Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen aamu siellä?

Vierailija
08.10.2014 |

Huomenta! Ihan pakko tulla kertomaan tämä, kun olen niin iloinen.
Mä olen viikkokausia nukkunut pätkissä ja muutaman tunnin yöunilla, mutta viime yönä nukuin yhdeksän tuntia yhteen menoon ja nyt aamulla on olo kuin eri ihmisellä! Juuri tulin suihkusta ja keitin aamukahvit, laitoin hyvää musiikkia soimaan. Aurinkokin paistaa! Mulla on niin onnellinen olo nyt! :)
Mitä teidän muiden aamuihin kuuluu? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, ap! Itsekin tiedän kuinka raastavaa unettomuus voi olla, ja olo on tosiaan ihana kun saa nukuttua. :-) täällä on ollut rauhallinen aamu, mies lähti aikaisin töihin ja minä olen sairaslomalla tämän ja huomisen. Katselen tallennukselta väliin jääneitä sarjoja ja palstailen samalla! :-D

Vierailija
2/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ap! Itse pääsin illalliselta nukkumaan Euroopan aikaa klo 23 ja monen pätkän jälkeen nousin lukemaan klo 5... Onneksi kohta saa aamiaista... Terveiset sateiselta työmatkalta viinitarhojen keskeltä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, nauti rentoilusta ja tee sitä mitä huvittaa! Tallennuksilta sarjojen katselu on parasta kun on kipeänä! :)
3, oi, kuulostaa kivalta, vaikka sataakin ja on työmatka kyseessä! Toivottavasti ei ole niin tiukat aikataulut, ettet kerkeäisi vähän nauttiakin siellä olosta! :)
T. Hyväntuulinen ja virkeä ap, joka ajatteli energiapuuskissaan kohta siivota

Vierailija
4/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14t työpäivän jälkeen menin nukkumaan klo 23. Kuulin 7 jälkeen kun mies ja 10v olivat hereillä ja lähtivät kouluun / töihin. Käänsin kylkeä ja nousin klo 9. Nyt aamupalaa ja surffailua täällä, salille ja klo 14 töihin taas. Ihanaa...

Vierailija
5/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi.. Täällä takana repaleinen yö 1vuotiaan föunssan takia. Mies lähti aikaisin töihin joten olin yksin hoitamassa aamusirkusta. 3v veti huutoraivarit vaatteistaan ja riisui sitä mukaa kun puin pikkuveljeä. Kun puin taaas isosiskoa huusi pikkuveli hikeänsä ulkovaatteissa :D molemmat hoitoon ja itse juosten lääkäriin.. Edessä 8h päivä, perheen kanssa ilta ja kun lapset nukkuvat kotitehtävien aika.. Lasken pääseväni tuohon "käännän kylkeä ja nukun kymmeneen" viiden vuoden päästä :)
Iloista päivää teille!

Vierailija
6/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän etäpäivää, joten tää on ollut hyvä aamu :) Lapset aamulla kouluun, vanhinkin pyörähti aamupalapöydässä tyttökaverin kanssa ja lähtivät opiskeluihinsa, söin puuroa raejuustolla ja parit kahvikupit, nyt jonotan puhelimessa ja palstailen samalla. Tunnin päästä eka puhelinpalaveri. 

Vierailija
7/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin itsekseen kahdeksan aikoihin hyvin nukkuneena. Tunnin verran makoilin sängyssä ja lueskelin av:ta ja facebookia kännykällä. Ihanaa oli, etten herännyt klo. 5.40 miehen herätyskelloon ja muihin aamutouhuihin. Nyt laitoin pesukoneen pyörimään, juon aamukahvit ja katson Katsomosta viimeisimmät Koko Suomi leipoo ja Iholla-jaksot.
Ajattelin myös, josko leipoisi jotain ennen kun kolmeksi pitää lähteä töihin. Pitäisi kyllä siivota, mutta tuntuu ettei siihen muka ole ikinä energiaa.
Toisaalta työputki alkaa jo vähän painaa, tänään alkaa pv. 7/8.

Vierailija
8/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset myöhästyi koulusta hiukan, söin aamupalan, vein päiväkotilaisen, tuli kotiin. 

kohta lähden kiertelemään kaupungille, syömään lounaan ja opiskelemaan kirjastoon sen jälkeen