Mitä teet kun joku tuntomaton nainen pyytää Facebook-kaveriksi eikä perustele miksi?
Olen siis itse nainen enkä tunnista kyseistä henkilöä, hänellä on kanssani yhteisenä kaverina avipuolison täti ja serkku. En ymmärrä miksi tämä pyrkii kaverikseni, asuukin toisella puolella Suomea. En ole kommentoinut näiden yhteisten kaverien Facebookissa ikinä enkä juuri käytä edes Facebookia joten mitä ihmettä...
Kommentit (22)
Hylkään pyynnön.
Jos ei kunnia tuntea, eikä mitään muutakaan asiaa ko. henkilön kanssa, esim. kirpputorikauppoja tms.
Vierailija kirjoitti:
No et hyväksy.
Kysy puolisoltasi kuka tyyppi on.
Ei meistä kumpikaan tunne häntä. Te jotka käytätte Facebookia, voiko vahingossa päätyä pyytämään jotain kaveriksi tökkäilyvirheenä ilman että huomaa itse mitään? Ajattelisin että jos itse pyytäisin random henkilöä kaveriksi, laittaisin viestiä että sori, vahinko tai nyt ainakin poistaisin sen kaveripyynnön. Ap
Hylkään pyynnön. Mikä tässä nyt oikeesti on ongelma??
Ja ainoa syy miksi edes mietin tätä on vain uteliaisuus että olisiko hänellä joku legit syy pyytää kaveriksi ja pitäisikö minun tuntia hänet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et hyväksy.
Ei meistä kumpikaan tunne häntä. Te jotka käytätte Facebookia, voiko vahingossa päätyä pyytämään jotain kaveriksi tökkäilyvirheenä ilman että huomaa itse mitään? Ajattelisin että jos itse pyytäisin random henkilöä kaveriksi, laittaisin viestiä että sori, vahinko tai nyt ainakin poistaisin sen kaveripyynnön. Ap
Voi vahingossa lähettää kaveripyynnön.
Hylkäisin pyynnön. Todennäköisesti vahingossa lähetetty, eikä sitä välttämättä edes tiedä että pyyntö on jollekin lähtenyt, joten vaikea perua/pahoitella virhettä.
Vaihdan kaikki salasanat ja tarkastan ettei tililtäni ole kadonnut mitään.
Minulla on facebookissa hyvin vähän kuvia tai tekstiä, kavereitakin alle 20. Viime aikoina olen saanut ihan ihmeellisiä kaveripyyntöjä. Osa on täysin tuntemattomia, osa on kaverin kavereita (tämän ymmärrän) ja osan tiedän nimeltä, kun samalla paikkakunnalla ollaan, mutta me ei olla koskaan tavattu ja tuskin tietävät minun olemassaolosta mitään.
En hyväksy ja poistan pyynnön. Ihan samoin kuin jos joku "amerikkalainen sotilas" pyytää kaveriksi.
En mä hyväksy ketään sellaisia, joita en tunne ja jaksa seurustella heidän kanssaan ihan IRL. Ja esim työkavereita en koskaan, ei kuulu heille mun yksityiselämä.
Okei, eiköhän toi ollut vahinko. Ap
Jätän roikkumaan tai hylkään pyynnön. Serkkuni isoisä (eli siis äitinsä isä, hänen isä on setäni) pyysi joskus kaverikseen, en tätäkään hyväksynyt, tavattu ehkä max 10 kertaa perhejuhlissa eikä ikinä tervehdystä kummemmin keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et hyväksy.
Multa oli mennyt vahingossa kaveripyyntö tuntemattomalle ihmiselle koska puhelin oli litistynyt laukun pohjalla. Hän hyväksyi sen. Lähetin äkkiä selityksen ja anteeksipyynnön. Peruttiin kaveruus.
En reagoisi siihen millään tavalla.
Jätän roikkumaan. Olen itsekin pyytänyt vahingossa, huomasin vasta kun se kaverin kaveri oli hyväksynyt.
Juuri pari paivaa sitten oli USAssa pitka artikkeli naista tuntemattomien pyynnoista ja kovasti varoitettiin hyvaksymasta mitaan mista ei itse ole 100% varma.
Kun minulla ei ole muuta kuin nimi FB:ssa niin en kiinnittanyt artikkeliin sen ennempaa huomiota. Melkein paivittain saan ystavapyyntoja Kiinasta (kiinalaisilla kirjainmerkeilla), ei kiitos.
ajattelen että nainen haluu seksiä
Jätä roikkumaan. Itse en hyväksy ketään muita kuin omia kavereitani. Kaverin kaverit, joita en tunne, ovat nobody. En tarvitse satoja Facebook kavereita.
Omista kavereistakin osa ilmoittaa facebookissa lähtevänsä lomalle, sen sitten tietävät kaikki. Sellaisetkin joita ei oikeasti tunne ja tiedä millaisia ihmisiä he ovat. Rikollisille helppo nakki. Mökki tyhjillään mennään kylään.
No et hyväksy.