Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaisitko miehesi silmät sidottuina?

Vierailija
29.10.2014 |

Jos olisi 100 miehen joukko josta pitäisi tunnistaa oma miehesi käsikopelolla koskien vain naamaa, löytäisitkö?

Miksi löytäisit, onko miehelläsi naamassa jokin asia josta käsin tunnistaisi? Vai tunnetko vain miehesi kasvonpiirteet niin hyvin :)

Itse löytäisin kasvojenmuodon, ihon, kahden naurujuonteen perusteella ja poskien ihoa puristelemalla :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on syvimmät hymykuopat mitä oon koskaan nähnyt ja hassun nahkea ja rosoinen iho, niistä varmaan tunnistaisin.. ja todella karkean tuntuiset kulmakarvat :)

Vierailija
22/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muita miehiä ois vähemmän kuin 100. Varmaan leuan viiva/kuoppa ja kulmakarvat ovat ne mistä tunnistaisin. Tietenkin ominaishaju, jos nuuhkia saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaisin. Sen verran omanlaatuiset hiukset hänellä on. Sänkikin rajaisi pois jo suurimman osan miehistä. Tiedän myös, missä hänen luomensa sijaitsevat. Tiedän, miltä hänen selkänsä ja hartiansa tuntuvat - niin usein olen häntä halannut. Ennen kaikkea tunnistaisin hänen tuoksunsa! Pari kuukautta ollaan seurusteltu...

Vierailija
24/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaisin, vaikkei saisi edes koskea.

Vierailija
25/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaisin aivan varmasti. En malta odottaa että tulee töistä ja pääsen testaamaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi