Käytiin katsomassa ja kovasti mietitityttää
Asuisitko sinä mielelläsi tuollaisessa talossa:
http://www.etuovi.com/kohde/9966101?sc=M22150022&so=prda&pos=4#.VFDslvmsXYg
Kommentit (48)
Tietenkin asuisin. Mutta en olisi lainkaan valmis maksamaan tuota hintaa. Ei siitä saa enää omiaan pois, jos myyntitarve tulisi.
Mun mielestä tosi hauska tuo tuolisauna! Perheelle ei tietenkään kovin käytännöllinen.
Tuliko omistaja alapeukuttamaan kaikki kommentit?
Miksi kysyt meiltä? Oletko ottamassa alivuokralaisia?
Tyylikäs talo, mutta aivan liian iso meille. En jaksaisi siivota. Tosin jos on varaa tuohon taloon, on varaa myös siivoojaan eli se ei olisi ongelma. Tosin muutenkin tykkään yksinkertaisemmasta asumisesta. En tarvitse moninaisia oleskelusoppeja jne.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:00"]
Miksi kysyt meiltä? Oletko ottamassa alivuokralaisia?
[/quote] Mietin osaisiko joku täällä ottaa huomioon jotain sellaista, mitä minä en ole vielä itse keksinyt. Sitä sanotaan keskusteluksi ja sitä varten on keskustelupalstoja.
En asuisi. Vaikka rakastan luonnonvaloa, niin tossa on liian isot ikkunat mun makuun. Tuntuu ettei ole yksityisyyttä ollenkaan vaikka verhot laittaisikin.
Tommosen talon voisin tehdä Sims 4-pelissä, mutta en mä tommosta ittelleni ottaisi. Hintaakin liikaa mulle.
Oulussa asuntokauppa on tod hankalaa nyt, varsinkkin isot ja kalliit. Odottele, hinta laskee kyllä. Mutta omaa duunirintamaa kannattaa miettiä, oulussa on vaikeaa juuri nyt. Vaiko ihan ilman lainaa ajattelit?
Onko tuo niitä asuntomessutaloja? Selittäisi kummalisuudet. Mutta aivan liikaa hintaa vuokratonttitaloksi. Toppilansaaressa ei ole juurikaan palvelujakaan.
Upea talo, mutta meille kolmelle liian iso enkä haluaisi asua Oulussa enkä sijoittaisi sinne noin paljon rahaa.
Muuttaisin taloon heti, mikäli mahdollista. :)
En ostaisi. Oulusta saa tuolla hinnalla lähes minkä vaan talon ja paljon halvemmallakin. Enkä kyllä tykkää alueestakaan, liian uusi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:24"]
En ostaisi. Oulusta saa tuolla hinnalla lähes minkä vaan talon ja paljon halvemmallakin. Enkä kyllä tykkää alueestakaan, liian uusi.
[/quote] Oleme etsineet nyt yli puolen vuoden jaan - käyneet kymmenissä ja tas kymmenissä näytöissä, selanneet satoja nettisivuja ja samalla asuneet ahtaasti vain viiden huoneen ja keittiön paritalonpuolikkaassa vuokralla. Tuo on ENSIMMÄINEN talo, joka edes vähän kolahtaa.
Ei tuokaan tietenkään "täydellinen", mutta miten toisten itselleen tekemät valinnat sitä ikinä voisivatkaan olla? Tarvittava remontti ei kuitenkaan olisi tuossa kovin iso...
-ap
Punaiset kierreportaat on ihan jäätävän kamalat, valkoinen vaakasuuntainen raakalaudoitus ihan eriparia talon muun sisustuksellisen linjan kanssa, lattia on liian "kirjava". Vaikka väritys on kauttaaltaan vaalea ja sävyt maanläheisiä lopputulos on ihan lapasesta karannut. Rauhaton, hallitsematon.
Talo itsessään on ihan hieno, mutta öljylämmitys ja vuokratontti - kamoon! Maalämpö pitäisi olla nykypäivänä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:38"]
Kyllä asuisin, sauna tosin mensi hiukan uusiksi :-)
[/quote]
Olen ennenkin nähnyt näitä rantatuolisaunoja myynnissä olevissa taloissa, jotka ovat arkkitehtien luomuksia. Onko sauna arkkitehdeille vain poseeraamista varten, eivätkö he itse sauno? Tärkeintä on, että sauna-niminen huone näyttää hyvältä sisustuslehtien kuvissa?
Jep, menisi minultakin sauna uusiksi. En ole ihan varma keittiön laskutilan riittävyydestäkään. Ja vain yhden auton talli - saako iskä vai äityli autonsa katon alle?
Eikö tuolla hinnalla jo saisi rakennutettua itselleen sopivan ja mieluisan talon? Ja ihan omaistustontille? En pidä tuota hyvänä sijoituksena. Ja jos ei edes ole teidän unelmatalonne, niin tuolla hinnalla en ostaisi.
Kivalta näyttää, kelpaisi minulle kyllä. Itse en kuitenkaan muuttaisi, koska en halua vaihtaa perheen asuinaluetta.
En haluaisi noin isoa taloa noin valtavilla ikkunoilla, tulee akvaariomainen fiilis. Onhan se valoisa, mutta rajansa kaikella.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:48"]
Tätä on mainostettu täällä ennenkin. Tsemppiä myyntiin, kyllä sen joku vielä ostaa niin pääsette veloistanne!
[/quote] En ole myyjä vaan potentiaalinen ostaja. Tarjouksen tekemistä mietitään. -ap