Apua!Hävettää niin kamalasti! :'(
Olen aika tuoreessa parisuhteessa ja kuten arvata saattaa niin tässä alkuhuumassa tunteet käy aika kuumina. Asutaan vielä eri kaupungeissa, nähdään vaan viikonloppuisin joten ollaan lähetelty "tuhmia" viestejä toisillemme aina silloin tällöin. Jotenkin intouduin kirjottamaan miehelle tosi yksityiskohtaisen viestin joka oli, noh, K-18 ei riitä.Eipä siinä mitään mutta vahingossa laitoin viestin lapsen perhepäivähoitajalle, ovat puhelinluettelossa allekkain miehen kanssa. Tajusin samantein mitä kävi ja paniikissa laitoin toisen viestin missä pahoittelin ja sanoin et viestin piti mennä miehelle. Hoitaja lähetti vaan hymiön takaisin.
Miten mä ikinä kehtaan nähädä tuota hoitajaa enää?! Kiva siinä puhella tarhapäivästä kun on lukenut mun yksityiskohtaisai kuvauksia miten syvälle saan mieheni suuhuni. Tekis mieli vaan mennä kaappiin piiloon loppuelämäksi. :'(
Kommentit (23)
Mua ei naurata, jos olisin kyseinen hoitajatäti niin joutuisin varmaan irtisanomaan hoitosuhteen. En tykkää joutua osalliseksi mihinkään seksihurjasteluihin.
Äh, unohda :) Mulle jos tollasen viestin vahingossa lähettäisin niin nauraisin :) Itse lähettelen miehelle hyvin yksityiskohtaisia alastonkuvia yms... Toihan ei ees ollu paha kun ei kuvaa ollut mukana.
NOLOA!