Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk ikäisen vauvan kanssa lento Espanjaan. Miten mahtaa sujua?

Vierailija
16.09.2021 |

Millaisia kokemuksia teillä muilla on pienen vauvan kanssa matkustelusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt kymmeniä kertoja vaikka minkä ikäisen vauvan ja taaperon kanssa (koska en asu Suomessa mutta suurin osa suvusta asuu) ja aina on menneet lennot hyvin. 2 tuntia 30 minuuttia kyllä joskus aikamoista hyssyttelyä kun en ole halunnut lasten häiritsevän muita, mutta kun vesipullo, tutti, pehmolelu ja harsovaippa olivat läsnä, ja kun hiljaa osasin laulaa, ja leikkiä sormileikkejä, enkä ollut itse hermostunut, sujui se.

Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaksi viikkoa Eilatissa kun lapsi oli 8kk.

Lennot menivät aivan loistavasti, saatiin sellainen seinään kiinnitettävä "sänky" ja vauva nukkui suuren osan matkasta. Nousujen ja laskujen aikana annoin hänelle juotavaa.

Viihdykettä mukaan, kuvakirjoja tms. hereilläolon ajaksi.

Tietysti voi olla eri juttu jos on korvavaivainen vauva, meidän oli kaikin puolin terve

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lentänyt kymmeniä kertoja vaikka minkä ikäisen vauvan ja taaperon kanssa (koska en asu Suomessa mutta suurin osa suvusta asuu) ja aina on menneet lennot hyvin. 2 tuntia 30 minuuttia kyllä joskus aikamoista hyssyttelyä kun en ole halunnut lasten häiritsevän muita, mutta kun vesipullo, tutti, pehmolelu ja harsovaippa olivat läsnä, ja kun hiljaa osasin laulaa, ja leikkiä sormileikkejä, enkä ollut itse hermostunut, sujui se.

Tsemppiä!

Sormileikit ja "hiljaa laulaminen" - sulla siis ollut uskomattoman helppoja vauvoja jos tuollainen toiminut 5kk vanhan kanssa. Tälläkin hetkellä tuhannet äidit koettavat lohdutella itse tyynenä pysyen vauvojaan mutta nämä huutavat selkä kaarella. Ei todella ole noin helppoa luvassa 90% varmuudella. Ja harsovaippa on läsnä? Et kai vaihtanut siinä penkillä vaippaa vai mitä tuo meinaa.

Vierailija
4/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella rankkaa. Nousu ja lasku ottaa korviin, lapsi on liian pieni istumaan kunnolla edes sylissä eikä ymmärrä koko tilanteesta mitään. Ennustan työlästä lentoa jonka aikana teillä itsellänne menee hermo ja muilla menee hermo teihin. Miten olette ajatelleet vauvan hoidon jos saatte kohteessa pahan koronan? Varmaan viihtyisiä lastenkoteja kyllä Espanjassa.[/quote

😄 Höpö höpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme