ja olen sanonut asiasta, poikaystävä lupasi sanoa tytölle että he eivät enään voi jutella. Hän sanoi tytölle ihan miten sovittiin ja hetkeen ei kuulunut tytöstä mitään. Sitten yhtäkkiä tyttö oli taas laittanut viestejä ja poikaystävä oli vastannut niihin. Sanoin asiasta uudelleen ja me sovimme että vaikka tyttö laittaa viestejä hän ei vastaa niihin. Se sujui ihan hyvin kunnes meillä tuli pientä kinaa yksi ilta (ihan eri asiasta) ja sitten seuraavana päivänä tyttö oli laittanut viestiä ja poikaystävä oli vastannut hänelle. Eli näin on siis käynyt parisen kertaa, vaikka on luvattu ettei vastata. No tänään sitten tyttö oli taas laittanut viestiä ja poikaystävä oli vastannut ja kun pyysin saada nähdä viestit, ei millään suostunut näyttämään, ei kuulemma kuulu mulle mitä siellä puhelimessa on ja oli kuulemma poistanut tytön viestit (joka kerta kun tytöltä tulee hän poistaa ne ennen kun ehdin niitä lukea, hän siis vain kertoo mitä he ovat puhuneet. Ja olen myöskin sanonut että haluaisin nähdä viestit.) Eli miltä tämä teistä tuntuu? Onko näillä nyt meneillään jotain vai?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vielä kerran enään niin tuun ja lyön sua nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän