Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä oireista jäätte kotiin töistä/harrastuksista/tapaamisista?

Vierailija
16.09.2021 |

Eli nyt koronasyksynä 2021, kun useimmilla on se kaksi rokotetta ja täysin rokotettuja ei enää suositella juoksutettavan testeissä jokaisesta nuhasta: mikä on oma rajasi sille, että et lähde harrastukseen, sovittuun illanviettoon tai lähityöhön (jos voit viimeiseen helposti vaikuttaa esim. omasta ilmoituksesta etätöihin tai kotiin jäämällä)?

Itse en ole nyt puoleentoista vuoteen saanut kertaakaan flunssaa, mutta muutaman kerran on tullut sellainen orastavan flunssan olo. Etätyöaikana oli helppoa levätä niin, etteivät ne koskaan taudeiksi ehtineetkään. Nyt olen palannut lähityöhön, mutta jälleen sama orastavat flunssan olo on tullut seurauksi, kevyt sumu päässä ja vetämätön olo sekä eilen nukkumaan mennessä vilu, kuin nousisi kuume (ei ole myöskään kuumetta, mutta minulla on aikuisena vain pari kertaa ollut).

Tässä arvon, ovatko nämä jo "flunssan oireita" kun mitään varsinaista oiretta ei kuitenkaan vielä ole. Missä sinun rajasi kulkee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin etätöihin tuollaisissa oireissa.

Vierailija
2/2 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa kuulla sellaisilta, jotka eivät voi omasta ilmoituksesta jäädä etätöihin. Itse jäisin noista oireista pois sovitusta tapaamisesta sisätiloissa, mutta kävelylle voisin esim. kaverin kanssa vielä lähteä, jos jaksaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän