Apua!Hävettää niin kamalasti! :'(
Olen aika tuoreessa parisuhteessa ja kuten arvata saattaa niin tässä alkuhuumassa tunteet käy aika kuumina. Asutaan vielä eri kaupungeissa, nähdään vaan viikonloppuisin joten ollaan lähetelty "tuhmia" viestejä toisillemme aina silloin tällöin. Jotenkin intouduin kirjottamaan miehelle tosi yksityiskohtaisen viestin joka oli, noh, K-18 ei riitä.Eipä siinä mitään mutta vahingossa laitoin viestin lapsen perhepäivähoitajalle, ovat puhelinluettelossa allekkain miehen kanssa. Tajusin samantein mitä kävi ja paniikissa laitoin toisen viestin missä pahoittelin ja sanoin et viestin piti mennä miehelle. Hoitaja lähetti vaan hymiön takaisin.
Miten mä ikinä kehtaan nähädä tuota hoitajaa enää?! Kiva siinä puhella tarhapäivästä kun on lukenut mun yksityiskohtaisai kuvauksia miten syvälle saan mieheni suuhuni. Tekis mieli vaan mennä kaappiin piiloon loppuelämäksi. :'(
Kommentit (23)
VOI EI ::::DDD myötätunnot. Mä olen lähettänyt vahingossa appiukolleni oikein yksityiskohtauksen selostuksen mitä haluaisin miehelleni tehdä xD
Virheitä sattuu. Jos hoitaja on yhtään fiksu, hän ei sano sanaakaan tuosta viestistä. Eikä sinunkaan tarvitse sitä muistella.
Ai kauhee :DDYhtään kaunistelematta, toihan on aivan järkyttävä tilanne :---D
Ompas ikävä tilanne. Ei muuta kuin härkää sarvista ja rohkeasti seuraavan kerran hänet nähdessäsi pahoittele tapahtunutta ja kerro että nolottaa. Ja et viestin piti mennä miehelle ja epähuomiossa sattui vahinko. On hänkin varmaan nainen, joten luultavasti ymmärtänee viestin sisällön.. ;) Ja kun näkee ettet ole vajonnut maan alle häpeästä vaan pystyt hänet vielä kohtaamaan, niin ajattelee varmaan että "Ompas hän rohkea ja oma itsensä.." ja varmaan unohtaa pian koko jutun ja lakkaa itsekin naureskelemasta sille. Niin minä ainakin reagoisin jos saisin vahingossa jollekin muulle tarkoitetun seksiviestin. Pidät vaan ylpeesti pään pystyssä niin hänkään ei näe nolouttasi.
N25
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:59"]
Ompas ikävä tilanne. Ei muuta kuin härkää sarvista ja rohkeasti seuraavan kerran hänet nähdessäsi pahoittele tapahtunutta ja kerro että nolottaa. Ja et viestin piti mennä miehelle ja epähuomiossa sattui vahinko. On hänkin varmaan nainen, joten luultavasti ymmärtänee viestin sisällön.. ;) Ja kun näkee ettet ole vajonnut maan alle häpeästä vaan pystyt hänet vielä kohtaamaan, niin ajattelee varmaan että "Ompas hän rohkea ja oma itsensä.." ja varmaan unohtaa pian koko jutun ja lakkaa itsekin naureskelemasta sille. Niin minä ainakin reagoisin jos saisin vahingossa jollekin muulle tarkoitetun seksiviestin. Pidät vaan ylpeesti pään pystyssä niin hänkään ei näe nolouttasi. N25
[/quote]
Minusta asiaa ei kannata missään nimessä ottaa enää esiin. Ap pahoitteli jo tekstarilla ja toinen vinkkasi hymiöllä että tajusi asian. Ei enää kannata sitä kaivaa uudestaan esille vaan olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Itselleni kävi kerran semmoinen vähän nolo että lähetin vahingossa työkaverille kuvan ottamastani brassivahauksesta - sen kuvan piti mennä Japanissa työmatkalla olevalle miehelleni... Varmaan kiva lähes eläkeikäisen naimimissa olevan miehen saada pillukuva nuorelta työkaverinaiselta... Mä laitoin vaan perään "anteeksi kauheesti, meni väärään numeroon" eikä siitä ikinä sen enempää puhuttu.
Eiköhän se pph ihan huumorilla ottanu ja jatkanut elämäänsä.
Sain kerran työkaverilta (naispuolinen) miesystävälle tarkoitetun yksityiskohtaisen viestin tulevan viikonloppuyön fantasioista. Emme siis tunne kovinkaan hyvin edes.....Tuli myös pitkä pahoitteluviesti heti perään, miten nolotti. Vieläkin naurattaa tuo tapaus:D Ei se niin vakavaa ole, mokia sattuu!:) -N28
Itse sain kerran tuollaisen viestin yhdeltä "puolitutulta"... itseasiassa vastasin myös hymiöllä.
En ajatellut asiaa yhtää sen enempää vaikka olen kyseisen ihmisen tavannutkin sen jälkeen.
Ole siis niin kuin "ei mitään"...
Ihmisiä me kaikki ollaan. Eiköhän tämäkin perhepäivähoitaja seksiä harrasta :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:59"]
Itselleni kävi kerran semmoinen vähän nolo että lähetin vahingossa työkaverille kuvan ottamastani brassivahauksesta - sen kuvan piti mennä Japanissa työmatkalla olevalle miehelleni... Varmaan kiva lähes eläkeikäisen naimimissa olevan miehen saada pillukuva nuorelta työkaverinaiselta... Mä laitoin vaan perään "anteeksi kauheesti, meni väärään numeroon" eikä siitä ikinä sen enempää puhuttu.
[/quote]
Jaa, mikäs sitten olisi tosi noloa, jos tuo oli vain "vähän" ;)
Tjaa-a,elämä ois tylsää ilman pikku sössimisiä. Terv.Eräs,joka pyysi lapsen miespuolista opea tuomaan hiivalääkettä alapäähän töistä tullessaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:46"]
Tjaa-a,elämä ois tylsää ilman pikku sössimisiä. Terv.Eräs,joka pyysi lapsen miespuolista opea tuomaan hiivalääkettä alapäähän töistä tullessaan.
[/quote]
Hahahahahahaha! :DD Tuliko vastausta?
Nämä kiimaisten yhäreiden ketjut on aina yhtä kiusallisia.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:46"]
[/quote]
Hahahahahahaha! :DD Tuliko vastausta?
[/quote]Aikani panikoitua lähetin pahoittelevan viestin,vastaus oli jotain "Eipä mitään" tai jotain vastaavaa. Voi poskien kuumotusta....
No, eiköhän hoitaja saanut vain hyvät naurut illaksi, tuskinpa alkaa sinua minään seksipetona pitää :D
Olen itsekin saanut eräältä tutultani kerran eroottisia poikaystävälleen tarkoitettuja viestejä kun oltiin peräkkäin puhelimen yhteystiedoissa, mutta kunnon naurut saatiin niistö vain molemmat!
AI jumalauta, että repeilen näille!!!
Mä just mietin, että miksi ei ihmiset voi tulla vähän vastaan kun jollekin sattuu tällainen moka. Tai siis itse pyrin aina lievittämään tilannetta, toki en tiedä onko se aina fiksua. Esim tohon oisin vastannut "Ei mitään, näitä sattuu itse kullekin! Poistan viestin, ja ei muistella turhia" tms. Toisaalta jonku mielestä saattaisi olla ahdistavaa saada viesti takasin..
Mutta eiköhän se hoitaja osaa ottaa ihan huumorin kannalta tilanteen, ja tuskin mainitsee asiasta mitään sulle :) Pää pystyssä vaan sinne, mokia sattuu kaikille! voit tehdä pahasti väärin vain jos teet jotain eettisesti/moraalisesti väärin ihan tietoisesti. Ja kun hymiön takaisin laittoi, niin tuskinpa kyseessä on kuitenkaan mikään ammattilaisloukkaantuja.
Mä oon tunkenut joskus hätäpäissäni dildon piiloon sohvatyynyn alle ja unohdin sen sinne. Ei hätää, siivooja oli nostanut sen pöydälle.
Asiasta ei koskaan puhuttu.
Hahahahaaaa