Häh?! Mikäs mallikisa se tällainen?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014102718786375_vi.shtml
Ei millään pahalla, mutta näistäkö joku ylipäätänsä malli?!?!
Ja juu en laita omaa kuvaa, mutta enpä ole mihinkään mallikilpailuihin tyrkyttäytymässäkään.
Kommentit (27)
Näyttää enemmän missi- kuin mallikisalta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:26"]
No huhhu, aika vituiks meikattu ja stailattu!
[/quote]
Tuo. Osa noista varmaan olisikin ihan hyvän näköisiä, mutta tuo "pandansilmä"-meikki ei ole onnistunut kenelläkään. Tiedän itse teatterissa näytelleenä että lavalle pitää laittaa vahva meikki jotta se erottuu yleisöön mutta senkin voi tehdä kunnolla, ei vetäisemällä rinkiä silmien ympärille hiilenpalasella :D
[/quote]
Tuossa muuten vielä lyhyt demonstraatio Elizabeth Taylorin näyttämänä siitä kuinka tuontyyppinen silmämeikki laitetaan jotta se näyttää oikeasti hyvältä, eikä silti pandakarhulta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:26"]
No huhhu, aika vituiks meikattu ja stailattu!
[/quote]
Tuo. Osa noista varmaan olisikin ihan hyvän näköisiä, mutta tuo "pandansilmä"-meikki ei ole onnistunut kenelläkään. Tiedän itse teatterissa näytelleenä että lavalle pitää laittaa vahva meikki jotta se erottuu yleisöön mutta senkin voi tehdä kunnolla, ei vetäisemällä rinkiä silmien ympärille hiilenpalasella :D
[/quote]
Tuossa muuten vielä lyhyt demonstraatio Elizabeth Taylorin näyttämänä siitä kuinka tuontyyppinen silmämeikki laitetaan jotta se näyttää oikeasti hyvältä, eikä silti pandakarhulta.
[/quote]
AV poisti linkin, mutta laitetaan se uudestaan :D
Nomitävittua tosiaan!
En edes epäröisi yrittää kähmiä tuon näköisiä baarissa :D
Aika peruksia.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:33"]
Näyttää enemmän missi- kuin mallikisalta.
[/quote]
Tosiaan, minun mielikuvissani malli on sellainen androgyyni henkilö jonka ei ole tarkoitus olla "klassisen" hyvännäköinen vaan korostaa esittelemiään vaatteita tms.
Myös valaistus noissa kuvissa on aika karmiva, ei todellakaan imartele ketään :D Näyttää pokkarikameralla keltaisenharmaassa keinovalossa räpsityiltä.