Minä olen lihava. Saanko elää?
Laihdutusyritykseni ovat kaikki kaatuneet ja nyt olen antanut periksi. Painoni ei ole noussut eikä laskenut viimeisen puolen vuoden aikana.
Mittani: Paino 74kg, pituus 166cm, ry 100, vy 84, ly 110. Vatsa työntyy eteenpäin, rinnat ja takapuoli roikkuvat. Allitkin löytyvät käsivarsista. Mieheni rakastaa vartaloani, muiden miesten huomiota en kaipaa koska koen sen kiusallisena ja tunkeilevana. Kasvoiltani olen kaunis ja luonteeltani mukava. Saanko elää onnellisena vai pitääkö mun vihata tätä kehoani hautaan asti? Ikää on 29v, ei lapsia. En enää jaksa tätä itseinhoa ja jatkuvaa kipua siitä, etten ole missimitoissa. Toisaalta silloinkin kun olin hoikka, pukeuduin yhtä lailla peittävästi enkä halunnut huomiota. Mistä tämä itseinho tulee?
Kommentit (9)
Olen täysin terve. Veriarvoni ovat erinomaiset ja fyysinen peruskunto hyvä. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:40"]Et.
[/quote]
Miksi en?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]
Olen täysin terve. Veriarvoni ovat erinomaiset ja fyysinen peruskunto hyvä. T. Ap
[/quote]
Ylipaino rasittaa niveliä ja sisuskaluja. Ei siis telo niitä suoriltaan, yleensä, ilman järkyttävää ylipainoa. Faija oli aina ylipainoinen, mutta liikkui, nyt on polvet ja lonkat paskana. Saa nähdä meneekö jäsenenvaihtohommiksi vai kitkuttaako noilla loppuun asti. Halpoja nuo leikkaukset eivät ole.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:39"]
[/quote]
Ylipaino rasittaa niveliä ja sisuskaluja. Ei siis telo niitä suoriltaan, yleensä, ilman järkyttävää ylipainoa. Faija oli aina ylipainoinen, mutta liikkui, nyt on polvet ja lonkat paskana. Saa nähdä meneekö jäsenenvaihtohommiksi vai kitkuttaako noilla loppuun asti. Halpoja nuo leikkaukset eivät ole.
[/quote]
Juu, tiedän tämän. Tosin huonot nivelet voivat olla laihallakin. En vaan enää jaksa yrittää laihduttaa ja vihata itseäni koska joku kasvoton teini netissä haukkuu läskiksi.
Ap
Sehän ei ole meidän päätettävissä. Its evoit siihen vaikuttaa jonkin verran elintavoillasi ja niiden muutoksilla. Anteeksi etten lähtenyt tähän mukaan.
Jospa opettelisit hyväksymään itsesi, juuri sellasena kun olet. Nenä pystyyn ja hymyä huuleen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:48"]Jospa opettelisit hyväksymään itsesi, juuri sellasena kun olet. Nenä pystyyn ja hymyä huuleen.
[/quote]
Mutta eihän niin saa tehdä jos on läski!
Saat halutessasi elää kiloinesi onnellisena, mutta et ehkä terveenä.