Louis vuitton asiantuntioita? Help!
Kysäisisin että onko mahdollisesti replicoissa jotka on hyvälaatuisia feikkejä niin sisälle laitettu datecode eli numerokoodi (valmistus kuukausi ja vuosi?) Ostin huutokaupan kautta louis vuitton sunrise bagin, mukana tuli pieni valkonen "kirja" joka on kai jonkinlainen aitoustodistus. Haluaisin kuitenkin varmistaa vielä laukun aitouden, en saanut tarpeeksi kuvia googlesta aidoista sunrise bageistä varsinkaan sisältä, ilmeisesti oli vain joku kausituote? En oikein kehtaisi mennä Vuittonin liikkeeseen tarkistamaan asiaa jos uusi laukkuni sattuukin olemaan feikki. Olen tutkinut laukkua moneen otteeseen ja teko on kyllä todella laadukasta.
Kommentit (6)
Paljonko maksoit? Kyllä se hinta aika paljon kertoo, ja jos kyseessä vielä joku kausituote niin hinnan pitäisi olla vielä korkeampi kuin "normaalisti". Mulla on lv:n laukkuja, ja yhdenkään mukana ei ole tullut mitään aitoustodistus "kirjaa", vaan se aitoustodistus on kuitti ostosta, googlettamalla varmaan löytyy. Muuten en kyllä tuohon osaa sanoa, mutta mikäpä ei olisi mahdollista feikkien tekijöiltä?
Googlasin datecoden, ja meni jonnekkin ihme sivustolle missä oli muitakin louis vuittonin datecodeja listattuna, ja johonkin mistä erottaa aidon ja feikin datecoden toisistaan.. Sen mukaan laukku olisi kyllä aito
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:09"]Paljonko maksoit? Kyllä se hinta aika paljon kertoo, ja jos kyseessä vielä joku kausituote niin hinnan pitäisi olla vielä korkeampi kuin "normaalisti". Mulla on lv:n laukkuja, ja yhdenkään mukana ei ole tullut mitään aitoustodistus "kirjaa", vaan se aitoustodistus on kuitti ostosta, googlettamalla varmaan löytyy. Muuten en kyllä tuohon osaa sanoa, mutta mikäpä ei olisi mahdollista feikkien tekijöiltä?
[/quote]
Juu tai joku semmonen pieni muutaman sivunen lappunen oli sivu taskussa... Hinta oli kyllä ihan tarpeeksi, sanotaan että ei alle 500 lähtenyt. Kyseisellä myyjällä oli kyllä muitakin kalliita merkkituotteita pilkkahintaan myynnissä, mutta tiedä sitten mikä on totta... Feikkejäkin valmistetaan niin paljon
Käy näyttämässä laukkua Louis Vuittonin liikkeessä Helsingissä. Tai kysele Purse Forumilta, siellä on paremmin asiantuntijoita kuin vauva-palstalla :)
Niin ja laukun sisältä siis löytyi datecode. Vuonna 2007 valmistettu laukku.