Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tässä roskistesti menossa

Vierailija
29.10.2014 |

Eli meillä minä joudun aina viemään roskat, mies ei oo varmaan tehny sitä juuri koskaan ja 15 vee on oltu yhdessä. Nyt av:n innoittamanakin ajattelin tehdä tutkimusta, elikkä missä vaiheessa miehen mitta täyttyy tursuilevaan roskikseen ja hän vie roskat. Vai täyttyykö... Nyt alkaa olla jo siinä pisteessä että veisin jo kiireen vilkkaa...mielenkiintoista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tähän arvailla kauan sillä kestää? ;D

Vierailija
2/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tule viemään.

Sano miehelle, että roskis on täynnä, veisitkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas reilua. Oot siis 15 vuotta opettanut sille että se on sun tehtäväsi ja nyt *pim* kuin taikasauvan heilautuksesta, sen tulisi tietää että sä olet nyt hiukan ajatellut ettet jaksa sitä enää tehdä. 

Mä toivon että ukkos ei sitä vie ja haisee koko kämppä ihan pilantuneelle. Se olisi reilua tuollaiselle testaajatertulle.

Vierailija
4/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:13"]Ei se sitä tule viemään.

Sano miehelle, että roskis on täynnä, veisitkö.
[/quote]

On ollut puhetta kotihommista, josko ottaisi enemmän vastuuta. (käydään kummiskin molemmat töissä joten koen että kuuluvat kummallekin)

Vierailija
5/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:14"]No onpas taas reilua. Oot siis 15 vuotta opettanut sille että se on sun tehtäväsi ja nyt *pim* kuin taikasauvan heilautuksesta, sen tulisi tietää että sä olet nyt hiukan ajatellut ettet jaksa sitä enää tehdä. 

Mä toivon että ukkos ei sitä vie ja haisee koko kämppä ihan pilantuneelle. Se olisi reilua tuollaiselle testaajatertulle.
[/quote]

No tämä on tämmöinen leikkimielinenkin testi. Ja jos mies mieltää sen minulle kuuluvaksi hommaksi, voihan hän ystävällisesti huomauttaa, että "kulta, roskis alkaa olla täynnä, veisitkö." Kuten minä huomautan, jos mun mielestä miehelle kuuluva homma on tekemättä. (esim. Auton talvirenkaiden vaihto)

Ap

Vierailija
6/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sä kyllästyt siihen roskiksen löyhkään jo siinä vaiheessa, kun mies alkaa vasta ihmettelemään, että mikä täällä haisee. Tuosta menee vielä muutama päivä ennenkuin mies paikallistaa kärpästen perusteella hajun syyksi sen roskiksen. Sittenkin mies ennemmin motkottaa sulle kun et huolehdi roskiksesta ja vie sen itse vasta kun tajuaa, että sinä et sitä vie. Ja todellisuudessa tätä ei ehdi tapahtua, koska sä jo veit ne roskat aikaa sitten sen hajun takia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän