Miksi sanotaan että nainen antaa ja mies saa?
Siis mieshän sitä munaa antaa ja nainen saa. Mies tekee suurimman työnkin.
Kommentit (39)
Nainen antaa miehen työntyä itseensä. Sen voi myös nähdä niin, että naisella on määräysvalta tapahtuuko seksiä vai ei. Mies saa tai sitten ei saa seksiä. Nainen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa miehen työntyä itseensä. Sen voi myös nähdä niin, että naisella on määräysvalta tapahtuuko seksiä vai ei. Mies saa tai sitten ei saa seksiä. Nainen määrää.
Tai nainen ottaa ja haluaa, ja mies suostuu.
Ja eihän kaikki seksi ole penetraatiota, vaan paljon muutakin.
Varmaankin liittyy siihen ikäkuluun stereotypiaan että mies on aina valmis panemaan kaikkia ja siveellisen naisen tulee kontrolloida miehiä olemalla "antamatta" kaikille sekä avioliitossa säännöstelemällä seksiä, eli antaa vain harvoin sekä pitää mies pois katselemasta muita naisia. Toivottavasti tällaisesta päästään eroon. En minä ainakaan kärtä seksiä kaikilta naisilta enkä myöskään "anna" munaa kaikille halukkaille naisille, vaikka mies olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen on alistuva (sub) se ei mene noin. Hän nauttii kun mies ottaa kun mieli tekee.
M43 kirjoitti:
Varmaankin liittyy siihen ikäkuluun stereotypiaan että mies on aina valmis panemaan kaikkia ja siveellisen naisen tulee kontrolloida miehiä olemalla "antamatta" kaikille sekä avioliitossa säännöstelemällä seksiä, eli antaa vain harvoin sekä pitää mies pois katselemasta muita naisia. Toivottavasti tällaisesta päästään eroon. En minä ainakaan kärtä seksiä kaikilta naisilta enkä myöskään "anna" munaa kaikille halukkaille naisille, vaikka mies olenkin.
Tuollaiset vääristyneet mielikuvat ovat jotenkin jääneet elämään. Yhtälailla naiset kärkkyvät seksiä. Kuitenkin heidät yritetään edelleen kuvat 50 luvun elokuvien siveellisinä neitoina, vaikka tuolla ei enää ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa. Nainen voi esim. parisuhteessa kiristää miestä pihtaamalla ja antaa jos joskus siltä tuntuu. Ottaminen puolestaan on alistamista, feministit tätä kutsuisivat raiskaamiseksi. Raiskaaminen toki ei missään muodossa ole hyväksyttävää.
Miehellä ei ole samaa valtaa kuin naisella seksuaalisuuden suhteen. Puhun siis aidosta seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä naisenakin teen "työtä". Mutta olen samaa mieltä, tuo "antaminen" on jotenkin alentavaa, ja siitä saa kuvan ettei nainen "saa" mitään, ainoastaan mies "saa" ja ikäänkuin "ottaa". Aina inhonnut sanontaa.
Miksi se on mielestäsi alentavaa? Vilpittömästi kysyn kun mun mielestäni se on nimenomaan niin päin että se on se ns ylempänä orrella oleva joka antaa. Hän päättää antaa ja toinen on tyytyväinen että saa. Työelämässäkin se on aina se esimies joka ANTAA potkut ja palkankorotukset, työläinen SAA töitä, potkut ja palkankorotukset.
Onhan noi sanot ihan hömöt.
Mutta toki seksin "saaminen" on ainakin sinkkumieheltä savutus kun taas nainen voi vaan mennä baariin tai tinderiin ja "antaa" seksin tapahtua.
Elämä femakkonautana on vaikeaa kun maailma pyörii realiteeteissä eikä mielipuolisessa utopiassa.
On se vaan niin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä naisenakin teen "työtä". Mutta olen samaa mieltä, tuo "antaminen" on jotenkin alentavaa, ja siitä saa kuvan ettei nainen "saa" mitään, ainoastaan mies "saa" ja ikäänkuin "ottaa". Aina inhonnut sanontaa.
Miksi se on mielestäsi alentavaa? Vilpittömästi kysyn kun mun mielestäni se on nimenomaan niin päin että se on se ns ylempänä orrella oleva joka antaa. Hän päättää antaa ja toinen on tyytyväinen että saa. Työelämässäkin se on aina se esimies joka ANTAA potkut ja palkankorotukset, työläinen SAA töitä, potkut ja palkankorotukset.
On sinulla outo käsitys kahden ihmisen välisestä, parhaimmillaan hyvin intiimistä tapahtumasta... mutta taitaa selittää paljon sinun jankkauksistasi.
Katteetta olet pillusi jalustalle nostellut, sori siitä 🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen miksi nämä määrääjät ovat yleensä tyytymättömiä seksielämäänsä 🤔
Millähän kaikilla nimillä naisia täällä on haukuttu? Viimisin on femakkonauta. Ja entäs nämä yksityishaukkumiset? Jos et ole samaa mieltä olet ties mikä.
Ei täällä miehistä puhuta noin, oikeastaan ollenkaan.
Eikö miehillä ole minkäänlaisia käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Millähän kaikilla nimillä naisia täällä on haukuttu? Viimisin on femakkonauta. Ja entäs nämä yksityishaukkumiset? Jos et ole samaa mieltä olet ties mikä.
Ei naisia, vaan sinua. Kummasti yleistät aina kaiken 🤔
Vierailija kirjoitti:
Palsta ei anna minun kirjoittaa esimerkkejä miesten saamista nimityksistä edes sensuroituna, joten jokainen muistelkoon sitten itse vähän tarkemmin, millä kaikilla tavoilla täällä miehiä joka päivä ja jatkuvasti nimitellään.
Olempas suosittu palstamiesten keskuudessa! Jokainen mies siis tietää minkälainen olen...aivan erikoista. Mutta vanha viisaushan on, että kun sanat ja järki loppuvat, alkaa haukkuminen ja oikeassa elämässä myös pahoinpitely.
Olet varmasti kovin ylpeä itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olempas suosittu palstamiesten keskuudessa! Jokainen mies siis tietää minkälainen olen...aivan erikoista. Mutta vanha viisaushan on, että kun sanat ja järki loppuvat, alkaa haukkuminen ja oikeassa elämässä myös pahoinpitely.
Olet varmasti kovin ylpeä itsestäsi.
En tiedä vastasitko minulle (15), mutta ainakin minä tarkoitin yleisesti miesten saamia nimityksiä, en mitenkään erityisesti sinun suunnaltasi. Mieti nyt vaikka sitä yrjöemojityyppiä. Tai mitä miehen tarvitsee sanoa tullakseen kutsutuksi homoksi (vaikka henkilökohtaisesti en ymmärrä miten sitä voi käyttää haukkumsanana). Tai näitä pippelinpituusjuttuja, vaikka nyt trollausta lähinnä ovatkin. Tai kenen mielestä eri mieltä olevat ovat aina ”daijuja”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole seksissä mitenkään ylempänä kuin mieskään. Tuollaiset naiset jäävät kyllä ilman. Sivusta.
Melkein kaikki naisten haukkumasanat täällä, pyrkivät solvaamaan naiseutta, eli alentaa naisen seksuaalisuutta. Näinhän se on kaikkialla maailmassa, pahin on ihan fyysisesti typistää nainen leikkaamalla se klitoris pois. Ihan samoin tapahtuu tällä palstalla. On naiselta "väärin" tykätä klitoriksestaan, silloin on hullu.
Munasta sensijaan saa ja pitää puhua, ja arvuutella sen kokoa ja ominaisuuksia...siis itse miehet niin tekevät, laskevat jopa tilavuuksia!! Ja nainen joka ei panemalla saa on huono, kuitenkin se mies on se joka panee "sitä lahnaa" eikö niin.
Onneksi oma mies on hyvä sängyssä ja rakastaa antaa minulle nautintoa, himoitsen häntä aina vaan! Ja juu samoin teen minä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki naisten haukkumasanat täällä, pyrkivät solvaamaan naiseutta, eli alentaa naisen seksuaalisuutta. Näinhän se on kaikkialla maailmassa, pahin on ihan fyysisesti typistää nainen leikkaamalla se klitoris pois. Ihan samoin tapahtuu tällä palstalla. On naiselta "väärin" tykätä klitoriksestaan, silloin on hullu.
Munasta sensijaan saa ja pitää puhua, ja arvuutella sen kokoa ja ominaisuuksia...siis itse miehet niin tekevät, laskevat jopa tilavuuksia!! Ja nainen joka ei panemalla saa on huono, kuitenkin se mies on se joka panee "sitä lahnaa" eikö niin.
Onneksi oma mies on hyvä sängyssä ja rakastaa antaa minulle nautintoa, himoitsen häntä aina vaan! Ja juu samoin teen minä hänelle.
Sä oot kyllä sekaisin. Sitä klitoristahan tuodaan joka ketjuun ja moni jopa kieltäisi muilta naisilta orgasmit yhdynnässä jos olisi sellaiseen valta. Lahnaksihan miehet sanoo niitä jotka eivät tee mitään sängyssä, se on ihan eri asia. Täällä ainakin monelle miehelle naisen orgasmi on tärkeä asia, ja onko se väärin haluta tuottaa orgasmeja myös yhdynnässä?